1ste met oki!!

Moderators: A_nouk, chocobroodje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

haike

1ste met oki!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-03 12:34

Heyzz

lang niet hier geweest vanwege defecte computer (zit nu op school).

Had gisteren wedstrijd met Oke en werd 1ste in de L1 met 169 punten, hoogste puntenaantal van alle L1 combinaties (cat. ABCDE).

Moet weer gaan, les.

prisje_marie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 13:03

goed zo

maak lol met je paard, doe gek met je paard!!!!!!!!!!!

haike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-03 14:21

Nou,net was even een kort verslag, als je het al zo mag noemen. Zal hier even wat meer vertellen.

Gisteren was het wedstrijd voor pony's in onze manege dus 's morgens nog even gaan kijken bij de m2. daarna naar huis, met ons mam naar Oki gefietst om haar te wassen en vlechten. Oki was heel erg druk en iki werd dan ook helemaal gestoord van haar, mijn vlechtjes mislukten (heeft ons mam overnieuw gedaan) en ik was best zenuwachtig; kortom ik werd chagrijnig.
Met de trailer nar de manege, even gekeken bij een paar andere en toen Oki maar op gaan zadelen. Er waren veel mensen buiten aan het losrijden, waaronder een paar chique combinaties met witte bandages enz. Heb zelf even buiten losgereden, daarna naar binnen om daar los te rijden, oki was buiten namelijk een beetje te fris. Omdat ik als laatste moest had ik nog tijd zat en kon ik de anderen ook delen zien, werd redelijk gereden. En toen moest (mocht) ik, Oki was nog steeds erg voorwaarts maar teveel terugrijden zorgde voor verzet. Mijn proef ging eigenlijk niet zo goed vond ik (te voorwaarts), maar iedereen die het gezien had zei dat het erg netjes was. Oki uitgestapt en op de trailer gezet en toen begon de uitreiking al, 2de 157 punten .... (hopelijk ben ik dan 3de met 156), en 1ste met 169 (2 wp!!) Tess Bierhuizen. Had ik niet verwacht maar was wel erg blij. Had een 5 (moest doorzitten, ik dacht lichtrijden) 12 6en, 12 7en en een 8 (rijbaan verlaten).

Heb nu al 4 wp!! (en dan telt mijn 174, 1ste, op de onderlinge niet eens mee) Wie zei ook alweer dat het zielig was meteen L1 te starten omdat mijn pony dat niet aan zou kunnen?!?

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 15:52

Ik was het niet hoor Schijnheilig Tong uitsteken
Super gedaan hoor! Gefeliciteerd Party!! Echt goeie punten joh

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie