Weer dressuurwedstrijd gehad!! :(:(Die jurysport:(

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Weer dressuurwedstrijd gehad!! :(:(Die jurysport:(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-03 17:29

Nou ik had dus gisteren dressuurwedstrijd (ik heb maar 3 of 4 keer per jaar een dressuurwedstrijd hoor omdat ik er helemaal niks aan vind dus ik start alleen dressuur bij ons op de eigen club)!! Maar goed ik moest pas om 11.16 mijn eerste proef!! Dus gelukkig niet zoooo vroeg! Rustig aan opgezadeld en toen lekker losgereden!! Het losrijden is nog nooit zoo ontzettend goed gegaan als gisteren!! Dus ik de bak in voor mijn eerste proef!! Ging echt zooo super Lachen dus ik helemaal blij!!! Haha! Toen nog een half uur wachten voor mijn 2e proef!!

Die ging helaas wat minder!! Maar toch wel tevreden.! Even rustig uitgestapt en mijn pony op de trailer gezet en de kantine ingelopen!! (bijna) iedereen zei tegen me dat het er echt netjes uit zag!! Toen de prijsuitreiking Boos! er waren 4 prijzen! De 4e prijs was voor een meisje die voor het eerst wedstrijd reed (en ik had haar zien rijden en ze ging echt NIET netjes gewoon ) Maar goed!! Ik had de eerste proef dus 153 punten en de tweede proef 147 punten!!! Boos!:( Ik was wel even teleurgesteld want ik had er zoon goed gevoel over maar ja het is niet anders!! Maar echt die jurysport Boos!

Toen even me pony thuis gebracht en weer terug naar de club gegaan!!! Ik heb xxLisaxx ook nog gemeet die zat in het M2 en werd twee keer 1e!! Lisa: GEFELICITEERD!!!!!!

Voor dat de Z1 begon even naar huis gegaan om me om te kleden enzo! Want INkie hier van bokt die zit in het Z1!! OK dan! Ik was weer op tijd terug om bij haar te kijken!!! De eerste winstpunt is binnen voor haar in de Z!! ook INkie gefeliciteerd!!!

Het was nog wel even gezellig dus heb ik maar tot half 10 op de club gezeten!!! (ik had wel langer willen blijven hoor maar iedereen ging weg en de deuren gingen op slot)

Maar uiteindelijk toch nog een leuke dag gehad!! Behalve toen ik mijn punten kreeg Boos! maar ja het kan niet altijd mee zitten!!!

Groetjes margon

Annash
Blogger

Berichten: 26477
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 17:35

oohh jammer van je punten! welke klasse start je ook weer?

leuk he , zo'n boktmeeting?? Haha!

greetzzz

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-03 18:07

Ik zit in de B Bloos
Jaa is zeker leuk Knipoog

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 18:34

Ah, jammer zeg. Heb ik ook wel eens gehad. Dan denk je: nou heb ik er eindelijk weer eentje, en dan blijkt het toch niet zo te zijn, grrrr. hahah. Heel veel succes bij je volgende wedstrijden!

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 18:47

Idd erg jammer...
Gaat het zo lekker en ben je zo tevreden en dan wint er iemand die er niks van bakt...
Jammer hoor!!!

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 20:26

hey Margon! Ik d8 dat je niet zo tevreden was over allebei je proeven Knipoog achter af toch wel???? Tong uitsteken
Ik vond zelf dat je netje zat! en je had Barney erg goed lopen! de hele proef rond! en die andere kindjes deden het ook wel goed maar zeker niet beter dan jij ( mijn mening)!
Over mijn eigen proef was ik niet zo te vreden maar dat had je vast wel gemerkt Tong uitsteken

Binnen kort zet ik ff de foto's van Margons losrijden op bokt! kunnen jullie zelf oordelen! Maar nu doet bij mij ff die site niet waarop ik ze upload dus nog ff gedult Haha!