onderlinge dressuur op ponykamp

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

onderlinge dressuur op ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-03 16:09

Het was niet gepland maar we hadden een dressuurwedstrijdje tijdens ponykamp van onze club. Eigenlijk zouden we naar de bossen gan maar dat ging niet door vanwege de sneeuw.

Ben gewoon L1 gestart en liep eigenlijk best wel slecht, de jury was een commandant van onize club en die zei dat het er netjes uitzag. Met de uitreiking bleek dat er niet hoog gepunt werd, ging van laatste naar eerste. Mijn naam hoorde ik nog steeds niet en we waren al bij nummer 3, met 157 pt, was ik ook niet. Nummer 1 en 2 hadden een grote voorsprong maar die lagen wel dichtbij elkaar, slechts 1 punt verschil. Ik had verwacht dat die andere dan gewonnen zou hebben, had namelijk een goede proef gereden maar nee, ik had gewonnen met 174 pt!! Mijn eerste prijsje met Oki, helaas tellen de wp. niet mee.

Volgend weekend hebben we weer selectie, hoop dat ik dan ook zoveel punten kan halen!


xXdaphneXx
Berichten: 390
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 17:05

haha heel erg gefeliciteert Knipoog

eventing: het belangrijkste om je pony "fris" te houden Knipoog
yes k heb nu al de foto`s van king in mijn profiel.... nu nog de rest :p kijken dus

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 22:01

hey super joh! hopen dat het ook zo goed gaat op de officieele wedstrijden! veel succes!

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 3 bezoekers