Ik ben CLUBKAMPIOEN geworden!!!! ( en hoe!!!! )

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
marionnnn

Berichten: 1194
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Ik ben CLUBKAMPIOEN geworden!!!! ( en hoe!!!! )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-03 19:05

vandaag waren de clubkampioenschappen bij ons!!!! eerst de dressuur: ik rij nog maar B, maar goed. ik vond het wel redelijk gaan maar thuis ging het wel stukken beter, maar dat hou je toch. toen springen, ik weet niet hoe we het gered hebben, maar we waren foutloos. de barage zou pas zijn als de paarden ook waren geweest, dus pony in de trailer gezet en ff wat eten. toen hoorde ik dat ik bij de 1e 3 zat met dressuur en dus over moest rijden. dan moet je een L2 proef rijden, en dus ook tegen M en L ruiters enz rijden. maarrrr......eerst nog ff de barage, en die had ik weer foutloos!!! *LOL* ik superblij natuurlijk Pling toen weer naar de dressuurringen. ik moest als 4e en kon wel ff lekker rijden. de proef ging best goed....(bleek ook wel uit de punten). en ja.....eindelijk.....de prijsuitreiking. eerst met dressuur---> 1e met 176! pnt Bloos! toen springen---->2e prijs, ook heel mooi en toen de kampioenen, en ik was algemeen clubkampioen!!!!!!! kijk ik na die tijd op mn coupons voor overrijden.....163 en 170 pnt... Bloos! OK dan! mijn dagje is dus wel goed afgelopen!!!!!!!!!!!!!


Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 19:19

wow wat goed. gefeliciteerd

UTILE DULCI: ZZ-licht + klasse 1 endurance (verkocht)
H'ADELPHOS Z1
B/L jurylid

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 19:29

gefeliciteerd

<3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers