1e wedstrijd MPC, volgorde wedstr.voorberijding?

Moderators: A_nouk, chocobroodje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

jackim

1e wedstrijd MPC, volgorde wedstr.voorberijding?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-03 18:43

Ik heb zaterdag 18 okt, mijn 1e wedstrijd met mijn paard van de fnrs, het is proef f5.
Nu heb ik een vraagje, in welke volgorde gaat jullie wedstrijdvoorbereiding.
Hiermee bedoel ik ga je eersst poesten, dan omkleden, of laat je iemand poetsten, ga je dan zadels invetten etc.

en dan nog een vraagje tussendoor, heeft er wel eens iemand bij Meers Paarden Centrum gestart?

alvast bedankt

tam20

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 20:16

wij zijn altijd met ons groepje op wedstrijd en terwijl ik me omkleed poetsen hun hem en zadelen hem voor me op (andersom gebeurt dit dus ook ) Ik zorg er altijd een dag van te voren voor dat de benen en staart zijn gewassen en mijn zadel en hoofdstel schoon zijn..
suc6 met je wedstrijd!!!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 08:40

Ik weet van 1 bokker dat ze zeker wel eens bij MPC is gestart. Ik heb er al diverse keren gejureerd.
Mooie accommodatie daar!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

jackim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-03 09:08

Fitzroy Geplaatst: 11-10-03 09:40 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Ik weet van 1 bokker dat ze zeker wel eens bij MPC is gestart. Ik heb er al diverse keren gejureerd.
Mooie accommodatie daar!

--------------------------------------------------------------------------------

Wie??? Haha! Of moet diegene die bij MPC heeft gestart ,dat zelf maar vertellen? Haha! Alvast bedankt voor je reactie

Apple
Moderator RT, TEN, DRS, AP, AR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 19:41

Zadel vetten doe ik altijd al de dag ervoor. Op de dag zelf ga ik eerst paard poetsen, vlechten en me daarna omkleden (meestal wordt mn paard dan door iemand anders gezadeld).

Kevin: drs L1+9, spr B+2, SGW B+3, Endurance 197 ggk km's (eindstand), Kevin in Uddel
Daisy: drs L2+6, spr B+1, SGW B+1 Rondje door de Bollenstreek

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie