Wie weet uitslag kur op muziek in spijkerboor?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mayrom
Berichten: 220
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 21:01

nou ik heb het opgezocht. Er waren 2 flemmingh's een van wencke koppenberg en een van leontine v.d. touw. Wencke had een hoger cijfer voor het artistieke gedeelte dus ik denk dat je die bedoelt

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 21:05

Verdrietig Sh-it!!!. Dan zal het idd. Wencke Koppenberg zijn (kan het mij alleen even niet voor de geest halen) want bij die van Leontine v/d.Touw was het drafgedeelte niet 'passend'.

Toverbal

Berichten: 1955
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 21:10

wha waarom wist ik dat nou niet Huilen Bloos

woon vlak bij Scheve mond

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 22:01

Eyes"]
[quote="Jura schreef:
Ik heb die proef zelf geschreven btw. Knipoog


Boos! Niet!!!! (ôhôh, wat hebben wij dan vorige week de halve nacht zitten doen?) Keertwendingen na de galop (o.a.)etc. waren van mij!!!!!! Boos! Haha!
[/quote]

*LOL* Ik vertelde jou dat ik dat figuur met die keertwendingen had bedacht en toen hebben we die er in gedaan! Later zou ik de proef nog aanpassen omdat we dachten dat ie te kort was geworden! Knipoog

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 22:51

Ik ben ook geweest en vond het heel leuk om eens te zien! Ik was nog nooit naar een echte kúravond geweest en ik wil me er over een niet al te lange tijd ook aan gaan wagen

Astrid, kan het zijn dat ik bij jou aan tafel heb gezeten? Ik dacht al dat je het was (te herkennen van de clinic) maar dan zat je ook niet ver bij Claudia vandaan en jullie zeiden niets tegen elkaar Verward
Vandaar dat ik dacht dat jij het niet was Haha!

En ik heb eindelijk Maartje met Jur zien rijden! Ik heb bewondering voor je hoe je dat zo snel even leert en zo op de muziek kunt rijden. Ik ben bang dat ik meer training nodig heb Bloos

Hiern nog een 'aparte' foto van Jura vlak voor de prijsuitreiking:

Afbeelding

Zoals je ziet ging foto's maken niet

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 22:57

Citaat:
Ik vertelde jou dat ik dat figuur met die keertwendingen had bedacht en toen hebben we die er in gedaan! Later zou ik de proef nog aanpassen omdat we dachten dat ie te kort was geworden!

Boos! >;) Ziek Zij zijn groot en ik is klein! Zij zijn groot en ik is klein! Ach gut Verward Ach gut Haha! Lovers

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 23:06

Antoinette schreef:
Astrid, kan het zijn dat ik bij jou aan tafel heb gezeten? Ik dacht al dat je het was (te herkennen van de clinic) maar dan zat je ook niet ver bij Claudia vandaan en jullie zeiden niets tegen elkaar Verward
Vandaar dat ik dacht dat jij het niet was Haha!


Je zat idd bij Astrid aan tafel enne..... Claudia zat daar incognito, vandaar.... *LOL*

Ik hoop iig dat we jou heel snel kunnen verwachten in kürenland, en wat je gisteren al zei dat ik jou spoedig kon verwachten, kom maar hoor, maken we er iets heel moois van Knipoog .

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-03 07:11

Antoinette schreef:
Astrid, kan het zijn dat ik bij jou aan tafel heb gezeten? Ik dacht al dat je het was (te herkennen van de clinic) maar dan zat je ook niet ver bij Claudia vandaan en jullie zeiden niets tegen elkaar Verward


De vorige keer dat ik met claudia begon te praten heb ik niets meer van de paarden gezien, vandaar Haha! , was jij degene met dat bord met patatjes en sate Tong uitsteken

En dat paard van diana koppenol was dat die grote met dat kleine vrouwtje erop, zeker een mooi paard maar volgens mij erg sterk voor deze amazone. Het paard kwam volgens mij niet tot zijn recht met zoveel handenwerk. Ja ik weet, het is altijd makkelijk commentaar geven vanaf de kant hoor, ik ken de combinatie niet dus geef nu commentaar puur op die paar minuten die ik gezien heb. Het paard (als ik de goede voor me heb) had wat mij betreft wel wat sterker mogen zijn van achteren en de stap was volgens mij niet super. Toch mogen ze er wel een lintje omheen doen en bij mij afleveren hoor

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 08:33

Nee, je hebt het verkeerde paard voor je Astrid.
Osta is een klein heet paardje (v. Mytens), ik denk dat ze rond de 1.63 m is maar ik vraag het vanmiddag op stal wel even Knipoog
Ze vond de bloemen echt doodeng en ik had bewondering hoe Diana haar nog in de rondte kreeg. Ze startte als tweede na de pauze.

claudia

Berichten: 681
Geregistreerd: 24-01-01
Woonplaats: Baarle Hertog

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 09:51

astridh"]
[quote="Antoinette schreef:
Astrid, kan het zijn dat ik bij jou aan tafel heb gezeten? Ik dacht al dat je het was (te herkennen van de clinic) maar dan zat je ook niet ver bij Claudia vandaan en jullie zeiden niets tegen elkaar Verward


De vorige keer dat ik met claudia begon te praten heb ik niets meer van de paarden gezien, vandaar Haha! , was jij degene met dat bord met patatjes en sate Tong uitsteken

[/quote]

hahaha, vrouwen....als ze eenmaal aan de praat raken.... Haha!

Ja, antoinette was de dame met sate en patat. Vingers aflikken

Was een geslaagde avond!

Mijn pet af voor Larissa en Rachel v.d. Bosch omdat ze als enige Z amazone met een cap reed ipv een hoedje. Dat geeft toch in mijn ogen karakter aan! OK dan!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 11:26

We waren allemaal de gene met saté! Knipoog Haha!

Haha die foto, erg grappig, ik wist niet eens dat je een foto had gemaakt!

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 12:29

Jura schreef:
We waren allemaal de gene met saté! Knipoog Haha!

Haha die foto, erg grappig, ik wist niet eens dat je een foto had gemaakt!


Claudia was toch aan het lijnen Verward Zat ze weer te vreten. Haha! Knipoog

aksuds

Berichten: 105
Geregistreerd: 12-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 12:37

Ik was ook kijken zaterdagavond, het was echt heel erg leuk om te zien!
Volgens mij heet die flemmingh "Napoleon".
Alleen jammer dat de demonstratie aan het eind van de avond niet door ging. Dat had ik ook wel heel graag willen zien.

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 12:38

astridh schreef:


En dat paard van diana koppenol was dat die grote met dat kleine vrouwtje erop, zeker een mooi paard maar volgens mij erg sterk voor deze amazone. Het paard kwam volgens mij niet tot zijn recht met zoveel handenwerk. Ja ik weet, het is altijd makkelijk commentaar geven vanaf de kant hoor, ik ken de combinatie niet dus geef nu commentaar puur op die paar minuten die ik gezien heb. Het paard (als ik de goede voor me heb) had wat mij betreft wel wat sterker mogen zijn van achteren en de stap was volgens mij niet super. Toch mogen ze er wel een lintje omheen doen en bij mij afleveren hoor


Dat is het paard van Marjan Eckhardt waarvan ik schreef (zie eerder commentaar) dat ik dat zo'n goed paard vond. Heb daar de kür voor gemaakt en toen zag het er allemaal wat rustiger uit. Kan echt erg goed lopen maar komt idd niet helemaal tot z'n recht. Is wel een hete donder hoor!

claudia

Berichten: 681
Geregistreerd: 24-01-01
Woonplaats: Baarle Hertog

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 12:39

PhiaBink"]
[quote="Jura schreef:
We waren allemaal de gene met saté! Knipoog Haha!

Haha die foto, erg grappig, ik wist niet eens dat je een foto had gemaakt!


Claudia was toch aan het lijnen Verward Zat ze weer te vreten. Haha! Knipoog
[/quote]

offtopic!!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 15:25

Eyes"]
[quote="Antoinette"]
Astrid, kan het zijn dat ik bij jou aan tafel heb gezeten? Ik dacht al dat je het was (te herkennen van de clinic) maar dan zat je ook niet ver bij Claudia vandaan en jullie zeiden niets tegen elkaar Verward
Vandaar dat ik dacht dat jij het niet was Haha!
[/quote]

Je zat idd bij Astrid aan tafel enne..... Claudia zat daar incognito, vandaar.... *LOL*

Ik hoop iig dat we jou heel snel kunnen verwachten in kürenland, en wat je gisteren al zei dat ik jou spoedig kon verwachten, kom maar hoor, maken we er iets heel moois van Knipoog .
[/quote]

Jawel, ik heb het er een paar weken terug met mijn instructrice over gehad. Linda Wijnker, geen onbekende in kúrenland.
Ze zei dat we alleen nog even moesten aan de eenvoudige galopwissels, want anders klopt daar niets van met de muziek. (of je moet een heel rommelig stukje muziek maken dat zal passen Haha! ) En dan ben ik er klaar voor Knipoog

[quote="astridh"]
[quote="Antoinette schreef:
Astrid, kan het zijn dat ik bij jou aan tafel heb gezeten? Ik dacht al dat je het was (te herkennen van de clinic) maar dan zat je ook niet ver bij Claudia vandaan en jullie zeiden niets tegen elkaar Verward


De vorige keer dat ik met claudia begon te praten heb ik niets meer van de paarden gezien, vandaar Haha! , was jij degene met dat bord met patatjes en sate Tong uitsteken
[/quote]

Dat was ik dus Haha!

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 09:07

Ik kon niet meedoen (net als vorig jaar, wordt traditie Boos! ), dit keer omdat ik geblesseerd was en Jep licht verkouden, en we dus samen niet echt in conditie waren een kür te rijden.

Als ik echter lees hoe gezellig het aangekleed was, vind ik het ineens minder erg dat ik niet kon. De kans dat ik Jep wel rond gekregen had is zo ongeveer nihil, dus heeft thuis blijven toch wel zijn voordelen. Haha!

Maar nietemin baalde ik wel vreselijk dat ik niet mee kon doen hoor!!!!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 10:16

Jammer dat je dan niet zonder paard bent gekomen! Knipoog

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 17:20

Jura schreef:
Jammer dat je dan niet zonder paard bent gekomen! Knipoog


Hahaha, ik baalde zo vreselijk dat ik de feestvreugde echt niet verhoogd zou hebben hoor. Schijnheilig
Bovendien ben ik zelf ook verre van fit, dus een hele avond in een drukke rokerige ruimte had ik echt niet getrokken.

Maar we gokken gewoon weer op volgend jaar (als ik dan tenminste nog wedstrijden rij en het me gelukt is om eens een tijdje blessurevrij te blijven. Scheve mond )

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 17:49

Jasmijn schreef:
Ik kon niet meedoen (net als vorig jaar, wordt traditie Boos!)


Ik had expres al geen contact meer met je opgenomen. Altijd als ik vraag of je gaat starten komt er iets tussen.
Dus ik had de hoop dat als ik niets vroeg je gewoon kon.

Het heeft helaas niet geholpen

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 00:12

Nou, dan weet je zeker dat het niet aan jou ligt toch Haha!

Ja het is inderdaad of het gewoon niet mag, bij elke belangrijke wedstrijd heb ik wel weer iets waardoor ik weer af moet zeggen. Boos!
Ik ga nu maar een winterstop houden en hopelijk zit het volgens jaar meer mee.
Anders stop ik met wedstrijden rijden Verdrietig , want een paard zo slecht in conditie kunnen houden is niet goed, dan is het niet eerlijk om te starten.

sjebbe
Berichten: 7
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: Wormerveer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 13:15

Ebene schreef:
wha waarom wist ik dat nou niet Huilen Bloos

woon vlak bij Scheve mond