Ook ik verslag van Varsseveld...alweeeeeeeer winst

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Esther

Berichten: 4147
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 21:31

Hee goed gereden! Was zaterdag niet in Varsseveld maar ben vandaag nog wel geweest. En nee niemand in een fel groene jas de jury koffie zien brengen.
Misschien toch maar een keer gewoon bij stal afspreken. Haha!

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 22:41

Ik heb vrijdagavond op het laatste moment ook nog maar ff bijgeschreven met Joop in het Z2..
Joop had dr duidelijk niet zoveel zin in de eerste proef en liep niet erg constant, met weinig afdruk en een erg open mond... werd dus 170 punten, waar ik het ook wel mee eens was!

aDe tweede proef ging een stuk beter alleen ik had het 'geluk' dat ik na Joyce Heutink moest starten met en ontzettend swingend paard... tsja dan valt Jopie wel een beeeeetje in het niet.... Werd uiteindelijk 175 punten, waar ik het niet mee eens was, want ik vond het een keurige proef, kwamen ook mensen naar me toe om dat te zeggen (wat natuurlijk erg leuk is!) maar deze punten vond ik dus een beetje teleurstellend. Commentaat op mijn protocol klopte ook niet veel van trouwens... en kreeg ik vorige week nog een 8 voor mn middengalop omdat die zo lekker brutaal weggereden was kwam de jury speciaal zeggen, waren het nu alleen 2 magere 6jes... snapte ik ook niet echt... maarja.
Volgende keer beter he!?

lynn
Berichten: 357
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 14:50

Hé Shanna, jij rijdt toch op de pony's van Van Dijk????? Heb je wel eens zien oefenen bij ons in de manege (Hofs).
Bettine, rijdt jij met DE JOOP, zoon van Juravel, ex EK pony ????
Ik ben een van de vaste ruiters van Juravel en heb bij mijn pony Lynn een super mooi Juravel veulen lopen, ze heet Dorine en is nu 2 maanden oud, geboren op 28 juli 2003....... ik hoop dat ze net als Joop en Sqauw een echte EK pony gaat worden.

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 18:20

Jahp shanna rijd op de pony's van VAn Dijk, en dicht in de buurt staat Pasha hahahaha Tong uitsteken niet dat dat wat uit maakt... Tong uitsteken

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 11:05

Neeej, Joop is een paard Haha!

En voor ik op een EK rijd moet ik toch nog echt even wat oefenen Schijnheilig

Annash
Blogger

Berichten: 26567
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-03 13:32

Bettine schreef:
Ik heb vrijdagavond op het laatste moment ook nog maar ff bijgeschreven met Joop in het Z2..
Joop had dr duidelijk niet zoveel zin in de eerste proef en liep niet erg constant, met weinig afdruk en een erg open mond... werd dus 170 punten, waar ik het ook wel mee eens was!

aDe tweede proef ging een stuk beter alleen ik had het 'geluk' dat ik na Joyce Heutink moest starten met en ontzettend swingend paard... tsja dan valt Jopie wel een beeeeetje in het niet.... Werd uiteindelijk 175 punten, waar ik het niet mee eens was, want ik vond het een keurige proef, kwamen ook mensen naar me toe om dat te zeggen (wat natuurlijk erg leuk is!) maar deze punten vond ik dus een beetje teleurstellend. Commentaat op mijn protocol klopte ook niet veel van trouwens... en kreeg ik vorige week nog een 8 voor mn middengalop omdat die zo lekker brutaal weggereden was kwam de jury speciaal zeggen, waren het nu alleen 2 magere 6jes... snapte ik ook niet echt... maarja.
Volgende keer beter he!?


whhaaa dat ontzettende swingende paard van Joyce was vast Paddy Tong uitsteken oftewel die grote beer van 1.80 meter die de naam Paddington draagt Tong uitsteken

tja... ik heb ook soms 2 dezelfde proeven maar ooooo zo verschillende punten... *lees gat van 15 pt :S*

greetzz

Annash
Blogger

Berichten: 26567
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-03 13:34

Pasha schreef:
Jahp shanna rijd op de pony's van VAn Dijk, en dicht in de buurt staat Pasha hahahaha Tong uitsteken niet dat dat wat uit maakt... Tong uitsteken


wellus Knipoog nu kunnen we saampjes crossen in de Vennebulten whaah lol Tong uitsteken

he ik ga vanmiddag ngo naar pony's en morgen TADADAAA ga ik met mijn moeder naar buiten Haha! Dancer en Jolly ojee dat wordt wat whaah lol

greetzzzzz me xxxxxx to ya all Haha!

Annash
Blogger

Berichten: 26567
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-03 13:35

lynn schreef:
Hé Shanna, jij rijdt toch op de pony's van Van Dijk????? Heb je wel eens zien oefenen bij ons in de manege (Hofs).
Bettine, rijdt jij met DE JOOP, zoon van Juravel, ex EK pony ????
Ik ben een van de vaste ruiters van Juravel en heb bij mijn pony Lynn een super mooi Juravel veulen lopen, ze heet Dorine en is nu 2 maanden oud, geboren op 28 juli 2003....... ik hoop dat ze net als Joop en Sqauw een echte EK pony gaat worden.


war moet ik jou van kennen dan Haha! lees: boktmeeting?? whaha lol

als t van de winter weer hard vriest zal ik miss wel weer us bij Hofs komen Haha! haha maar je kent de pony's dus??? ojee afgelopen winter liep ze niet hoor Schijnheilig whaha lol maarreeee wat vind je van ze dan??

greetz mij

lynn
Berichten: 357
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 16:31

hé Shanna, ben gisteren bij Varus wezen kijken en heb met mijn moeder samen met die van jou gesproken, lijkt me een leuke club, wie weet kom ik wel bij jullie rijden.

Annash
Blogger

Berichten: 26567
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 01:57

lynn schreef:
hé Shanna, ben gisteren bij Varus wezen kijken en heb met mijn moeder samen met die van jou gesproken, lijkt me een leuke club, wie weet kom ik wel bij jullie rijden.


joohh cool lijkt me leuk Haha! wat rij je??

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 18:57

haaha gaaf en dan kom ik weer eens kijken en dan hebben we nog een boktmeeting Haha! hahaha
maaruh De schansruiters is veel leuker hoor Schijnheilig