Nouska pakt super aan!!!!!

Moderators: A_nouk, chocobroodje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Sjaan

Nouska pakt super aan!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-03 11:31

Wat van jullie zullen het weten, de meesten niet...
Maar ik heb nogal wat probleempjes gehad met Nouska, maar die lijken totaal uit de wereld geholpen te zijn!!!

2 jaar geleden heb ik voor het laatst wedstrijd gereden met haar, en dat was in het springen 3x weigering op hindernis 1 en met de dressuur 138 pnt beiden in de B.... niet zo best dus.... Scheve mond

Dit jaar heeft ze voor het eerst een veulen gekregen en ik heb haar weer opgepakt met rijden...

Het ging eigenlijk zo goed dat ik ook de startkaart weer heb aangevraagd en nu heb ik alweer SGW Gorrsel met haar gestart wat een super foutloze ronde gaf en vandaag heb ik met haar gesprongen in Hulshorst, dat pakte ze ook goed aan! 1 pechbalkje.

Ik heb in totaal 3 minuten op Nouska gezeten.... Haha! We waren namelijk een beetje aan de late kant daar en toen liepen ze ook nog in.. haha ik Kwam daar waren er nog 6 combinaties voor me en ik moest nog parcour verkennen, opzadelen in inrijden...
Gelukkig hoef je niet zoveel in te rijden met Nouska, dus dat ging heel vlot, 2 sprongetjes en toen ben ik de ring ingegaan! Tong uitsteken

Ze liep erg lekker, had soms wat afstanden die niet helemaal uitkwamen, maar ja ik was al blij dat ze sprong! op 2 stond ze bijna stil, het was een blauw met lichtblauwe hindernis met poesjes erop ofzo, nou ja reclame iig, maar met een beetje drukken van mij kwam ze erover!

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 16:32

Nou, hardstikke mooi toch!
Echt leuk voor je dat het nu wel goed gaat, maar dat is volgens mij meestal zo.
heb ik ook met al m,ijn pony's, eerst een slechte periode, daarna komt een superperiode!

Jammer van je pechbalkje, maar ach dat maakt ook niet uit. als jij er maar blij mee bent, en dat ben je volgens mij wel! Haha!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-03 17:06

dat pechbalkje maakt me idd weinig uit... ik was al helemaal blij dat ze het parcour rond kwam!!!
Toen we terug kwamen begon de melk trouwens wel te lopen hoor toen het veulen op hoor-afstand was!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie