Eerste Wp'en binnengehaald gisteren :D

Moderators: A_nouk, chocobroodje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Aifa

Eerste Wp'en binnengehaald gisteren :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-03 10:28

Gisteren mn 2e concours gereden met raysa en t ging erg lekker *LOL*
Het begon niet zo goed, mevrouw wou de trailer niet in
Toen ik rays uit de trailer haalde op t terrein, was ze drijfnat Verward stresskippie.
Dus eerst maar even wat met dr rondgelopen op t losrijterrein om dr wat droger te krijgen. Toen opgezadeld en erop, ze was wat onrustig en liep constrant te gillen Bloos T losrijden ging niet echt lekker, toen de proef in en met 27,5 graden mn jasje en handschoenen aangetrokken Ziek
De proef ging naar mn gevoel best wel lekker, ze liep ontspannen, lette goed op mij en bleef netjes recht. Jammer van de mensen die in de ring ernaats hun klapstoeltjes uitklapten voor Raysa's neus >;)
Na de proef een naar de jury, maar die riep: "geen commentaar, t staat op de coupon" Klonk niet echt vriendelijk, dus dacht dat t geen winst zal worden
Tussendoor niet zo veel met Rays gedaan en toen de 2e proef in.
De ring lag aan de rand van t terrein bij een sloot en huizen...en dat was eng Nagelbijten / Gniffelen Ik vloog dus al meteen de ring door, maar de jury was zo vriendelijk dat ik zelf aan mocht geven wanneer te beginnen.
De lange zijde H-E-K langs de sloot was totaal gespannen, maar na een tijdje ging t steeds beter Alleen vlogen er in een keer 2 eenden op en schrok raysa en ging er vandoor, jammer -2 dus Ach gut
Uiteindelijk een best nette proef. De jury was heel aardig en vond dat alle basis er prima inzat, dat ze alleen wat kijkerig was, maar daar was rekening mee gehouden. He he dat klonk goed Haha!

Eindresultaat: 1e proef 164 punten en een 5e plaats
2e proef 160 (162-2 dus) en een 6e plaats

Heel erg leuk, want het was gisteren precies een jaar geleden dat we gingen kijken bij Raysa voor de koop en dan precies een jaar later 2 wpen binnenhalen *LOL*
Een supertrots baasje nu dus Lovers

Arivo (Gribaldi x Argentinus) Z1 *D
Golden Golias (Totilas x Discovery) M1 *D

Jurylid B/L :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie