Wat is jouw doel?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 20:13

mijn doel is gewoon om lekker wedstrijden te rijden, zonder echte oefendruk. En verder... gewoon lekker plezier hebben met mijn knollie!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 13:29

KarinvdM schreef:
Mijn doel is om Romanoff naar het Z2 te rijden en om ook eens een kür op muziek te gaan rijden.


Idem hiero... of het ooit gaat lukken is de vraag, maar dat is wel het doel wat ik voor ogen heb.

Veronique
Berichten: 191
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 14:17

Ik wil plezier hebben met mijn pony en wil dat mijn pony goed in haar vel zit. Qua sportdoel wil ik nu graag het Z1 halen. Toen ik begon met wedstrijden wilde ik binnen 2 jaar M1 rijden en dat is gelukt. Nu rijd ik bij de paarden en ligt het een beetje anders. Er is nu geen tijdslimiet meer, ik wil gewoon Z1 rijden met mijn fjord. Dan zou ik echt supertrots zijn op ons.

sweet_angel1
Berichten: 6
Geregistreerd: 17-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-03 15:19

Er wordt gezegd dat het doel is om grote concoursen te rijden.
Het geeft mij ook echt een kick om op kampioenschappen te rijden.
dat is me nu al een paar keer gelukt en dat voelt echt wel goed. Als ik daar eenmaal rijd is mijn doel niet zozeer om te presteren dan ben ik alleen al superblij dat ik mag rijden.
Ik heb deze zomer meegedaan aan De Gelderse Kampioenschappen, ik ging niet echt voor de winst, maar zo pakte het wel uit.
Dat gaf mij echt een kick! super!
Lachen Lachen

anydale

Berichten: 3486
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 10:05

Ik doe paardrijden gewoon voor de lol, maar ik ben er wel serieus mee bezig. Ik rijd niet alleen maar dressuur anders zou het wel ietsje te saai zijn, mijn paardje vind springen ook veel leuker! Ik heb wel meerdere verzorgpaarden, maar daar ben ik eigenlijk niet zo serieus mee, ik rijd daar veel buitenritten mee Haha! Ik rijd ook wedstrijden, dat doe ik wel serieus alleen ben ik niet boos ofzo als het niet goed gaat. De lol moet er wel inblijven. Knipoog Mijn doel is wel om de Z1 te bereiken, ten eerste om te laten zien dat het paard het aankan, en ten tweede voor mezelf als een soort overwinning. Ook is het leuk als ik een kampioenschap mag rijden.
Voor de rest wil ik dat de paarden het naar hun zin hebben bij mij

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 10:36

Het belangrijkste vind ik een goede band met mn pony!
Ik wil graag in verschillende dingen (dressuur, springen, cross) zo goed mogelijk worden, dus niet 1 bepaalde richting zegmaar Lachen Maar alleen als het leuk blijft natuurlijk Het is natuurlijk mijn hobby, maar ik ben er wel serieus mee bezig Lachen

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 16:19

Een goede band met je pony (of paard) is zeker een pre als je wedstrijden gaat rijden.

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 00:51

mijn doel is pride iig naar de L1 of als het snel gaat naar de L2 rijden, en hem misschien dan verkopen, ik wordt namelijk een beetje groot voor hem. Scheve mond

Woestein

Berichten: 2844
Geregistreerd: 09-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 21:47

Goh wat is mijn doel...
Ik denk dat het belangrijkste voor mij is een band met mijn paard, ik heb hem al vanaf 11 maanden dus voordat ik met rijden begon had ik die al.
Ja en dan het rijden....ik ben 25 en heb een Haflinger...en rijd daar wedstrijdjes bij de paarden mee...niet om te winnen maar gewoon om een "doel" te hebben tijdens de training.
Het 1e wat ik wilde was een winstpunt in de B en ja als je die hebt zou je ook graag eens boven een bepaald aantal punten willen komen....dus dan word dat je doel...
En diep in mezelf wilde ik graag eens in mijn leven anderen eruit rijden..dus 1e worden maarja ben realistisch genoeg om dat niet hoog bovenin mijn lijstje te zetten...
Al moet ik zeggen dat ik afgelopen zondag ook dat heb berijkt....(waar ik nog steeds voor in de ontkenningsfase mee zit.... Bloos )
Nu is 1 van de doelen dus L met een winstpunt te worden....en zo verleg je je grenzen...
Een ander doel is om zondag de endurance wedstrijd in Ommen uit te rijden...
En zo heb je elke keer er weer een doel bij.....en verleg je je grenzen weer....

Groetjes en iedereen succes met het berijken van hun doel!!!!
Angenita

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 16:44

Mijn doel is natuurlijk zolang mogelijk het mogen genieten van mijn paard.

Maar daarnaast heb ik ook een sportdoel.
Hopende ooit eens Z te kunnen starten Haha!

Wie heeft dit doel nou niet.

Afbeelding

Maar ik ben gewoon verliefd op mijn paard dus weg gaat hij nooit meer.

Daar hou ik teveel van hem voor.

Dus na de wedstrijden lekker recreatief rijden totdat HIJ zegt dat het tijd is om afscheid te nemen.

Wat ik hoop HEEL lang uit te stellen Haha!