Winst en dikke winst in L2

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Winst en dikke winst in L2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-03 08:36

Gisteren had ik wedstrijd. Omdat ik het wedstrijdgebeuren voor onze RV (Beemsterruiters) regel, heb ik mezelf maar als eerste van de dag om kwart voor tien 's morgens ingepland. Wel een beetje jammer voor de andere 2 deelnemers in de L2 (sorry Pava)!!! Knipoog

Sinds de vorige wedstrijd, 2 weken geleden, had ik Levi niet meer gereden. Hij is wel gereden hoor, maar niet door mij. Ik rij Levi nog tijdelijk bij, maar heb nu zelf weer een ander eigen paard en daar gaat gewoon de meeste tijd in zitten. Met Levi wil ik nog 1 of 2 wedstrijden starten en dan mag de eigenaresse het weer van mij overnemen.

Met losrijden voelde hij al fijn aan, lekker los en ruime passen. Ik hoopte maar dat hij dit in de binnenbak ook zou volhouden.

De eerste proef ging wel lekker, maar het halthouden is nog steeds een groot probleem. Levi heeft niet écht het geduld om een paar seconden stil te staan en zeker al niet met zijn hoofd naar beneden.
Wel gunde hij me dit keer de tijd om keurig te groeten (alhoewel hij wel 1 x zijn kont ff lekker naar links gooide bij de laatste pas naar het halthouden).

Normaalgesproken reken ik de punten uit, maar i.v.m. eerlijkheid richting andere deelnemers doe ik dat dan niet met de rubriek waarin ik zelf rij.
Mijn moeder dus alle punten nageteld en toen de prijsuitreiking.
In de eerste proef geen prijs maar de eerste prijs (feli Pava OK dan! ) was met dikke winst dus ik wist dat ik kans had op een wp.

Toen de 2e proef. Ik was eerste met 168 punten! Jammer dat het nét niet een puntje meer was.
Ik bleek in de eerste proef precies 156 punten te hebben.
2 x winst gereden dus!!!

Ik heb nu 6 WP met Levi. Misschien dat ik in de komende (2?) wedstrijden nog 4 x winst rij, dan heb ik hem de L2 doorgereden in 3 maanden tijd, dat zou wel heel leuk zijn!!!

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 08:39

Gefeliciteerd met al die punten!!!!

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 08:42

Ik was idd heel blij dat ik om 10.00 uur moest..... Haha! Geeft niks hoor; ik heb van 14.00 tot 16.00 nog ff bijgeslapen Pling

Maar jij natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met je winstpunten en je 1e prijs in de tweede proef! OK dan!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 13:43

Allebei gefeliciteerd met de mooie punten!
Ga zo lekker verder zou ik zeggen Knipoog

En leuk om je eens te spreken!! Wie weet zie ik je binnenkort ook nog eens rijden Lachen