Jonge rijpaarden manege Prinsenstad (Delft)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 09:57

Ik ben er rond 14:15 u en loop dan ff naar de wagen van Prakkie of de losrijdbak om haar kanjer te zien Haha! Heb alleen foto's gezien toen ie nog een TotalTJE was dus dat zal wel schrikken worden. Tong uitsteken Ik ga ff bij Prakkie kijken en rond half 5 moet geloof ik mijn intructeur rijden (ook Treasure maar dan de Gribaldi Knipoog ) dan moet ik ff naar stal racen om te voeren dus dan ben ik net op tijd terug om kleintje te zien *LOL* daarna denk ik wel dat ik de hele avond zal blijven Haha!

Sannah

Berichten: 2429
Geregistreerd: 28-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 10:08

Wij zijn er rond 18.30 uur; ik moet om 20.12 uur en na het rijden zijn we ongetwijfeld te vinden op de parkeerplaats bij het paard dat niet in de trailer wil. *LOL* Lukt dat snel, dan nog even naar de bar! Haha!

Fitzroy

Berichten: 25129
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 10:13

Ik wens iedereen veel succes, ik heb helaas andere verplichtingen!

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-03 10:43

ik ben er dus vrij vroeg, want ik moet half 3 in de ring zijn. Ik blijf zowiezo nog effies hangen, of ik langer blijf, ligt aan de punten van mijn paard. Als ik lage punten heb, dan breng ik eerst Total naar huis, en kom daarna nog effies terug. Anders (bij hoge punten *hoop hoop*) blijf ik wel heel de tijd....

Ziolette

Berichten: 17743
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 11:00

Ik kom zaterdag waarschijnlijk ook kijken. Nu nog even opschrijven welke bokkers hoe laat starten, dan kan ik iedereen tenminste uit elkaar houden Haha! .

Degene die ik Relrite wil laten trainen start zaterdagmiddag ook, dus dan kan ik hem gelijk even aanspreken. Scheelt weer een telefoontje Knipoog .

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 09:41

prakkie schreef:
ik ben er dus vrij vroeg, want ik moet half 3 in de ring zijn. Ik blijf zowiezo nog effies hangen, of ik langer blijf, ligt aan de punten van mijn paard. Als ik lage punten heb, dan breng ik eerst Total naar huis, en kom daarna nog effies terug. Anders (bij hoge punten *hoop hoop*) blijf ik wel heel de tijd....


Is het een Prakkie losrijdtijd of meer een Lethal Tong uitsteken Anders kan ik je beter bij de losrijdbak zoeken Haha!

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-03 14:51

euh, meer lethal...zit denk ik in de familie Knipoog Haha!

Ik rijd zo'n 10 tot 15 minuutjes met hem los....zoveel conditie heeft hij ook nog niet Knipoog

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 16:05

prakkie schreef:
euh, meer lethal...zit denk ik in de familie Knipoog Haha!

Ik rijd zo'n 10 tot 15 minuutjes met hem los....zoveel conditie heeft hij ook nog niet Knipoog


Ach jah.....Prakkie had die conditie wel op die leeftijd Clown vandaar. Dan zie ik je denk ik wel bij de losrijdbak met de nr 10 Tong uitsteken (en hopelijk is dat niet de enige die je die aviond krijg Knipoog )

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 16:09

Ik ben er rond een uur of 14:00 want ik wil prakkie zien en daarna zie ik wel weer.

Ik ben trouwens te herkennen aan een kleine blonde dame van 5 aan mijn hand met groen rijbroekje aan

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 22:49

Ik hoop dat ik morgen nog wat mensjes zie!
Veel succes morgen voor de mensen die nog meer moeten rijden!

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 22:55

Allemaal succes!! lijkt me ontzettend leuk om hieraan mee te doen.
Heb alleen geen geschikt paard......Lachen

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 20:01

nou, ik ben net thuis en ik heb genoten van wat ik vanmiddag gezien heb. zowel kleintje als Prakkie kwamen goed in de middenmoot. Lethal was ietwat lastig in de bak maar kan zeker lekker bewegen......... Die van Kleintje vind ik qua kleur echt helemaal top! Qua bewegen hoort hij ook zeker bij de betere middens!. leuk om op deze manier bokkers aan het rijden te zien. Ik kan zeggen dat het niet meevalt om je paard daar als jonkie te laten zien en zeker niet als er ook nog eens grote namen meerijden met paarden die gewoon een hoop hebben mogen kosten...... knap gedaan hoor dames!!!

Jullie verslagen zien we hier wel neem ik aan.

Ziolette

Berichten: 17743
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 22:36

Ik ben vanmiddag ook nog even geweest, maar ik ben na een paar uur gevlucht voor de kou Bloos . Ik heb in ieder geval Prakkie met Total gezien en zijn beentjes gingen af en toe flink de lucht in, al was dat waarschijnlijk niet de richting die ze op moesten Haha! . Wel een chique verschijning moet ik zeggen .

Wat ik ook een erg mooi paard vond om te zien was Cane Kwijl (v. Carry) ben benieuwd hoe die uiteindelijk geƫindigd is. Verder herinner ik me ook de Lancet x Sonnenstrahl nog en dan in een positieve zin. De Wolfgang x Wagenaar was grappig om te zien, vond ik zo'n stoer paardje echt een ponykoppie erop *LOL* . Ik vroeg me alleen af wat sommige mensen met hun driejarige daar kwamen doen, het was toch voor jonge dressuurpaarden Verward .

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 22:44

Ik ben vandaag ook geweest. Was met mn stage mee, want die hadden een Flemmingh lopen in hetzelfde groepje als Prakkie. Wat een gave paarden liepen er zeg Kwijl Cane was idd erg gaaf. Travel kon ik nog van mn stage bij Liefhebber, maar toen was hij nog niet onder het zadel, maar die vond ik dus echt 100 x niks. Ook vond ik dat meisje op die gribaldi hengst, trance energie, riskant, ze kon hem niet echt aan Scheve mond .
Scandic zag ik toen hij smiddags al aan het rijden was, dat is echt zon ontzettend gaaf beest Kwijl *LOL*

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 23:05

Ja, hoe ging het met onze Remy op Scandic? Was hij een beetje braaf, of ging het net zo als bij de Pavo-cup? Lachen

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 23:08

Remy reed smiddags al op Scandic, hij was erg braaf dat ik zo zag! Maar wat is dat paard gaaf zeg!!!

Ziolette

Berichten: 17743
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 06:33

Scylla schreef:
Was met mn stage mee, want die hadden een Flemmingh lopen in hetzelfde groepje als Prakkie.

Travel kon ik nog van mn stage bij Liefhebber, maar toen was hij nog niet onder het zadel, maar die vond ik dus echt 100 x niks.


Welke Flemmingh was dan van je stage de Flemmingh x Ahorn? Dat was echt een flink paard in vergelijking met Total en de Flemmingh x Ferro.

Het was o.a. Travel waarvan ik me afvroeg wat ze in vredesnaam met dat paard kwamen doen. Het was beslist geen succes .

Heeft iemand Turbo Magic nog gezien?

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 09:07

Mijn uitgebreide verslag volgt strakjes in verslag van de dag (wil eerst zo de video die gemaakt is even bekijken, dan kan ik zien hoe het eruit zag, weet nu alleen hoe het voelde).

Ik heb een gedeelde 49ste plek. We hadden 84 punten. Dezelfde punten als Prakkie met Total Recall.

Ik ben erg blij met de punten. Treasure was in de losrijbak erg braaf, maar de echte bak overviel haar. Die drukte, die verstopte spiegel, het juryhokje, de planten... ze vond dat maar niets. Ze was te bang en te terughoudend.

Het zijn zoveel indrukken voor een jong paard.
Ik zag er 3 jarigen tussen wat ik meer 5 jarigen vond. Dat sommigen met sporen worden gereden... dat moeten ze zelf weten, maar er waren paarden bij, bij wie de sporen alleen maar in het paard zaten, en dat zijn dan 3 jarigen.
Sommigen vollop in de spieren, sommigen waren al de vreemdste dressuuroefeningen aan het doen in de losrijbak.
Op dat moment dacht ik maar 1 ding... Treasure is nog een veulen vergeleken bij deze paarden en daar kunnen we onmogelijk van winnen. Zolang we maar eerlijk blijven paardrijden.

Goed, ik ga video kijken, foto's bekijken, foto's verkleinen en uploaden en dan mijn verslag typen!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 09:08

Ow... die Cane is eerste geworden.
Ik ben hard aan het denken. Was dat het paard uit de eerste groep die zo ontzettend met zijn voorbeen maaide? Dat vond ik erg irri om te zien, maar verder liep het paard super.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 09:39

Die wolgang x wagenaar vond ik ook heel erg leuk, idd dat bijdehante ponykoppie ....... ik von dhet echt heel appart, klein en grappig (ik zie dat dat onder sanne over een jaar of 8, kan er niks aan doen)

Ik vond die Nairobi x Beachboy erg onder de maat gejureerd. Vond dat het paard zeker meer punten verdiende.

maargoed das mijn mening..........

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 10:05


Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 11:35

Tiffy schreef:
Welke Flemmingh was dan van je stage de Flemmingh x Ahorn? Dat was echt een flink paard in vergelijking met Total en de Flemmingh x Ferro.


Ja, die Flemmigh was het, het is echt een reus voor een driejarige! Toen ik er voor het eerst op zat had ik echt zo iets van wow (en wat een super paard is dit Kwijl Haha! ) , maar het kan altijd groter.

Ziolette

Berichten: 17743
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 13:10

Kleintje schreef:
Ow... die Cane is eerste geworden.
Ik ben hard aan het denken. Was dat het paard uit de eerste groep die zo ontzettend met zijn voorbeen maaide? Dat vond ik erg irri om te zien, maar verder liep het paard super.


Dat was idd het paard uit de eerste groep. Toevallig zagen we de eigenaar vanochtend en die was ook erg blij met zijn paard. Niet zo gek, dat zou ik ook zijn als Cane mijn paard was Haha! . Hun andere paard was als ik het goed begrepen heb derde geworden, een schimmeltje en een Lancet waar Gerdine Maree op zat was tweede, maar ze reed er twee dus ik weet niet welke. Ik ga maar even zoeken of de uitslagen ergens staan Knipoog .

Mer1980

Berichten: 18860
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 13:15

waar vind je eigenlijk de lijst met uitslagen?

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 13:19