Onderling 14e ZH op Kas!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Littleghoul

Berichten: 1823
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Austerlitz

Onderling 14e ZH op Kas!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-03 14:04

Zo lees ik dus dat ik maar lekker mijn eigen verslagje moet gaan typen.. hmm oke dan.

Ten eerste .. Mayo GEFELICITEERD!! Echt super goed gereden en 1e plek is je zeker gegunt!!! OK dan!

OH en Nicole.. GEFELICTEERD met je 3e prijs!!! Goed hoor!! OK dan!

Ik ben niet zo’n held in verslagjes schrijven.. dus verwacht er niet teveel van.
Zoals Mayo al zei ging het inrijden met Kas erg lekker. Hij had natuurlijk al het proefje met Mayo erop zitten dus hij was al lekker los.

Merilyn heeft me tussendoor nog wat hulpjes toegeroepen en een aantal smiles vanuit de zijkant maakte me alvast duidelijk dat ik in mijn proefje wel wat meer mocht lachen.. Haha!

Toen was het dan zover.. mijn 1e proefje op Kas.. In december had ik er wel eentje gereden op een manege paard maar daarvoor had ik al jaren geen proefjes meer gereden.

Merilyn las me voor zodat ik het tenminste goed kon horen haha.. Mayo stond erbij en keek ernaar, wel fijn gevoel twee van die gezichtjes die me zo aankeken van ‘go girl’! Ik had niet echt een goed gevoel over mijn proef, ik vond dat ik hem niet goed op de “hoefslag”hield. Vooral in de bocht bij het tafeltje van de jury week ik af en toe uit..één keer zo erg dat ik acht daar gaat de jury en hun tafeltje.. maar goed.. dat viel weer mee.
Op de A-C lijn kwam ik ondanks vaak oefenen toch weer niet goed uit.. gelukkig door een redelijke correctie toch een mooie punt voor gekregen. Mijn tweede middendraf ging ook wel lekkerder dan de eerste. Maar toch.. nee ik vond mijn proef te zwieberig. Ik was niet tevreden.

Samen met Mayo, Merilyn, Masja, Maureen en Marisca lekker in de kantine wat gaan eten, en maar niet denken aan de uitslag. Na het dressuur was ook er dus springen, dat was wel leuk om te kijken. Na het ene deel springen zoals Mayo al vertelde werden de namen opgenoemd die zich voor de prijsuitreiking klaar moesten maken.. ik ook genoemd.. ja ik hoor jullie denken..
Foutje… ze hadden me bij de manege paarden gerekend.. dan was ik 2e geworden.. maar idd ik reed voor de eigen paarden.. dus ja .. banketstaaf voor al die mensen! Boos!

Maar goed ik vond het eerder erg dat ik daar voor schut stond, dan dat ik geen prijs had gewonnen, want dat wist ik zelf ook wel.

Iedereen vond het erg banketstaaf voor me, en reacties waren erg lief! Vooral Maris haar knuffel! Ik ben snel mijn punten gaan halen.. en ik had gehoopt dat ik minimaal 152 had (omdat ik met dat manege paard in december 151 had gehaald, en ja ik train met Kas nu toch zo vaak, dat ik toch echt graag 152 wilde halen..)

Nou ik had 167 punten!!!
Dus ik eindigde mijn dag toch nog super blij! *LOL*

Mijn eerste wedstrijd op Kas gelijk al een winstpuntje gehaald.. dat had mevrouw pieperd echt niet verwacht!

Iedereen die erbij was.. Merilyn, Masja, Mayo, Marisca, Nicole, Maureen, Maarten, Miss-Petit en Mike .. Ik had beter kunnen schrijven alles mensen met een M en nicole dan.. haha BEDANKT voor alles (dat vult iedereen voor zichzelf wel in..)!!!

Foto’s krijg ik nog van Masja (thanx!!!) en die volgen dus nog!

Mer1980

Berichten: 18844
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 14:28

Je hebt heel netjes gereden!!!!! super hoor. en 167 punten is niet mis. Heb je iig aan je minimum voldaan Haha! Haha!

Littleghoul

Berichten: 1823
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Austerlitz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-03 14:37

Haha thanx! Ja ik weet dan wel dat er hoge punten zijn gegevens, maar ja haal er 10 vanaf en ik zat nog aan mijn minimum, dus toch wel blij!
*LOL*

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 15:25

Alle mensen met een M, dat zat ik ook te bedenken toen ik je verslag las! *LOL*

Netjes gedaan hoor, toch altijd een opsteker als je op zo'n eerste wedstrijd sinds tijden lekker scoort! Op naar de volgende, wanneer is die?