Hoe was jullie aller eerste wedstrijd?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
connemara
Berichten: 287
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Doorwerth

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 19:02

Leuwk!!:)

Anne_GTI

Berichten: 18203
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 23:33

Wat een ellende was dat zeg... Een week lang oefenen om vlechtjes in de manen te krijgen die dan nog beroerd zitten, niet eten, niet kunnen slapen, je klep niet kunnen houden, etc. Was bloednerveus iig. Had gelukkig een brave C-pony die al wel wat kende... Gevolg 121 punten (was toen een winstpunt) Owh, wat voelde ik me trots en blij nadien...

Marcha

Berichten: 1090
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Oudenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 16:29

Mijn eerste wedstrijd was een onderlingen. 4 tal geloof ik wij 9 jarige meisjes tussen de volwassen en we werden 2e.
Wij zo nerveus als het maar zijn kan op de makste pony`s van de manege

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 16:35

Mijn eerste wedstrijd was een manegewedstrijd op een manegepony, Cindy. Ik was doodzenuwachtig en deed alles fout. Resultaat: 106 punten in de -toen nog- B2.

Mijn eerste officiele wedstrijd was met mijn toenmalige (bijrijd)paardje Indy. Hij liep met zijn eigenaresse Z2 en had dus al heel veel wedstijdervaring. Thuis ging het super maar de eerste wedstrijd was een ramp. Het was nl voor het eerst dat Kyra, zijn vriendinnetje, ook in de B werd gestart en hij vond het maar niks dat hij haar in de losrijbak moest achterlaten. Gevolg: een hele hete, drukke Indy die continue aan het hinniken was, van zichzelf schrok in de spiegel, niet wilde halthouden en dus stond te dansen op zijn plaats, achteruit dribbelen in een rondje...
De maand daarna had ik weer een wedstrijd met hem, ditmaal zonder Kyra. Toen ging het super, we hadden 168 en 171 punten. En dat is de 2 wedstrijden daarna ook niet meer veranderd. We hadden nog een keer 169 en 170, en een keer 170 en 172. Ik was zo trots!!

Wat mis ik hem toch verschrikkelijk, het was zo'n schatje Verdrietig

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 16:43

Mijn 1e onderlinge wedstrijd heb ik afgelopen zondag gehad en dat was en beetje een drama Verdrietig Ik was bloednerveus en heb een volbloed arabier die dus door mij ook bloednerveus werd en als een stampende heethoofd zijn proefjes doorstormde Scheve mond Toen ik even ontspande in de 2e proef ging hij wel beter lopen maar halthouden en groeten in zijn achteruit en stampvoeten.. haha hij was echt woest.. nu kan ik erom lachen maar zondag kon ik wel janken Scheve mond Het is Omar zijn schuld ook niet.. ik had mijn zenuwen onder controle moeten houden want Omar is nu eenmaal heel gevoelig en voelt mij heel sterk aan. De dag na de wedstrijd had ik les en Omar liep weer als een zonnetje Oh ja mijn punten waren 145 en 149 Bloos

Aanstaande zondag heb ik mijn 1e officiele wedstrijd met Omar... ik zweet nu al peentjes Ziek *LOL* Ik moet dus zorgen dat ik rustig blijf en denken.. het is voor de LOL Haha! Wat heb ik te verliezen.. niets toch *praat zichzelf weer moed in Haha! *

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 20:19

Ik reed tijdens onderlinge wedstrijden op L2 niveau en startte voor het eerst met Bonanza officieel in de B.
SUPERzenuwachtig, niet slapen, duizend keer alles checken, stressen. je kent het wel
hij liep wel lekker.

Won ik toch de dagprijs, had ik het hoogste aantal punten met 2 proeven
170 en 174 punten kreeg een mooie deken mee ( stoer )
helemaal blij natuurlijk
Dit is dan ook gelijk de enigste wedstrijd waar ik zulke hoge punten heb gehaald
beginnersgeluk waarschijnlijk

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 21:19

Ik was helemaal niet zenuwachtig! Had het geluk dat er iemand mee was die veel wedstrijdervaring had, ik had geloof ik 164 punten OK dan!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 21:38

Dat is nu een jaartje of 3 geleden. Ik was bloednerveus, maar Imker gedroeg zich voorbeeldig, toen om hem heen andere paarden over de hekjes heensprongen .

Uiteindelijk hebben we toen 158 en 156 punten gereden die dag. OK dan!

Replay_81

Berichten: 10
Geregistreerd: 24-09-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 14:31

Tsja, mijn eerste wedstrijd......das best lang geleden, ik was toen 7 geloof ik!!!! Ik was een na laatste, dat weet ik wel nog en ik reed op Rakker, een pony van de manege.

Mijn eerste officiele wedstijd was op Grey Lady Donna in Loenen. Ik was toen 16. Ik was 1e met dressuur en 2e met springen!!! Begon dus goed met mijn officiele wedstrijden!!! *LOL*

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 15:00

pff mijn eerste officiele wedstrijd, was met Kim ongeveer een jaartje geleden. Zenuwachtig was ik niet, kim liep eigenlijk wel lekker die week ervoor ( was voor kim ook haar eerste wedstrijd ) eerste proef ging echt slecht, 2 keer verkeerde galop, balen! tweede proef, geloof ik ook nog een keer verkeerde galop ( hmm moest ik toch maar wat meer op gaan trainen Clown )

Uitslag, eerste proef: 148, ach zeker niet slecht voor de eerste keer.
tweede proef, was ik 4e met 161 punten Haha! heel blij natuurlijk Lachen

MIjn eerste onderlinge wedstrijd was toen ik een jaar of 9 was, alles wat fout kon gaan ging fout!
was op manegepony, paard waar ik op zou gaan werd kreupel, toen wilde ik op een andere lieveling, maar die werd al te vaak gebruikt. toen moest ik op een paard wat ik eigenlijk helemaal niet goed kende, toch er maar op gegaan kwam de bak binnen eerst een paar rondes door de bak gegaloppeerd, wat bleek nou het paard was niet gewend aan zweepjes Scheve mond
Niemand die mij dat verteld had.... zweep weg gedaan, en de proef gereden. kan me eigenlijk niet meer herrineren hoe ik die heb gereden Bloos!
Maar blijkbaar wel aardig goed! was 3e geworden, punten weet ik niet meer, was ook een heel ander systeem ( manege in duitsland ) Mijn eerste beker(tje ) was binnen Pling