Terreinrit Lisse

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 17:24

Ik moet om 10.58 starten. nr 39.
Als iemand mij ziet, wel even aanspreken! Ik ben een meisje met een bruine pony (met aalstreep en kolletje) en waarschijnlijk een geel shirt/trui aan. En zn dikke dressuurcap.


brig
Berichten: 162
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 07:18

Ik wil graag komen kijken want het is vlakbij. Kan iemand mij vertellen hoe laat het begint (is het de hele dag?) en waar het gehouden wordt: In het keukenhofbos of op het eigenterrein aan de roversbroekdijk?

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 08:57

Het is bij het keukenhofbos Brig
En ze beginnen om half tien(9.30)

Ik moet om 10.02 starten als nummer 15 Ik neem mijn nieuwe paard mee dus ik heb geen flauw idee wat hij gaat doen Bloos

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

brig
Berichten: 162
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 13:28

Aha bij het keukenhofbos dat is vlak bij mijn werk. En morgen gaan ze de weg daar vlak bij afsluiten i.v.m. werkzaamheden. Hopen dat dat geen problemen geeft voor jullie zaterdag.
Ik kom zeker even kijken en aanmoedigen.

Fitzroy

Berichten: 25041
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-03 13:42

Jammer Gomir, maar rond die tijd ben ik op stal om Fitz z'n pootje te verzorgen. Dus ik kan je helaas niet bewonderen.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 16:38

Ik heb nog niets gehoord over afsluiten van de weg Meestal staat dat wel in de routebeschrijving Verward

Jammer Fitz Verdrietig Maar misschien zien we elkaar later nog(of je moet helemaal niet komen) en anders zien we elkaar wel weer ergens anders Knipoog (beloof dat ik je nu wel herken, maar dan niet stiekem weer je haar anders doen Tong uitsteken )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Mirie

Berichten: 773
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Zoeterwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 21:46

Hey, Ik doe ook mee, bij de ponys. Ik ben nr 40 (na Lieke)

Ooit Gaan Wij Het Maken, Alleen Al Omdat Zij Zeiden Dat Wij Het Niet Konden.

Rick, vergeten doen wij jou nooit! 04-04-1991 * 22-01-2010

Bonte
Berichten: 6055
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 20:45

gomir schreef:
Ik heb nog niets gehoord over afsluiten van de weg Meestal staat dat wel in de routebeschrijving Verward

Jammer Fitz Verdrietig Maar misschien zien we elkaar later nog(of je moet helemaal niet komen) en anders zien we elkaar wel weer ergens anders Knipoog (beloof dat ik je nu wel herken, maar dan niet stiekem weer je haar anders doen Tong uitsteken )


Ik kom morgen kijken, want een aantal mensen van mijn mangege rijden mee. De afsluiting zou zaterdag over zijn. Was vandaag ook geweest en heb half Lisse gezien Verward

Jet

Berichten: 11941
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 20:56

brig schreef:
En morgen gaan ze de weg daar vlak bij afsluiten i.v.m. werkzaamheden. Hopen dat dat geen problemen geeft voor jullie zaterdag.


Volgens mij was dat vorig jaar ook, dat er een deel van de doorgaande weg was afgesloten. Wij hadden er geen last van, omdat degene die Marlou reed daar de weg kende, maar heel veel kwamen later aan!
Dit jaar kom ik niet. Lou is nog niet zover na haar peesblessure dat ze het aan kan en om te kijken vind ik het net even te ver.
Succes voor iedereen die er rijdt, ik vond het vorig jaar erg leuk om mee te maken!

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 21:58

Ik wist helemaal niet dat Lou vorig jaar heeft gelopen in Lisse jet Knipoog Of ben ik het vergeten Verward
Mocht je nog eens een vrijwilliger zoeken Knipoog


Paardje is er trouwens helemaal klaar voor en de auto is ingepakt Haha! Wij rijden morgen om ongever 6 uur van stal weg Bloos

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

snoocky

Berichten: 987
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 14:16

Pling lieke, mirjam, luccete, en karin gefeliciteerd met jullie prijzen. Pling e.a ddie ik vergeten ben dus ook gefeliciteerd.

«·´`·.(*·.¸(`·.¸ ¸.·´)«·´¨*·.¸.(Snoocky).¸.·*¨`·»(¸.·* *·.¸)`·.¸).·´`·»

snoocky

Berichten: 987
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 14:17

Pling lieke, mirjam, luccete, en karin gefeliciteerd met jullie prijzen. Pling e.a die ik vergeten ben dus ook gefeliciteerd. OK dan!

«·´`·.(*·.¸(`·.¸ ¸.·´)«·´¨*·.¸.(Snoocky).¸.·*¨`·»(¸.·* *·.¸)`·.¸).·´`·»


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ElinaSK, Googlebot, Plus_en_Min en 9 bezoekers