vlechtvraag:wat te doen met plukje te kort haar?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

vlechtvraag:wat te doen met plukje te kort haar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-03 17:19

Leroy heeft een plukje dat echt te kort is om er een knotje van te maken, zeg maar het laatste stukje voor z'n schoft.

Het is inmiddels(in 1.5 jaar... Scheve mond ) wel al een beetje gegroeid maar nog lang niet genoeg..(terwijl de rest van z'n manen groeit als kool..)misschien dat het ook wel door dekens komt ofzo..

Maar anyway, mijn vraag is dus wat jullie met zo'n plukje doen(ik zal toch niet de enige zijn met dit probleem... Verward ). Gister had ik het maar een beetje gedraaid en dan met een elastiekje een beetje in de vorm van een knotje gepropt, het viel volgens mij niet eens echt op maar ideaal is het zeker niet...iemand tips?

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 17:31

dat heeft railly ook en dan vlecht ik hem niet maar dan prop ik hem gewoon als een knotje..

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 18:02

Het hangt er bij mij een beetje vanaf hoe ik uitkom, maar als het er niet al te beroerd uitziet laat ik het gewoon los, meestal is het toch in de buurt van het zadel, dan kan je ze er een beetje onder frotten Tong uitsteken
Als dat niet kan vlecht ik het voor zover het kan en frommel er dan een knotje in...

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 18:05

Bij Nappie knip ik het steeds weg, het ziet er anders niet uit Trouwens, hierdoor lijkt zijn hals weer langer al zeg ik het zelf Haha!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 18:05

Ik laat dat gewoon los. Zo belangrijk is het nou ook weer niet.

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-03 18:33

tja, niets ermee doen kan natuurlijk ook, maar bij die van mij is het wel een lang stuk, dus dat valt dan echt op..

cobiie

Berichten: 7304
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 19:34

Als het donker haar is, zou je het met wat wax glad naar achteren kunnen strijken.