Apedoorsne Kampioen dressuur 0-b & B dresssuur ;-)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jumpertje

Berichten: 204
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: apeldoorn

Apedoorsne Kampioen dressuur 0-b & B dresssuur ;-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-03 10:11

Gisteren was de Apeldoornse kampioenschappen!
Ik moest er al om 8 uur zijn, omdat dorine ook op carlos zou starten.
Toen we er waren stond dorine al op mij te wachten en hebben we samen carlos klaar gemaakt voor de B dressuur bij de paarden.

Dorine reed een super goede proef met mijn kleine ponytje bij de paarden ze werd eerste met 180 punten echt super!!!
En maar zeggen dat het niet zo goed ging. haha

Het springen ging haar iets minder af ze had 3 weigeringen Huilen

-------------------------------------------------------------------------------------

Toen moest ik ook nog dressuur rijden en dorine zou me voorlezen en de zus van dorine zou filmen.

Zoals altijd was ik niet te vreden met me proef Bloos!
Toen hoorde ik dat ik in de finale zat bij de pony's en dorine bij de paarden toen was ik echt super blij!!

Alleen we hadden een probleem mijn pony moest ook nog springen en dan nog 2 dressuur proefen lopen en alles zat kort op elkaar dus na lang geschruif kon alles tog nog gereden worden.

Snel finale proef gereden.
Toen alles snel mijn pony ombouwen voor het springen gelukkig had ik super goede groems die me een handje hielpen!! Dankje dorine + zus en tessa !!!!!!

Met springen had ik 1 weigeren en verder foutloos en binnen de tijd. Ik was er nie blij mee, want ik had me zelf belooft foutloos te gaan, maarjah.

Toen snel weer alles ombouwen en na de finale ring van de paarden.
Dorine reed een nette proef!!!!!!!

-------------------------------------------------------------------------------------

Prijfuitrijking

Ik zou met de vlag van de bosruiters voorop rijden met claire samen, was de eerste keer voor mij en me pony met z'n vlag, maar het ging heel goed vond ik zelf!!

Toen iedereen stond en de prijzen werden uitgerijkt waren er zeer veel bosruiters die iun de prijzen zaten (allemaal geleliciteerd OK dan! )

Ik was 1e met dressuur 169 punten in ring 2
En ik was in de finale ook eerste en kreeg een grote beker met een mooie lint!!
Ik had nooit gedacht dat ik apeldoorns kampioen dressuur zou worden. Schijnheilig

Claire was Apeldoorns kamioen echt super goed gefeliciteerd Claire!!!!

Ik ben heel trots op mijn paardje dat die zo even zo veel prijzen in de dressuur heeft gehaald!!!

Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 11:04

Echt vet goed gedaan OK dan! ook van Carlosje *LOL*
Ik had 149 pnt maar bij Mozart sloegen zijn zenuwen een beetje op hol tijdens de proef Bloos! Volgens mij heeft iedereen ons horen rijden Bloos! Schijnheilig hij heeft de hele proef door gehinnikt Haha!
Maar ik vond het opzich wel heel goed van hem het was z'n eerste wedstrijd op vreemd terrein.

Groetjes Els Marie

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 11:56

Nou jullie mogen super tots zijn op jullie knollie's. Ik heb jullie vast wel zien rijden.

carlos

Berichten: 628
Geregistreerd: 28-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 12:43

haaii!!
Ik had dressuur in ring 3 heel slecht gereden Gaaaap 149 punten hihihi
maar met springen was ik 1e van de B met 57 stylpunten Haha! en daarmee was ik kampioens springen van de B ...ben heel trots op me paardje Haha!

Groetjes elleke

rachel15

Berichten: 408
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 14:51

hey ik heb je zien rijden!! ik vond je finale-proef echt goed gaan!! mijn verzorgpaardje zat ook in de finale en is 2e geworden(ring 7)!! echt helemaal happy want ze deed ook nog eens voor de 1ex keer mee!!!

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 15:25

gefeliciteerd!

Ik vond het ondanks de baggere ringen een toffe wedstrijd!
Het meisje dat 1x per week op mijn pony rijdt is 2e geworden in de O-B (ring 2 met 159 punten) dressuur met mijn pony, alleen het rare was dat zij geen finale moest rijden? (of was dit nou alleen voor de "echte B"?) :S

naja het was iig een super gezellige dag!

jumpertje

Berichten: 204
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-03 16:44

jah dat is alleen voor de mensen die een startkaart hebben en je kunt ook alleen maar kampioen worden als je een startkaart heb ( dat is nog maar net zo want 2 jaar gelden was ik kampioen samengesteld zonder startkaart volgens mij of ik had net m'n startkaart Verward Verward )

Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 22:05

Volgens mij hoef je geen startkaart te hebben, want ik moest vorig jaar ook finale rijden op mijn verzorgpaard en had geen startkaart. Ik was toen overigens ook tweede in de dressuur Haha!

jumpertje

Berichten: 204
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-03 10:28

jah, maar een meisje van de ponyclub was 2x eerste met springen en dressuur en ze had geen startkaart en omdat claire wel een startkaarthad en 1e was met springen en 2e met dressuur was zij apeldoorns kampioen samengesteld. Maar ik weet niet zeker of ze wel 0-b reed misschien reed ze ook wel groen :S

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 16:32

Goed gedaan joh! ik zei het ook al op het topic van biepp, helaas was ik zo druk met me eigen paard en shetlander dat ik niemand anders heb kunnen zien rijden, maar volgende keer beter!

Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 16:52

Kan wel dat je geen kampioen kan worden zonder startkaart, maar het heeft volgens mij niets met de finale rijden te maken