Starttijden SGW Gorssel bekend

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 09:45

Ja, die fontein dat was lachen. Ik heb daar eens een paard aan de linkerkant omhoog zien klimmen tussen de bomen en struiken. Ik weet niet hoe het er nu is, maar toen was het daar eigenlijk te dicht begroeid om met een paard tussendoor te kunnen. En er stond nogal wat volk tussen die struiken. Die zaten onder de schrammen. En die ruiter maar vloeken. Even later kwam hij weer terug de waterbak in. De fontein was hij toen dus voorbij. Allemaal takken aan zijn beugels... Lachen man!


gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 14:46

Lijkt mij niet echt lachen hoor Scum Knipoog

Mocht het eens nodig zijn dan kom ik je meeten anegti *LOL*

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 19:54

Ik heb ook al is een keer daar in de bosjes gezeten.... het was mijn allereerste cross, in de L pony's. Ik rij vol goede moed op de waterbak af, eerst gooit ze me er bijna af voor de waterbak, want mevrouw durfde het water niet zo goed in en maakte een rechtsomkeert en daarna wilde ze de fontein niet voorbij en ging de bosjes in... Ik kan er nu wel om lachen hoor, maar toen......

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 22:30

Ik ga naar die SGW om te groomen!!!
Die jongen moet om: half 12 dressuren, 4 uur springen en rond half 5 cross!!!

Live,LOve,'ndLaugh

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 08:30

haha dus er zijn meer met de fonteinervaring! leuk man! ja tobias wilde ook de bosjes in, maar hield hem tegen, maar er zat geen vooruit op! dus hij bleef stilstaan! haha sta je daar.....iedereeen te kijken.....pffffff

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 08:47

Zusje is verplaatst van zaterdag naar zondag en moet nu al om 8.10 starten! Dat wordt dus weer heel vroeg op... Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 17:33

En meeten met mij Karin

Ik moet om 9.42 starten, vroeg zat Knipoog

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 14:33

Gaaap, dat wordt zondag dus ongeveer 5 uur mijn nest uit...
Moet om 8.10 uur dressuur in ring 9.
Springen om 10.56 en Cross om 11.26.
Oh ja, ik heb startnummer 26.

Ik ga zo even naar Gorssel, de cross vast verkennen, dan scheelt dat zondag weer mooi in tijd.
Ik ben heel benieuwd! Vorig jaar vond ik hem wel fijn om te rijden.

Iedereen die meedoet wens ik superveel succes en misschien tot zondag!
En Gomir, we gaan natuuuuurlijk ff meeten. Gezellig! Lachen

TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 20:29

Voor de M paarden Z pony's, de hockeystik na de op-afsprong en de steilsprong de brug op is gedelete uit de cross!

Iedereen veel succes dit weekend die in Gorssel rijdt!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers