Trailervraagje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
1metjePaard

Berichten: 389
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Alphen (nb)

Trailervraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-03 15:58

Ik ga dus binnenkort voor het eerst met de trailer op concours Haha!
Nu ben ik benieuwd wat jullie nog meer doen ter bescherming van je paard dan beenbescherming. Wat voor dek leggen jullie op in trailer. In de zomer een vliegendek (coolerdek) maar wat in het naarjaar winter en voorjaar.


Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 16:07

In het najaar en winter leg ik Imker een wollen zweetdeken op. Verder transportbeschermers en een leren halster.

Toos paardloos

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 17:45

een gewone sterke stoffen halster, in de zomer een zweetdeken, en in de winter der winterdekens en in de tussenperioden een zweetdeken. ook heeft ze transportbeschermers van Mark Jodd.

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

Ragebol_love

Berichten: 81
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 17:46

ik heb nog nooit met ene trailer gereist maar ik denk dat ik in de winter een kleed op zijn rug zou leggen dat zeker.

Haha! Ik heb lekker verzorgpony's!! Haha!
:'(Maar helaas ze zijn weg:'(

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 19:47

Voor de winter: transport beschermers + bijbehorend winter dek Lachen ze heeft een staart beschermer als ze een zweetdeken op heeft in de trailer.
Voor in de zomer heb ik de zelfde transport beschermers (logische) maar dan ipv dat winterdek een zomer dek.. in precies het zelfde Lachen..
Dat zomer + winterdek hebben een staart flap dus dan hoeft ze geen staart beschermer om.. verder doen we ook dr staart in een vlecht..
En als het echt heet is krijgt ze een vliegen dekentje op.. en die transport beschermers.
Verder heb ik een nylon halster met zachte binnenkant (kan niet schuren)

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Roulette_ en 42 bezoekers