201!! punten! in de B dressuur!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 18:07

wow en het maximum is 260 Scheve mond wel HEEL erg veel hoor Verward normaail liggen de punten altijd rond de 185 maar niet hoger in de B.
in de Z kan ik 201 punten wel begrijpen, maar in e B??

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 18:17

Suzanne F. schreef:
Ik vind sowieso 201 punten teveel maar als het dan toch gegeven moet worden dan moet het ook wel heel apart zijn!! Je moet bijna alleen maar 8 en rijden dan.

In het Z is het al hoog ja maar ja dat meisje zal wel blij geweest zijn! Een puntenrecord wat ze nooit meer verbreekt denk ik.


En dat nummer 5 nog 182 punten heeft.... Wat is dat voor Olympiade daar in Ede? Wie rijden er in de B mee? Rusty? Salinero?


Jep, o.a Lachen Verder ook nog Painted black en nog een paar.
Najah volgende keer beter, dan gaan we voor de 260.Viel wel een beetje tegen.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 18:22

Jeetje dat is ech schandalig hoog!!! Dan moeten er wel een paar 9gens op het protocol staan. Geef mij maar eens zo'n jury Knipoog

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 18:25

haha jah die stonden er ook op..Die jury het wel vaker rare dingen zei iemand hier al.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 18:26

maar wast geen kereltje die reed??Hij haalde iig wel de prijzen op, en wou zn ma bijna vermoorden als de protocol zou kreukelen, die wou ie inlijsten ofzo.

Apple

Berichten: 76197
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 18:27

Ik kan ook nog wel wat punten gebruiken. Roepen jullie als die man weer komt jureren? Tong uitsteken

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 18:27

bij de 2e proef was ie ook geen eerste.En ook geen 2e, welke wel weeknie

gomir

Berichten: 25544
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 18:44

Ctal schreef:
maar wast geen kereltje die reed??Hij haalde iig wel de prijzen op, en wou zn ma bijna vermoorden als de protocol zou kreukelen, die wou ie inlijsten ofzo.


Zo'n protocol zou ik ook inlijsten *LOL* Die krijg je hoogstwaarschijnlijk nooit meer Knipoog

Ik denk dat ik die man maar eens opbel waar hij allemaal moet jureren dit jaar Haha!

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 19:33

Tja, echt heel blij hoef je volgens mij niet te zijn met die punten.. Het is een beetje ongeloofwaardig vind ik.
Iemand die boven de 200 punten rijd, dat kan haast niet in de B...

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 19:57

Ik vind het wel goed dat we wat hoger gaan jureren, de ideale dressuurproef van ongeveer 95% is nog nooit gereden, door niemand!! (de WP regeling moet dan natuurlijk ook wel omhoog!)
Is toch schandalig, aan wie moet je dan een voorbeeld nemen?? Als je kijkt naar turnen, die meiden scoren op een WK wel 9.785 (noem maar wat) Dat is gewoon top, kan bijna niet beter. Maar zo iemand als Anky die een perfecte foutloze proef rijdt krijgt ook (maar) 86% op een OS.. Of Salzgeber dit EK was dat niet 87%?? In vergelijking is dat best laag.. Wat is dan het perfecte????

Maar ach ja, sorry het ging een beetje off topic Knipoog

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 20:11

haha ja er zit ook wel een kern van waarheid in dat zeker.
Al vind ik dat ik over het algemeen wel de punten krijg die ik verdien, met deze pony dan.Met die ander moet ik t nog maar zien, dat zal sowieso niet veel voorstellen Lachen.Maar als je kijkt hoe mooie middendraf ik moet weggeven voor een 8.Mijn pony doet dat echt geweldig, t ging de laatste keer sowieso iets minder.!Dan denk ik...hoe moet je t doen voor een 9??Najah ik ben al lang tevreden met de punten die ik krijg dus laak mn mond maar houden Haha!

margriet11

Berichten: 289
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 20:21

Ik ben het er inderdaad mee eens dat dit belachelijke punten zijn, maar ik heb zelf ook een keer 202(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) punten gehaald in de B (is nu 3 jaar geleden) ik stond echt te trillen op m'n benen toen ik dat zag staan! De andere proef had ik 165 en had het echt nooit van m'n leven verwacht. Vervelend was wel dat sommige mensen echt héél boos werden en gingen roepen dat het niet kon.

Een paar weken geleden was ik in Ermelo op het Nationaal Kampioenschap van het NRPS en daar waren in de L2 ook mensen met 198 en (ik geloof) 201 punten, echt een beetje belachtelijk (ik had 155 en 157). Ik heb de combinatie niet zien rijden, 'k was wel benieuwd.

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 23:24

In Almelo was eerst ook een meisje, L1 (reed meerdere paarden waaronder Z) en die had regelmatig daar in de 200 punten! Niet normaaL! Met mijn pony had ik vroeger wel regelamtig 179, maar in de 200?! ben al blij als ik dat in de Z haal!!!

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-03 12:20

mrnino schreef:
wow en het maximum is 260 Scheve mond wel HEEL erg veel hoor Verward normaail liggen de punten altijd rond de 185 maar niet hoger in de B.


hmmm dat vind ik al super hoog!
(hier mag je al lang blij zijn als de eerste prijs 169 punten heeft!)

vertel maar even waar die wedstrijden gehouden worden!
kom ik daar een keer rijden Knipoog

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 12:41

biepp"]
[quote="mrnino schreef:
wow en het maximum is 260 Scheve mond wel HEEL erg veel hoor Verward normaail liggen de punten altijd rond de 185 maar niet hoger in de B.


hmmm dat vind ik al super hoog!
(hier mag je al lang blij zijn als de eerste prijs 169 punten heeft!)

vertel maar even waar die wedstrijden gehouden worden!
kom ik daar een keer rijden Knipoog
[/quote]
Maximum bedoelen ze mee dat dat de allerhoogste score is die je kan halen. Dus allemaal 10en. Ze bedoelen niet dat dat de hoogst gereden score is.

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-03 15:58

paardje"]
[quote="biepp"][quote="mrnino schreef:
wow en het maximum is 260 Scheve mond wel HEEL erg veel hoor Verward normaail liggen de punten altijd rond de 185 maar niet hoger in de B.


hmmm dat vind ik al super hoog!
(hier mag je al lang blij zijn als de eerste prijs 169 punten heeft!)

vertel maar even waar die wedstrijden gehouden worden!
kom ik daar een keer rijden Knipoog
[/quote]
Maximum bedoelen ze mee dat dat de allerhoogste score is die je kan halen. Dus allemaal 10en. Ze bedoelen niet dat dat de hoogst gereden score is.
[/quote]

(ik ben niet helemaal blond hoor Knipoog )
tuurlijk snap ik dat wel,
maar wat ik probeerde te zeggen is,
dat hier (pony kring Noord /Midden Gelderland + Flevoland) ik echt zelden! tot bijna nooit iemand zie die 185 punten rijdt.
En als dat bij hun dus blijkbaar vrij normaal is in de B, wil ik daar best een keer starten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 17:06

idd, tussen de 168 en 170 is voor een eerste plek.
Hoger komt zelden voor.

Maar dat is in andere topics al eens aan de orde geweest dat het per regio verschilt hoe snel je een wp rijd.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 17:58

biepp"]
[quote="paardje"][quote="biepp"]
[quote="mrnino schreef:
wow en het maximum is 260 Scheve mond wel HEEL erg veel hoor Verward normaail liggen de punten altijd rond de 185 maar niet hoger in de B.


hmmm dat vind ik al super hoog!
(hier mag je al lang blij zijn als de eerste prijs 169 punten heeft!)

vertel maar even waar die wedstrijden gehouden worden!
kom ik daar een keer rijden Knipoog
[/quote]
Maximum bedoelen ze mee dat dat de allerhoogste score is die je kan halen. Dus allemaal 10en. Ze bedoelen niet dat dat de hoogst gereden score is.
[/quote]

(ik ben niet helemaal blond hoor Knipoog )
tuurlijk snap ik dat wel,
maar wat ik probeerde te zeggen is,
dat hier (pony kring Noord /Midden Gelderland + Flevoland) ik echt zelden! tot bijna nooit iemand zie die 185 punten rijdt.
En als dat bij hun dus blijkbaar vrij normaal is in de B, wil ik daar best een keer starten!
[/quote]

In mijn kring, zuid-west veluwe, is dat ook echt niet normaal hoor, maar af n toe zit er een toppertje bij, maar die zitten dan ook snel gneoeg in de L, maar door de nieuwe wp regeling, moet je meer wedstrijden rijden voor je daadwerkelijk naar de L toe mag, en dus ook per wedstrijd hoger scoren.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 17:59

En ook nogal verschillend per jury, maar dat is overal.(lijkt mij)

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 18:38

Gelderland -Flevoland staat ook bekend als een heel strenge kring. 3 winstpunten worden hier eigenlijk bijna niet weggegeven ( helaas... Knipoog ) De eerste plek zit vaak rond de 170, en met 160 punten is het nog heel goed mogelijk dat je een 3e plek hebt.

201 punten... pfff moet je overal een 8 opscoren ( noouja, gemiddeld een 7.8 )

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-03 18:45

Anne schreef:
Gelderland -Flevoland staat ook bekend als een heel strenge kring.

jaa idd, ik denk dat ik maar ga verhuizen Knipoog

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 19:33

Dat is i.h algemeen toch ook ofniet dan?

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 22:12

Jezus dat is wel erg hoog Scheve mond Ik heb wel eens meegemaakt dat iemand 196 punten had, was ook echt een super mooie proef en geweldige pony, maar vond het toch nog erg hoog! Ik vind dat je 201 punten niet zomaar moet kunnen krijgen voor een normale proef.. Maargoed het is leuk voor degene die zulke punten krijgt natuurlijk!! Lachen

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 22:58

Anne schreef:
Gelderland -Flevoland staat ook bekend als een heel strenge kring. 3 winstpunten worden hier eigenlijk bijna niet weggegeven ( helaas... Knipoog )


Ik vind dat er hier in de kringwedstrijden ook niet echt gereden wordt voor 3wp. Ik vind bij mij in de regio het niveau ook erg laag. Maar als je goed rijdt, worden de punten hier ook wel gegeven hoor Tong uitsteken (tenminste bij mij dan Haha! )

gomir

Berichten: 25544
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 21:34

Ik ben toch vaak op dezelfde concoursen als mrnino, maar 185 punten hoor ik ook zelden Verward Hooguit een enkele keer bij de AB-tjes Knipoog