201!! punten! in de B dressuur!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Kimmy-is-mijn-schatje
Berichten: 412
Geregistreerd: 30-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 23:51

Het was een jongetje ja in Ede met 201 punten.
Met de pony springt hij, maar hij wou ook een keer dressuur proberen...
Hij reed zijn pony nauwelijks omlaag en bij de 2e prof had hij 163 punten terwijl de nummer 1 hier dik in de 180 had.
T scheelt ook dat ze in Ede eigen jury-leden er neer hadden gezet, en dat het jochie ook uit Ede kwam....
Bijna in iedere klasse was namelijk een eigen ruiter 1e!!!!!!
Dus t is wel een beetje te verklaren.............

Mensen met paardenhebben een hemel op aarde, maar komen ze te sterven dan valt er niks te erven. ***heeft er nog iemand een passier grand gilbert te koop mail me ff***


Mowtje
Berichten: 326
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 23:57

nou als deze heer zo blijft jureren zal de KNHS op een gegeven moment echt wel gaan ingrijpen hoor! Het is iedereen gegund maar de punten moeten wel reëel zijn. Als de betreffende combinaties de volgende keer "maar" 163 punten rijden dan zijn ze zwaar teleurgesteld. Het is altijd wat met jury's Tong uitsteken Haha!

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 09:47

Nee hoor, die jury was niet van die zelfde club, want hij zit bij onze club (De Lunaruiters, en dus niet bij de Klomp).

Die zaterdag daarop zat hij dus ook bij het paardenconcours te jureren, en daar gaf hij al iets minder punten weg, maar nog steeds heel erg veel!
Zo had ik 214 punten (in de Z2, ik vond hem zelf ook wel super gaan, maar dit is wel overdreven veel) en de nummer 2 had 199 punten, die stond er dus wel een eindje achter.
Neemt niet weg dat ze punten niet echt reëel waren. Als je het commentaar ook zag op mijn coupon, dat sloeg echt nergens op. Stond er ergens bij een 8: halthouden te abrubt. Geef dan geen 8!! Dat snapte ik dus echt niet. En bij een paar 5-en had ie weer niks gezet... heel raar dus.

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 09:51

haaaaaaha rare man maar wel handig voor 1 x voor jhe punte

Just Beleve and HOPE

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 09:53

Ctal"]
[quote="Suzanne F. schreef:
Ik vind sowieso 201 punten teveel maar als het dan toch gegeven moet worden dan moet het ook wel heel apart zijn!! Je moet bijna alleen maar 8 en rijden dan.

In het Z is het al hoog ja maar ja dat meisje zal wel blij geweest zijn! Een puntenrecord wat ze nooit meer verbreekt denk ik.


En dat nummer 5 nog 182 punten heeft.... Wat is dat voor Olympiade daar in Ede? Wie rijden er in de B mee? Rusty? Salinero?


Jep, o.a Lachen Verder ook nog Painted black en nog een paar.
Najah volgende keer beter, dan gaan we voor de 260.Viel wel een beetje tegen.
[/quote]


power and paint reed ook nog mee en voor 1 x kwam bonfire ook nog opdagen...Knipoog

Just Beleve and HOPE

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 10:09

Jura schreef:
En het was niet eens in Noord Holland? Schijnheilig Haha!


Waarschijnlijk een jury uit Middenbeemster.........die een dagje van huis mocht.

Veronique
Berichten: 191
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 10:29

Nou als we de punten van die wedstrijd nu eens samen zouden voegen met de punten van de M in Driel tijdens het stuwconcours dan zouden er nette punten uit komen.

Ik heb afgelopen zondag in Driel gereden, de wedstrijd werd georganiseerd door mijn vereniging, namelijk door de mensen van de holland loyaruiters. Het concours was super. Maar de punten Huilen Ik was in de M1 6e van de 16 met 144!!!! punten. Er was niet eens een wp gegeven. e 2e proef sloeg alles. Ik was laatste met 122 punten en hierna kwamen mensen met 124 en 128 enz. In deze proef was het hoogst 152. Eeen vriendin van mij was 3e met 145 punten. Echt niet meer normaal. Ook de M2 was zo gejureerd. De jury die ik had was Hogeweg. Kent iemand die? Ik hoop dat ik m nooit meer heb!

Penny en ik zijn M2 + 4!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 12:20

Kimmy-is-mijn-schatje schreef:
Het was een jongetje ja in Ede met 201 punten.
Met de pony springt hij, maar hij wou ook een keer dressuur proberen...
Hij reed zijn pony nauwelijks omlaag en bij de 2e prof had hij 163 punten terwijl de nummer 1 hier dik in de 180 had.
T scheelt ook dat ze in Ede eigen jury-leden er neer hadden gezet, en dat het jochie ook uit Ede kwam....
Bijna in iedere klasse was namelijk een eigen ruiter 1e!!!!!!
Dus t is wel een beetje te verklaren.............


Najah bij de E/B dressuur iig niet, de eerste proef iemand van mijn club, en de 2e proef ik zelf, en ik zit duidelijk niet bij De lunaruiters of de klomp, kweet niet waar t van was eigenlijk.
Ook in de M stond er iemand bovenaan.Maar ach ik vond die proef ook geen 201 punten waard, sowieso geen 3 of 2 wp.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 15:26

ik heb vorige week zondag ook wedstrijd gehad. 4de met 177 punten in licht 1. tja, niet zo denderend speciaal. alleen als je dan de opmerkingen leest Verward staat er bv bij de middengalop: mag meer. en dan krijg je er een 7 voor Verward of: gaat tegen de hand en ook een 7. staat er ergens dat ik te weinig stelling had en ik krijg een 8 Verward
die punten had ik dus echt niet verdiend. Normaal zouden ze mij voor zulke fouten een 6 of zelfs een 5 geven, maar een opmerking schrijven dat er een fout in zat en dan nog zo een hoog punt krijgen...

soms vind ik cijfers gewoon puur overdreven...

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 bezoekers