Hippomania Lisse succes voor (Bokt)Jasmijn in kür

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Xsara
Berichten: 383
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 12:38

He, wat goed he.
Ik hoorde het zondagavond, echt goed hoor, eindelijk Haha! .
Zeker nadat je zo een lange tijd met je rug hebt gezeten en dus geen kuren kon rijden, toch eindelijk gelukt.

bobby

Berichten: 934
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 15:10

ik was der ook

en gefeliciteerd

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 15:26

Gaaf zeg. Ik had ook een Belisar (helaas leeft hij niet meer), maar die had zo vreselijk goed ritme gevoel op muziek. Super voelde dat aan, hij droeg je dan mee op het ritme. Even op je profiel gekeken, zeker de foto waarbij je paard los loopt lijkt heel erg op mijn vorige paard.

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 14:56

Het is wat laat, ik lees dit nu pas allemaal, maar... van harte hoor!
Echt heel knap!

En je manier van schrijven leest ook lekker weg, meestal denk ik bij die lange lappen tekst altijd 'pfft, laaaaat maar', maar dit was amusant!

Van harte dus nogmaals, ik doe het je noooit na (zei ze met enige jaloezie in haar stem), heb bewondering voor dit soort prestaties!
Ik zou zeggen, geniet er van!

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 23:34

Hartelijk gefeliciteerd Jasmijn (en Eyes)... (beter laat dan nooit he... Haha! )
Niet zo neerbuigend over je prestatie... Tommie Visser is ook geen kleine jongen en mocht toch netjes ACHTER jou aansluiten!! Knap hoor!!

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 23:50

Jullie en Oscar hebben zeker gelijk hoor, ik moet inderdaad eens wat meer kijken naar wie er wel meededen en niet naar wie er niet meededen.
Het waren er toch 12 in totaal en met losrijden voelde ik me alweer alsof ik er totaal niet bijhoorde, en dan toch 2e worden is gewoon goed. En al gaat het grootste deel van de credits naar mijn superpaard, en de maker van mijn super kür, ik had toch ook een kleine inbreng en moet eens leren daar trots op te zijn.
Dank jullie wel voor het me daar op wijzen.