De Regiokampioenschappen in Lisse

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 00:22

Jura schreef:
Dat gezeur altijd over reglementen en theorien... je kan zoveel dingen 'weten' maar het echte paardrijden draait om gevoel! En om het zo simpel mogelijk houden voor jezelf en voor het paard (zoals Anky dat altijd zo mooi weet te vertellen).

Maar goed...ik vind het allemaal prima, laat mij maar lekker mijn paarden op mijn manier rijden en ik ben blij dat jullie wel je paarden volgens de reglementen hebben lopen! Lachen


Waarom ga je dan op wedstrijd en laat je je paard beoordelen door een jury????

Als je niet aan de reglementen wilt voldoen, moet je je daar niet druk om maken en lekker thuis rijden toch!!!!! Dan heb je met reglementen niks te maken..........

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-03 00:25

Nou, tot nu toe haal ik bijna iedere keer erg leuke resultaten, maar die juryleden zullen er niets van begrijpen, net als ik.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-03 00:27

Eyes"]
[quote="Pipo schreef:
Eyes,

De polderjury's en polderrechters van de vroegere knf verenigingen staan er toch bekend om dat ze eerder tevreden zijn dan de nbvrleden.
Ja, wat wil je daarmee zeggen? Dat er boven Amsterdam alleen maar KNF juryleden actief zijn? En is de rijvereniging van Jura dan geen (ex)NBVR? Ik begrijp dit bericht niet zo goed i.i.g. ik begrijp niet wat je ermee wil zeggen.
[/quote]

Ik snap het ook niet helemaal, in Noord-Holland zijn juist heel erg veel NBVR verenigingen! Ik reed ook bij de NBVR, vroeger toen ik nog in de provincie Utrecht woonde, reed ik juist bij de KNF.

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 00:32

Dickie schreef:
Ik vond het ook een stomme opmerking van Jura, maar ik begrijp niet dat een aantal mensen zo weinig inlevingsvermogen hebben dat ze niet aanvoelen dat je als fanatiek amazone in een opwelling van teleurstelling wel eens dingen roept waar je later spijt van hebt. Volgens mij overkomt dat ons allemaal (wedstrijdruiters zeker) wel eens!


Je hebt gelijk Dickie dat de opmerking van Jura nogal euh.. niet zo slim was. Ze heeft daarvoor ook haar excuses aangeboden .
Maar de aanzet tot dit nogal uit de hand gelopen topic was dat ze bij bepaalde opmerkingen haar kanttekeningen bij zette. Dat mag toch? Dat het geheel af en toe ontaard is in een onfris heen en weer gesmijt is een gevolg van (denk ik) actie op reactie en omgekeerd met hier en daar een sarcastische ondertoon. Ik maak mij daar zelf ook schuldig aan zie ik (Sorry Fabienne) en dat is ook de reden waarom ik nu stop met dit topic want ik kan mijzelf nu nog op de vingers tikken maar straks moet ik mij met een hamer voor m'n harses slaan.

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 00:36

Jammer dat je niet door mag en ik begrijp je gevoel heel goed; ook al loopt je paard nog niet voor een 10, het geeft een onbevredigend gevoel als je door de mening van 1 jurylid niet door mag en je ook nog eens niet kan vinden in deze mening...je kan er dan ook niet zoveel mee verder..

Enne...gewoon altijd lachen naar de jury, dan heb je je punten zo binnen Knipoog

Gewoon lekker dooroefenen en volgende keer beter

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 00:38

Pipo schreef:
maar het blijft dat Jura niet had moeten zeggen dat het om een persoonlijke vete ging. Nu ze haar excuses heeft aangeboden, is er voor mij ook niets meer aan de hand. En hoop ik voor haar dat ze toch naar de hippiade mag...........en wil haar daar mee alle succes wensen.



Hier heb ik al geprobeerd om het een en ander goed te zetten, maar ja............dat werd niet als zo danig opgevat. Jammer maar helaas!!

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 00:43

Eyes"]
[quote="Dickie schreef:
Ik vond het ook een stomme opmerking van Jura, maar ik begrijp niet dat een aantal mensen zo weinig inlevingsvermogen hebben dat ze niet aanvoelen dat je als fanatiek amazone in een opwelling van teleurstelling wel eens dingen roept waar je later spijt van hebt. Volgens mij overkomt dat ons allemaal (wedstrijdruiters zeker) wel eens!


Je hebt gelijk Dickie dat de opmerking van Jura nogal euh.. niet zo slim was. Ze heeft daarvoor ook haar excuses aangeboden .
Maar de aanzet tot dit nogal uit de hand gelopen topic was dat ze bij bepaalde opmerkingen haar kanttekeningen bij zette. Dat mag toch? Dat het geheel af en toe ontaard is in een onfris heen en weer gesmijt is een gevolg van (denk ik) actie op reactie en omgekeerd met hier en daar een sarcastische ondertoon. Ik maak mij daar zelf ook schuldig aan zie ik (Sorry Fabienne) en dat is ook de reden waarom ik nu stop met dit topic want ik kan mijzelf nu nog op de vingers tikken maar straks moet ik mij met een hamer voor m'n harses slaan.
[/quote]

(Sorry Pipo) was ook op zijn plaats geweest.........

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 00:46

Pardon?

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 00:49

Pipo had hetzelfde standpunt als ik, ongeveer...............

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 00:50

fabienne schreef:
Pipo had hetzelfde standpunt als ik, ongeveer...............


Ja Fab, dat dacht ik ook en dan mag ik ook excuses Vriendjes zijn? .

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 00:51

Ben jij Pipo dan?

Hoe Pipo en ik verder met elkaar communiceren is tussen haar en mij enne.... waar ben ik sarcastisch geweest tegenover haar?

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 00:54

Pipo"]
[quote="fabienne schreef:
Pipo had hetzelfde standpunt als ik, ongeveer...............


Ja Fab, dat dacht ik ook en dan mag ik ook excuses Vriendjes zijn? .
[/quote]

Hahahaha Haha! ,
Als jij mij naar een zinsnede kan verwijzen waarbij ik persoonlijk sarcastisch ben geweest naar jou toe, geheid.... dan maak in mijn excuses! Rock-on, dudes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 00:57

Eyes schreef:
Nog steeds???? Ik kan mij niet herinneren dat ik ooit geopperd heb dat ik deze zou laten zien? Verward En wat betreft jouw beoordeling? Knipoog Lekker belangrijk!


Eyes, dit vond ik toch wel een behoorlijke sneer naar mij toe.
Huilen

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 01:06

Pipo schreef:
Eyes,

Als jij een Francis Verbeeck en consorten vergelijkt met de gemiddelde polderjury vraag ik mij af hoe het met jou paardenrijderijkennis is gesteld.
.


En deze dan?? Knipoog
Ik heb de naam geeneens in m'n mond gehad!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 01:09

Eyes"]
[quote="Pipo schreef:
Eyes,

Als jij een Francis Verbeeck en consorten vergelijkt met de gemiddelde polderjury vraag ik mij af hoe het met jou paardenrijderijkennis is gesteld.
.


En deze dan?? Knipoog
Ik heb de naam geeneens in m'n mond gehad!
[/quote]

Nou ja, het was ook maar om een internationale jury te noemen, de naam van Francis schoot mij zo gauw even te binnen, had ook een ander kunnen zijn, zoals Lette, of Withages, of uhm, noem er een Haha!. Dat zijn internationale juries die internationale wedstrijden jureren, meestal zie je die niet zo veel in Lisse.

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 01:12

Pipo"]
[quote="Eyes schreef:
Nog steeds???? Ik kan mij niet herinneren dat ik ooit geopperd heb dat ik deze zou laten zien? Verward En wat betreft jouw beoordeling? Knipoog Lekker belangrijk!


Eyes, dit vond ik toch wel een behoorlijke sneer naar mij toe.
Huilen
[/quote]

Maar je hebt mij betrapt! Ik geef toe dat ik een likje uit het sarcasmepotje heb gehaald. Sorry!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 01:13

Dank voor de excuses, het was een project op zich.
Lachen

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 01:23

Graag gedaan. Ik geef dat soort dingen altijd ruiterlijk, volmondig en spontaan toe. Dat is het voordeel van redelijk zijn Boos! Stoom uit je oren Blauw oog Knipoog

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 01:49

Nog even een nabericht,

Excuses gelden slechts voor uitspraken van mij doordrenkt met enig sarcasme op het persoon gericht.
Niet voor de inhoud!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 01:52

Eyes schreef:
Nog even een nabericht,

Excuses gelden slechts voor uitspraken van mij doordrenkt met enig sarcasme op het persoon gericht.
Niet voor de inhoud!!


Dat geldt dus voor iedereen????? En niet alleen voor Fab en mij???
Clown

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 01:55

Nee toch???? Ben ik tegen nog meer mensen sarcastisch geweest dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 02:04

Eyes schreef:
Nee toch???? Ben ik tegen nog meer mensen sarcastisch geweest dan?


We gaan het even in 't rond vragen zo hier en daar, je hoort nog Lachen.

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 02:08

Laat maar. Straks moet ik nog voor heel Bokt op m'n knieƫn!
This is all and the end!
No more apologies.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 09:36

Nou volgens mij heeft iedereen intussen zijn of haar excuses aangeboden en kan er nu een slotje op.