De Utrechtse Regiokampioenschappen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 23:02

Mijn moeder moest daar jureren afgelopen vrijdag, in de L1, en ze vond dat er bedroevend slecht werd gereden, vandaar ook de vele lage punten in haar ring.
Er zaten een paar uitzonderingen tussen die gelukkig wel goed reden, en die hebben daar ook de punten naar gekregen!

Strenger jureren op een kampioenschap... tja. Is altijd moeilijk. Je moet gewoon jureren wat je ziet, en sommige fouten misschien wat strenger rekenen vind ik, het is tenslotte een kampioenschap!

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 04:24

Een kür van mij heeft daar de Z2 gewonnen (= kampioenschap), Angelique Loenen met Magic. Een andere kürklant van mij heeft zich ook kunnen plaatsen (Desiree Mastwijk met Next Generation).
Helaas is mijn 3e kürklant in de finale net buiten de boot gevallen om door te mogen gaan en een 4e kürklant had zich net niet weten te plaatsen voor de kür (zat wel in de voorselectiegroep).

Ik kijk alweer uit naar Lisse a.s. zaterdag want daar rijdt weer een hoop geweld mee. Alleen daar hebben ze slechts één ronde om zich voor de finaleküren te plaatsen terwijl ze in Hoogland eerst nog op vrijdag de voorronde hadden.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 08:22

Laura is reserve kampioen geworden in de L2 met gemiddels 161 punten dacht ik, heel erg netjes dus..
Bianca is ook Reserve-kampioen geworden in de M2, en mag dus door naar de hippiade. Degene die kampioen was in de M2 heete Roos ofzo..

Roos1

Berichten: 363
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 12:26

Citaat:
Mijn moeder moest daar jureren afgelopen vrijdag, in de L1, en ze vond dat er bedroevend slecht werd gereden, vandaar ook de vele lage punten in haar ring.
Er zaten een paar uitzonderingen tussen die gelukkig wel goed reden, en die hebben daar ook de punten naar gekregen!


Dan heb ik waarschijnlijk voor jouw moeder gereden!!! Ik reed 160 punten en was daarmee vierde geplaatst, zaterdag reed ik 158 en 165 en was daarmee vijfde. Ik vind het logisch dat er voor een kampioenschap toch strenger gejureerd wordt dan voor een gewone wedstrijd. Dit was vooral vrijdag goed te zien aan de punten.

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-03 14:31

ja tis wel logisch maar toch vind ik dat je niet te streng mag jureren!
ik bedoel ik rijd geen Grand Prix ofzo en dat kan je ook niet verwachten!
En In het M2 kreeg ik best lage punten terwijl het bij een normale wedstrijd wel voldoende was geweest voor een winstpunt ( weet ik bijna zeker) heb nl. welleens slechter gereden en dat was toen ook nog een winstpunt.