Kosten van wedstrijdrijden?

Moderators: A_nouk, chocobroodje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

LuvdaTossa

Kosten van wedstrijdrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-03 06:44

Wat zijn de algemene kosten die je maakt voor het rijden van wedstrijden? Dan zonder de kleding. Wat zijn ongeveer de kosten van lidmaatschap vereniging en startkaart.
Hoe lang moet je tegenwoordig wachten op startkaarten?
En wat zijn na alle kosten de kosten van wedstrijdrijden per keer?

Wie kan me bij deze vragen helpen. Ik weet niet of ik dit binnen seizoen ga starten of volgend jaar (ivm in maart een veulen), of kan ik gewoon doorgaan ook al is de merrie drachtig? Wie heeft hier ervaring mee?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.... Haha!

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 12:53

Het lidmaatschap verschilt per vereniging. Als een vereniging een eigen accomodatie heeft of verenigingsinstructie is het vaak duurder. Even informeren bij jou in de buurt dus.
De kosten van een startkaart etc. kun je vinden op de site van de knhs.
Kosten per westrijd verschillen. Springen weet ik niks van, dressuur varieert (voor zover ik weet, hier in de buurt) zo tussen de 6 en 10 euro per proef, afhankelijk van de grootte van het concours.

Vinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 12:58

afgelopen week hoorde ik iemand vertellen dat ze een startkaart had aangevraagd en dat ze die over drie weken krijgt. Dat gaat dus wel redelijk snel.

Met een drachtige merrie kun je gewoon starten hoor. Je merrie zal zelf wel aangeven wanneer je het wat rustiger aan moet gaan doen. Zodra het veulen er is kun je ook al weer redelijk snel gaan rijden en dan ook eventueel weer starten.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 18:51

Maar wat kost een startkaart en lid worden van een vereniging?

brenensyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 18:57

k heb ook een vraag weet iemand missschien waar en hele goedkope vereniging i waar je je startkaart aan kan vragen?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie