verslag van mijn eerste springwedstrijd.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

verslag van mijn eerste springwedstrijd.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-03 17:49

vanochtend was het dan eindelijk zover..... springen met luuk op ons eigen concour. hoefde pas als nummer 55. half 10 zijn we vertrokken en 10 over half 10 waren we er Haha!
geloof dat ik iets van half 11 op ben gaan zadelen en rustig aan losgereden. hij was vandaag super fijn aan het been en liep lekker los door het lijf. dat was gister wel anders...
nou toen gaan losspringen hij pakte super fijn aan. sommige kwamen niet lekker uit en werden dus te groot maar hij had er ook super sprongen bij zitten die die echt waar nog nooit zo fijn heeft gesprongen.
toen ik op ging zadelen waren ze bij nummer 35 dus ik denk nou als ik los heb gereden mag ik er wel in... fout toen ik klaar was had ike r nog 7 voor me.. dus nog maar even gestapt en vlak voordat ik moest nog even stijl gesprongen. helaas werd die een beetje moe en dan wordt die sterk maar goed toch maar de ring in en rijden met die hap.
toen ik stond te wachten kwam er nog een meisje naar me toe ben jij ingrid? ja dat ben ik.. ik ben eva aifa op bokt! he wat leuk dat je even komt kijken.. even gezellig geklets maarja toen moest ik dus echt aan het werk Knipoog
de ring in en luuk keek zijn ogen uit... reclameborden zijn ook doodeng Haha!
gegroet waarbij ik even twijfelde hoe die ook alsweer heette.. ohja op concour is het patrik Haha!

nou en daar gingen we van start. op1 goed beetje kijkerig maar hij sprong echt heel fijn opd ie sprong 2 ook goed. daarna zat ik in de verkeerde galop aangezien die niet kan omspringen wou ik hem terugnemen maar daar dacht luuk anders over achja dan maar in contra verder Haha!
op 3,8 en 10 had ik een fout. op 3 keek die ook heel erg. 8 en 10 waren mijn fout beide afstandfout..
helaas maar ben toch supertrots op hem. de eerste keer en hij ging iig rond dara ging het me om.
ik had dit parcour ( althans de hindernissen dan he Haha!) woensdag bij de groentjes al gesprongen. gek genoeg keek die toen niet en nu wel Verward
het was zeker niet een van onze mooiste ritten maarja voor de eerste keer ik beetje zenuwachtig luuk keek zijn ogen uit en ja ik kreeg hem dus echt niet gewisseld.

nou de ring juit... de eigenaar helemaal trots hij werd gelijk helemaal volgestouwd met snoepjes Haha!
nog even met eva gepraat maar toen moest ik toch echt luuk naar de trailer brengen want ik moest smiddags nog schrijven.
eva vond het heel gezellig heb je helaas niet erg lang gesproken maar we komen elkaar tegen op hummelo he Knipoog

Love the life that you live, live the life that you love


Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 17:55

Voor je eerste wedstrijd niet slecht!!!!
Volgende keer meer geluk hopelijk!!!

Live,LOve,'ndLaugh

chibra
Berichten: 18
Geregistreerd: 03-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 18:06

oioioi ingie eindelijk ik begin het te begrijpen hoe het wekrt maar het ging wle goed jammer dta ik er niet bij kon zijnn kuss saskia en hoef chiebje *LOL* OK dan! OK dan! OK dan!

hallo ik eb n saskia me pony heet chibra mail me als je wat te vertellen hebt of te vragen groeten saskia ui gelderland duiven!!!!!!!!

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-03 18:09

hey stalmaatje Haha!
leuk dat je hier ook bent haha
ga je morgen chib nog doen?

Love the life that you live, live the life that you love

chibra
Berichten: 18
Geregistreerd: 03-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 18:17

kweet niet ingrid ik denk wel ben vandaag niet geweest kizies

hallo ik eb n saskia me pony heet chibra mail me als je wat te vertellen hebt of te vragen groeten saskia ui gelderland duiven!!!!!!!!

Aifa

Berichten: 1037
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 22:31

Citaat:
nou de ring juit... de eigenaar helemaal trots hij werd gelijk helemaal volgestouwd met snoepjes
nog even met eva gepraat maar toen moest ik toch echt luuk naar de trailer brengen want ik moest smiddags nog schrijven.
eva vond het heel gezellig heb je helaas niet erg lang gesproken maar we komen elkaar tegen op hummelo he

was zeker te zien dat de eigenaar trots was, die mond van Luuk Vingers aflikken Haha!
je hebt netjes gesprongen, echt super voor de 1e keer OK dan!
vond het ook heel gezellig *LOL* jammer dat het wat kort was, maar in hummelo spreken we elkaar vast wel langer!
dan moeten we tegen elkaar strijden he Cool

Golden Golias (Totilas x Discovery) Z2 *D
Jurylid B/L :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 bezoekers