ergering bij zelfde tijden dressuur en springen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

ergering bij zelfde tijden dressuur en springen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-03 17:03

het komt nu regelmatig voor dat mijn tijden van mijn dressuur en springen op de zelfde tijden zijn! Boos! niet leuk maar kan gebeuren!
ik rijd M1 dressuur en Z springen(en hier komt dat niet echt heel veel voor) maar oke, ik was vandaag op wedstrijd! maar het wedstrijdsecretariaat vertikte het om mijn tijden te veranderen Boos! dan moest ik of dressuur of springen laten vallen Verward nou echt zo raar! normaal wordt dat wel geregeld maar ze vertikte het, met de reden, dat ze anders alles om moesten gooien?! Verward Verward Verward
naja ik had al zoiets van....hm raar, nou als je het zo graag wilt dan rijd ik wel geen dressuur, maar dan wil ik wel meteen me geld terug! tjonge jonge dus ik zei beetje pissed van....nou dan vraag ik het wel aan de jury!
naja dat moest ik dan maar gaan doen, want zij zouden het niet regelen! Bloos! Boos!
naja dus ik ana de jury's gevraagd,. die waren heel beleefd en kon ik mooi tussen de paarden starten!!!!
had achteraf beter niet kunnen dressuren, want mijn 2e proef was ene ramp, en mijn 2e heb ik afgezegd
ik vond het allemaal erg onbeschoft, dat ze je zo laten zitten(had verdorrie een uur geleden al betaald)
hebben jullie dit wel is gehad?

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 17:05

stom? erg raar ja...
ging springen wel goed?x

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 18:20

je 2e proef was een ramp, en daarom heb je de tweede maar afgezegd?
verstandig ja Haha!

maar dat hou je toch, als je springen en dressuur doet
vaak wordt het wel goed geregeld
en anders kun je het altijd nog zelf met de jury regelen, mooi dat dat kon
hoe ging het springen?

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 18:28

Erg irritant...Heb het ook weleens gehad en ben toen maar lekker gaan springen. Heb achteraf ook mijn startgeld teruggekregen Knipoog

Zit Randy van bokt niet in het secretariaat daar of was je ergens anders Verward


Hoe ging het in het Z Verward Knipoog

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Anne_GTI

Berichten: 18198
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 02:47

Heel bekend allemaal, Een paard wat dubbel M loopt is al net zo'n zeldzaamheid geloof ik..... Maar hoe ging het springen???? (vind ik altijd belangrijker als dressuur, dressuren doe je omdat je er toch al bent)

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 08:23

Jah ik heb er ook wel eens last van. Vooral toen ik er ook nog eens 2 in dezelfde rubriek springen en dressuur startte. Vaak wordt er tegen mij gezegd dat ik het maar met de ringmeester moet regelen, en meestal valt er ook wel wat te regelen. Lachen

*geen onderschrift*

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-03 18:43

ja sorry 1e proef(we zijn steigerend door de proef gegaan....... Boos! ) was echt niet leuk meer!!!!!!en ik werd een beetje boos! dus na de proef heb ik me afgemeld voor de 2e
het stomme was dat ik maar liefst 9(lees 9) 7ens had...keek me ogen uit! oke wel 135 punten Bloos! Haha! met allemaal 2en en 4en Cool maar snap niet hoe ik aan 7ens kom als ik zo'n proef heb gereden!
maar oke toen springen....echt inspringen ging fantastisch!! hij deed zo zijn best(moest ook wel naar zo'n kl*te proef) Lovers nou toen de ring in. echt hij sprong super!!!! Knipoog hindernis 4 was meteen al de 3 sprong(steil-oxer-oxer) en hij stond erg ruim!!!!! maar hij sprong hem zo geweldig!!! Lovers helaas was 5 een bak water met een sprong erboven Boos! en aangezien ik ene paard heb met watervrees Haha! dus ik gaf gas en reed hem lekker op druk! maar op het laatste moment zag hij het water glinsteren en toen maakte die een geweldige sliding (we gaan maar eens western rijden, is wel voor hem weggelegd! Cool ) en toen ging ik stappen en na ffies denken.... heb ik me afgegroet!!! ik heb gewoon super lekker gereden.....en het is zijn angst voor het water(af ent oen doet ie het wel, maar soms heeft ie wat in zijn kop Verward ) maar ik verliet galopperend de springring, lekker laag en rond aan het been! en het gaf me een goed gevoel.......want ik had me toch een potje zenuwen!!!! Scheve mond
ben blij dat ik ben gestopt! ik had wel door kunnen gedaan, maar het had zo kunnen zijn dat hij weer was gestopt en dan zat ik op -2 of we hadden door kunnen gaan met het risico dat ie na de watersprong helemaal uit het ritme is! en nu heb ik het toch redelijk goed afgesloten!
ik neem hem nu mee naar Lisse(kamp.) en daar zien we wel verder. ik hoop dan dat ik gewoon een sloot krijg ipv van bak water met hindernis Boos!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 20:32

Zo te horen is er nog hoop voor me
Die van mij doet een bak met water zonder kijken, misschien dat de sloot dan ook wel lukt Haha!* Zou leuk zijn *LOL*

Fijn dat je zo lekker gesprongen hebt en pech van die waterbak...Ik denk dat je de goede beslissing hebt genomen Gewoon weer lekker gaan rijden in Lisse Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 bezoekers