crosstraining wieringerwerf 09/10 aug.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 23:48

Wil jij anders even voor me kijken MissM Verward

Ik ben ook wel nieuwsgierig hoe laat ik er moet zijn

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


MissM

Berichten: 508
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Aan de Dijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-03 10:31

gomir schreef:
Wil jij anders even voor me kijken MissM Verward

Ik ben ook wel nieuwsgierig hoe laat ik er moet zijn


Heb even gekeken, je moet om 9.00 uur in groep 4.
Terreinrit begint om 13.15
naam van begeleiding stat er niet bij

Tot Zondag!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 11:26

Ik heb het net gezien op de club, moest me toch nog even opgeven voor de onderlinge

Wilde eigenlijk vragen of ik bij jullie groep kon, maar om 9 uur is het hopelijk nog niet zo warm...En we zien elkaar evengoed wel denk ik (anders zoek ik jullie groepje wel even op Knipoog )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

ammi

Berichten: 431
Geregistreerd: 01-08-03
Woonplaats: Here, there, everywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 11:49

Wat leuk, wat leuk..
Nou ik zit dus in de 7de groep om 11 uur.. Als je een vosje ziet met veel wit,
daarmee bedoel ik naast 3 witte benen, een witte vlek op buik en kaak, (kun je bijna niet over het hoofd zien) kom dan gerust even hoi zeggen.. Haha!

En we trainen rustig door... :)

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 13:49

Zal erop letten (heb ook zo'n vos gehad)

Ik heb een bruine, één wit voetje. Bodyprotector is blauw met mintgroen Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 20:24

Heey, ik zit zondag in groep 2 (ook met Anke) die begint om 9.00

Groetjes Hester!
PS Gaan er ook nog lui naar SGW Egypte of Nijeberkoop of wat dan ook??

Frits [Silverstone x Casantos]
Celoma De La Tourbe [Whitesnake x Zuidhorn]
VERKOCHT
Gediplomeerd ORUN instructrice (niveau 2)

ammi

Berichten: 431
Geregistreerd: 01-08-03
Woonplaats: Here, there, everywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 18:57

Waar moet ik trouwens zijn zondag?? Aan de noorderdijk?? Ik heb geen idee.. haha. Is het mskkelijkte vinden?

En we trainen rustig door... :)

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 00:16

Hester, als je iemand ziet met blauwe/mintgroene bodyprotector op een bruin paard dan moet je even 'hoi carina' roepen Ik herken jullie denk ik niet

Ik doe ook mee in Nijeberkoop btw

Ammi, als je over de A7 komt dan ga je richting robbenoordbos(vanaf Amsterdam onderaan de afslag rechts, vanaf friesland links) Bij de T-splitsing ga je rechtsaf en dan aan het einde links(over een bruggetje)
Deze weg rijdt je helemaal uit en dan kom je op een gegeven moment vanzelf het bos tegen aan je rechterhand. Dat is wel een minuutje of tien schat ik, maar je ziet de trailers ed wel staan

Tot morgen Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 16:27

Hmm.. Las het nu pas Carina!! Damnn!! Had je anders ook niet herkend?? Mah, hoe ging ie?? met mij echt heeeeeeel goed eigenlijk wel... WATERBAK aahhh!! Relaxed.. Stonk wel beetje mah dat boeit niet!! Zat je toevallig bij Ineke Wiegersma of Yke Hokwerda in de groep?? Iemand?? Ik had eff zien, picknickshabrakje (blauw, groen rood ruitjes zeg mah) bruin zadel, zwart mexi hoofdstel, blauwe peesbeschermers, blauwe bodyprotect. en wit/grijzig t-shirt eronder ehhmmm beige rijbroek met blauw aan de innenkant.. En een vage staart in me haar... Als iemand me nu herkent vind ik dat erg knap!!!!!!!!!

Greetzz hester!!
PS Hebben jullie wel een vaantje gehaald Tong uitsteken

Frits [Silverstone x Casantos]
Celoma De La Tourbe [Whitesnake x Zuidhorn]
VERKOCHT
Gediplomeerd ORUN instructrice (niveau 2)

anke2002

Berichten: 810
Geregistreerd: 01-11-02
Woonplaats: Sneek city

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 17:00

Ik herken je! Joehoeee goed he!? Tong uitsteken Maart twas wel super leuk vandaag Haha! En ik heb natuurlijk ook een super stoer vaantje gehad Knipoog

~And all our moments, good and bad forever in my head~
~wish we could go back just once and laugh at things we said~

ammi

Berichten: 431
Geregistreerd: 01-08-03
Woonplaats: Here, there, everywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 18:00

hehe.. ben weer thuis.. De crosstraining was echt super!! Hebben jullie je ook ingeschreven
voor 24 e ja toch..? is wel leuk..

Ik weet niet meer precies wie ik allemaal gezien heb hoor.. er begonnen mensen
naar me te zwaaien en te roepen.. wel grappig: Lachen

Mn vader heeft een filmpje gemaakt en mn moeder fotos Cheese! . Dus zat je in groep 7 om 11 uur, bij mij dus Knipoog , en je hebt belangstelling, laat dan maar ff horen. OK dan!

En we trainen rustig door... :)

MissM

Berichten: 508
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Aan de Dijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-03 21:29

Ja, wij zijn ook weer heelhuids thuisgekomen Lachen

Mijn paard en ik hebben het ontzettend naar ons zin gehad, ze had er echt zin in vandaag Haha!

Ik heb in ieder geval Ammi ontmoet, zij zat bij mij in de groep (7 dus) en ze stond met de trailer naast die van ons

Anderen heb ik mischien wel gezien, maar niet herkend. Volgende keer nog iets herkenbaars afspreken!? Verward

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 21:52

goed datjullie het leuk vonden! ik ben de 23 e en de 24 e er!!!!!!!!! 23 moet ik zelf en de 24e kom ik bij jullie kijken! want ik zit bij het springparcours
en dan ben ik herkenbaar met een rode jumping amsterdam trui(staat achterop: geen hindernis te hoog!) maar dan moet het niet te warm zijn!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 00:47

Ik heb Ammi gezien(bij de trailers) en ben later nog een hele tijd met groep 7 meegelopen, heb MissM ook gezien volgens mij(met dat vosje toch Verward )

Ik zat ook bij Rom en het was echt super! Party!! Ontario ging echt top en ik kreeg nog een compliment over mijn rijden Bloos (en dat van de jury waar ik mijn enige minpunt ooit heb gereden *LOL* )

Heb echt een topdag gehad Haha!

Heb Hester trouwens ook nog gezien Ik hoorde bij het starten in de middag ineens de naam hester en riep nog succes Knipoog
Toevallig gehoord Verward Dan was ik het Haha!
(zat trouwens in de groep met een Nienke uit Friesland)

Ik ga snel naar bed, morgen er vroeg uit(5 uur), want ik ga op SGW-kamp in Ermelo *LOL*

De 24ste ben ik er ook Party!!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Nimber en 36 bezoekers