De rotste opmerking die je ooit hebt gekregen...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 08:04

weet ik al niet meer........


Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 09:06

Ik heb wel tig keer de dierenarts naar mijn merie laten komen omdat ik vond dat ze erg achteruitging en dat ze er zeer slecht uitzag. Telkens kwam hij met lange tanden en kreeg ik te horen dat:

"meiden zich altijd wel zorgen maken om hun geliefde paardje en dat er niets aan de hand was"

een maand later was ze dood.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 11:18

Manda schreef:
Ik heb wel tig keer de dierenarts naar mijn merie laten komen omdat ik vond dat ze erg achteruitging en dat ze er zeer slecht uitzag. Telkens kwam hij met lange tanden en kreeg ik te horen dat:

"meiden zich altijd wel zorgen maken om hun geliefde paardje en dat er niets aan de hand was"

een maand later was ze dood.

mensenlieve, je hebt hem dat toch wel effe laten weten en dat naar zijn kop gesneerd he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GVD!

De hond is de betere mens

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 13:31

een tijdje geleden (nja, ik denk een dik half jaar geleden) ging mijn pa mijn paard 's morgens eten geven. Ze stond heel suf of stal, wou niet eten en had de kenmerken van een beginnende koliek. Ja natuurlijk mijn pa in allerijl de DA gebeld. weet je wat die zegt??? "ja, ik ben nu met de boekhouding bezig, maar achter een half uurtje kom ik wel langs! ja, hallo! wat moeten wij doen? aan mijn paardje gaan vragen als ze even wil stoppen met ziek te worden omdat de DA nu geen tijd heeft Verward Mijn pa heeft de DA toen eens flink op zijn plaats gezet via de telefoon , en tien minuten later stond hij aan de deur Schijnheilig

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Jel

Berichten: 699
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 13:36

Tja, ik ging met mijn eigen hond naar de dierenarts vorig jaar omdat hij een bult had. Toen zei hij "ik zal het wel even bespreken met je papa"! Nou ik lijk toch echt niet jonger dan ik ben! Ik voelde me daar toch machteloos, m'n eigen hond!!! Een jaar later is hij trouwens overleden.

Paardenboeken te koop, kijk in mijn profiel!

Karamell

Berichten: 1299
Geregistreerd: 17-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 16:07

Tja, zo'n opmerkingen ken ik ook...als je met je Fries tussen overwegend warmbloeden staat moet je je ook wel oostindisch doof houden...
ga niet allemaal herhalen wat ze van mijn schatje hebben gezegd, maar karreknol was wel het minste...Verbaas me nu nog dat ik haar daar zo lang heb laten staan...zo'n paard voelt dat ook, als iedereen op haar neerkijkt...
*gaat beschermend voor haar merrie staan* Boos!
Ik bedoel maar als je niet voor een ras bent is één ding, dat je dat persé moet zeggen een ander...maar hou het dan bij één keer en hou het daar bij...je reinste discriminatie *moppert*

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 16:52

Manda schreef:
Ik heb wel tig keer de dierenarts naar mijn merie laten komen omdat ik vond dat ze erg achteruitging en dat ze er zeer slecht uitzag. Telkens kwam hij met lange tanden en kreeg ik te horen dat:

"meiden zich altijd wel zorgen maken om hun geliefde paardje en dat er niets aan de hand was"

een maand later was ze dood.


Wat erg zeg!!
Dan heb ik echt geluk met de dierenartsen hier.
Laatst had hij er 1 ingeent, en bij buren ( zelfde achternaam, ook familie) was daarna een paard dood gegaan.DA aan de telefoon helemaal gestresst zat er echt hoog mee, want hij dacht dat t de mijne was Lachen
Gelukkig niet!Dat is wel weer andere koek.
Ik heb ook vaak zat gehoord dat ik mn merrie alleen maar goed voor de slacht was, najah als je ziet hoe erg ze vooruit gegaan is.Nog niet genoeg, maar voor haar al een zeer grote vooruitgang!

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 18:42

Ik rijd op een shetlander, en dan krijg ik wel eens te horen: Sjeeeeetje kan dat beest je wel houden hee?

Romeo Lovers

Tinkermuts

Berichten: 9383
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 20:31

oooooohhh ik weet er ook wel weer 1, deze kennen jullie denk ik allemaal wel, (gaat alleen niet echt over het paard)
rijd je langs wat mannen, dan vinden ze het vaak nodig om te zeggen:
"lekker he, zo'n paard tussen je benen Boos! Boos! Boos! Boos!
ik denk dan altijd maar: stelletje kleuters.

Marloes0508

Berichten: 2927
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 20:38

Wat d8 je van deze:

je rijdt op een fokmerrie die ook nog de hele dag in de wei staat, en dus altijd wel een btje dik is... heb je eindelijk het gevoel dat je een slanke pony hebt omdat het veulen net een paar weken geleden geboren is, zeggen ze tegen je: 'Is jou pony drachtig?" GRMPFZZZ

Daihyo

Berichten: 88038
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 12:33

Ha ha. Ik heb er ook nog 1.
Vorige week had ik wedstrijd met Kasmeria. Mijn eerste. Bij mijn (ex-)instructrice thuis. Ik helemaal blij, paardje uitgeladen, opgezadeld en ik erop.
Komt net dus die instructrice langs: "Waren die van jouw maat uitverkocht?"
(Kasmeria is 1.74 en ik 1.63 ) Ik kon er wel om lachen.

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 01:10

Met een Welsh Cob tussen de paarden heb je het soms wel eens moelijk. Meestal kon ik er wel om lachen hoor.

Op mijn protocol "Dit paard hoort voor de kar"
En bedankt!

Toen ik eens de losrijbak instapte begon er iemand te klagen dat die 'stamper' weg moest. Ik had eerst niet eens door dat ze mij bedoelde. Julius liep hartstikke lichtvoetig. Ja ok hij had sokjes. Verward

Of dat ze me met Julius compleet negeerde. Niet zo erg. Maar als ik dan op de hoefslag rijd. En die ander(met een grote KWPN-er zoals het volgens sommige hoort) gewoon op de hoefslag blijft. Tja dan heb je zelfs met een pony geen ruimte meer tussen de hekjes en de grote bruine. En me dan niet eens aankijken!!

Maar het rotste hoorde ik van mijn instructeur. Julius was net een dag dood. We hadden clubles en ik besloot toch maar gewoon te gaan. Ik dacht dat het anders te moeilijk zou worden. Ik stond daar dus heel emotioneel te zijn, zegt ie" Nu kun je eindelijk een echt paard kopen"

Slik. Mijn maatje, mijn metgezel net 24 uur dood en dan zegt ie zoiets! Julius was een heel echt paard!

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 bezoekers