Waar ergert het wedstrijdsecretariaat zich aan?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 09:14

Dat de startlijst pas een paar dagen vantevoren bekend wordt gemaakt is normaal.

Randy het is niet voor iedereen mogelijk om zomaar een hele dag vrij te houden voor wedstrijden! Er zijn ook mensen die moeten werken en bijvoorbeeld vroege of late dienst hebben. Vaak betekent het voor deze mensen dat ze niet kunnen starten als ze niet op de tijd die ze aangaven ingepland kunnen worden, simpelweg omdat ze dan geen vrij kunnen nemen!

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 09:14

Ik stap ook niet van tevoren, ik trek een heel weekend uit voor een wedstrijd aangezien paard gewassen moet worden spullen ingevet
etc.
Maar meestal heb ik iemand die met mij mee gaat diegene woont
in Heerhugowaard en dat ligt dus niet naast de deur zeg maar.
Ik wil haar graag op tijd laten weten hoe laat ze hier moet zijn of
ergens anders etc.
Ik wil graag alles van te voren geregeld hebben en niet op het
laatste moment, zou niet weten wat daar raar aan is.

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-03 09:20

Ja, het is heel rot als je met je aanhang zit. Ikzelf heb dat probleem niet echt, dus snap het wel.
Verder snap ik het wel als men probeert om werk en hobby te combineren maar bij ons is het gewoon zo, dat als iemand startcoupons opstuurt met daarbij een briefje van bv. zo laat mogelijk i.v.m. werk ik me daar gewoon aan hou. Als het écht niet lukt, bel ik diegene bij het maken van de startlijsten op om te vertellen dat het niet lukt.
Verder, voor wedstrijden van bv. op zondag, heb ik zelf de lijsten pas op dinsdag of woensdag klaar. Vanaf woe kunnen mensen bellen voor de tijden. Dat vind ik wel op tijd. Verder zit je dan met het probleem dat je sowieso bij het maken van lijsten wel móet wachten tot dinsdag omdat je kans hebt dat er nog het e.e.a. verandert omdat mensen in het weekend ervoor bv. promoveren (en dit laat doorbellen).
Dus, om een beter betrouwbare lijst te hebben en zo de juiste tijden te kunnen aangeven, heb je de def. lijst vaak pas 2 -3 van tevoren klaar.

Amarie
Berichten: 1565
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 09:22

Het is ook niet raar dat je van te voren het allemaal wil regelen. Neem in de week voorafgaande van de wedstrijd contact op met het secretariaat en vraag wanneer ze verwachten dat je rubriek verreden zal worden in de ochtend of de middag. Dan heb je toch al een redelijk inzicht hoe je de dingen moet plannen. Een vroeg gepubliceerde startlijst wordt nog wel een aantal malen gewijzigd, daarvan ben jij dan niet op de hoogte en zou je op de wedstrijd dag wel eens voor verrassingen kunnen komen te staan. Er zijn trouwens ook verenigingen waarbij je je voor aanvang van de rubriek gemeld moet hebben op het secretariaat. Dat is wel balen als je als 24ste moet starten.

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 09:23

op woensdag bellen voor een wedstrijd op zondag vind ik geen probleem.
Maar bij Valkenbos heb ik nu 3x gehad dat ik pas op maandagavond kon bellen voor de wedstrijd op de woensdag daarna.
Die woensdag is dus een doordeweekse dag en op die dag werk ik dus wel Haha!

Amarie
Berichten: 1565
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 09:25

Het lijkte me toch dat doordeweekse wedstrijden zoveel mogelijk in de avond verreden worden, (uitzonderingen van meerdaagse concoursen daargelaten). Als ik me in zou schrijven voor een doordeweekse wedstrijd die overdag verreden wordt dan nam ik de hele dag vrij, zou dit toch niet te veel doen, zo inschrijven ben nl zuinig op mijn daagjes....

Amarie
Berichten: 1565
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 09:35

nog even terug naar het onderwerp, waar erger je je aan, aan deelnemers die verstek laten gaan bij een prijsuitreiking. Het kan ons allemaal wel eens een keer gebeuren dat je om een of andere reden niet kunt blijven voor de prijsuitreiking, maar meldt dit dan netjes bij het secretariaat en maak er geen gewoonte van.

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 18:16

Pas geleden had ik wedstrijd, en er was doorgegeven dat het op aanmelden zou zijn. Aanvang half 10. Nou, wij dus om half 10 op het terrein. naar de juri auto toe... " ze hebben gezegd dat we op volgorde rijden". Daar stond ik dan 2,5 uur te vroeg....
En ik vind het ook wel lastig als je pas laat doorkrijgt hoe laat je moet starten, wij staan op een pensionstal, en die is natuurlijk niet onbeperkt open. Als wij vroeg weg moeten, moeten zij vroeg uit bed om te openen. Dat willen zij ook op tijd weten!