wie, naar Limburgse Kampioenschappen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-03 20:32

gaaf en ga je morgen nou starten? of heb je toch geen vervoer kunnen regelen? in ieder geval heel veel succes!

Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 22:25

Ik ga morgen dus niet. Gister flinke barbecue gehad en vandaag was ik dus str*ntziek. Daarbij kwam nog dat mijn ouders absoluut niet mee wilde gaan (had wel vervoer geregeld) en ik deze week niet erg heb kunnen trainen(losse ijzers) en we maandagmorgen op ponykamp gaan, waar ik ook nog alles voor moet pakken en klaarmaken..... Scheve mond
Tevens zou het voor mij "gewoon" een wedstrijd zijn, aangezien er geen kans is dat ik in de prijzen zou kunnen vallen.
Ach ja, nu mag ik volgende week zondag wel naar Kessel toe *LOL*

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-03 20:15

achja dat is toch ook leuk, want als je zelf al weet dat het toch niks kan worden, tsja dan hoef je natuurlijk ook geen extra moeite te doen.
veel plezier op ponykamp dan in ieder geval en succes in Kessel!

Pegassus97
Berichten: 726
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 20:30

Weet iemand misschien de uitslagen van de limburgse vandaag en gisteren?
Iedereen veel succes in Kessel!
Jaggie, ik probeer uit de tent te ontsnappen, en naar de proef kijken. Ik heb namelijk mijn opgave om daar broodjes enz te verkopen Haha!

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-03 21:24

nee ik was al aan het kijken op de website van lrv zeldenrust, maar daar staat niks op helaas! ben eigenlijk ook wel benieuwd! ik wilde eigenlijk gaan kijken, maar ja pa (die mij dan zou moeten brengen) moest en zou formul1 zien, hehe mannen ook! heb zelf ook gekeken, maar goed, you go you go alonso!

he ja probeer maar te ontsnappen gezellig, ik kom nog wel een broodje eten nadat we dressuur hebben gereden, dit word de laatste x M1 voor Jaggie en moi, dus hopelijk gaat het goed!

Pegassus97
Berichten: 726
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 21:41

En natuurlijk ook foto's maken Haha!
Ik sneak er wel even uit!
Van een iemand weet ik de ongevere uitslag in het M, maar verder helemaal niks...
Tegen die tijd hoor je wel wat ik aan doe enz. Kunnen we ff mini meeten Haha!

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-03 20:34

hehe leuk leuk, dan zien we elkaar daar wel, ik kan je wel al vertellen wat ik aandoe, hehe dûh!
witte broek, zwart jasje, zwarte (oude model)cap, zwart dressuurzadel met een wit dekje waar Jaquar op staat en ochja je zult me wel herkennen met m'n vos met 4 (3½)witte benen, kijk anders ff in m'n profiel voor foto's (als die het doen tenminste)