Junioren hebben GOUD!!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 21:58

Madelein schreef:
Kirsten rijdt nat. lichte tour meen ik, doet wel leuk mee met verschillende paarden, maar is nog geen GP ( ik 'ken' haar van een concours heeeel lang geleden met een rood schimmeltje, men wat keek ik toen al tegen haar op)


Dat was denk ik Red Devil waarmee ze bij de pony's EK's heeft gereden...'t schijnt dat het een van de weinige pony's in Nederland was die correct kon passageren/piafferen.


Neff

Berichten: 662
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 22:04

Nou, je hebt wel nieuwe talenten, zoals Antoinette Falandt. Zij gaat ook naar het EK dressuur in Hickstead volgende maand. De Grand Prix Special won ze twee weken geleden in Breda, Anky was tweede.

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 22:43

jaaah, idd, red devil. die stal idd de show toen met zijn piaffe & passage. Wiste toen nog niet dat het zo heettte Scheve mond , maar 't zag er bijzonder uit
Cool

om weer ff ontopic te gaan: ben benieuwd hoe het Ek morgen afloopt!
las vandaag en stuke je over Lotje S en Tommie V in de hoefslag, lijkt een leuk duo. Grapig ook wel, de ene jeugd-teamruiter is de trainer van de andere. Cheese!

wendy85

Berichten: 25
Geregistreerd: 01-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 18:51

Wil jullie allemaal nog eventjes bedanken voor jullie felicitaties!! Ik zat namelijk ook in het gouden junioren team.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131954
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 19:59

Gefeliciteerd Wendy, goed gedaan OK dan!

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 23:13

Fitzroy schreef:
Ze zeggen van wel, CGJ12, maar er zijn nog zoveel externe factoren nodig om echt een topper te worden, dat het nog maar de vraag is wat er werkelijk van terecht komt.

Scheve mond Jeetje,wat een positiviteit straalt dat uit zeg! Scheve mond Verward

Serieus genomen worden, of serieus genomen worden, that's the question!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eline_S_S en 36 bezoekers