wie naar brabantse kampioenschappen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 22:52

ik heb de sloot in oirschot al diverse malen bekenen en ik denk dat het een hele goed voor je is franske. haha.
nee hoor grapje.

veel succes voor degene die morgen mogen!!

groetjes yvon

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 16:50

Iedereen heel veel succes!!

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 17:08

Ok, deze jongen had 1 fout in het Z, werd slecht gereden dus was nog 10e ook. Morgen dus weer terug.

Van de andere bokkers ken ik alleen schoentje en die won vandaag het ZZ, word dus een feestje voor alle bokkers alst morgen zo blijft Tong uitsteken

De rest van de bokkers ken ik dus niet. Is er nog iemand geweest ?

En ow ja, de sloot was no problem Tong uitsteken

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 17:10

Gefeliciteerd Franske en veel succes morgen!
Hoe is t met de rest gegaan?

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 17:35

Welke rest bedoel je ? Lachen (of vroeg je het gewoon in het algemeen hier ? Haha! )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 18:22

ik heb je inderdaad zien rijden franske evenals bianca. jammer van die balk op 4. vanwaar ik stond had ik een perfect overzicht op de sloot.

verder weet ik eigenlijk ook niet hoe er gereden is.
ikzelf mag het morgen gaan proberen.

groetjes

JollyJumper

Berichten: 1325
Geregistreerd: 17-12-02
Woonplaats: Vortum Mullem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 21:55

Ik heb vandaag ook gereden. In de B dressuur. Ik was niet ontevreden. Ik had een 7e plaats en 169 en 168 punten. Ik had twee foutjes in de proef zitten en die hebben me de finaleplaats gekost. Maar toch liep Jumper beter dan ie in tijden gedaan heeft dus ik vond het een fijne dag. Nou over 3 weken nog even mijn laatste wp halen en dan naar de L...
En het leukste vond ik nog dat Jumper's oude baas (en fokker) speciaal naar ons was komen kijken EN dan hij mij een heleboel foto's van een klein Jumpje heeft beloofd en een aantal video's van een jong Jumpje (o.a. van de hengstenkeuring en het ned. kampioenschap) en dat vind ik wel heel erg leuk! *LOL*
Laatst bijgewerkt door JollyJumper op 23-08-03 22:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 22:12

Ik heb vandaag ook gereden. Ik had niet de meest ideale omstandigheden.. Ik had startnummer 1 en had 2 jury´s waarvan ik dacht Misselijk .
Op zich ging het niet verkeerd.. alleen 1 dikke fout, 1 middendraf ging de mist in omdat paard dacht dat ze al in galop aan moest springen op korte zijde voor diagonaal en eigenlijk de hele diagonaal bleef huppelen... Verder nette proef gereden (door diverse mensen bevestigd gekregen)

Ik was uiteindelijk 13e met 158 en 155 punten... niet erg royaal in punten, maar met startnummer 1 is het vaak afwachten...... Ik was in ieder geval tevreden en was ook niet van huis gegaan met het idee dat ik morgen terug mocht komen... Scheve mond

Iedereen die morgen nog naar Oirschot mag: HEEL VEEL SUCCES!!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 07:49

ik ga dalijk!

eerst nog ff wassen en vlechten.....

succes iedereen die vandaag moet starten!!

nygwen
Berichten: 59
Geregistreerd: 22-06-03
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 07:59

Ik was gisteren 3e geworden dus mag vandaag weer terug!
Ik zal eens kijken of ik jullie kan vinden in het springen daar
veel succes
groetjes van kristel

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 08:55

Succes vandaag Kristel!
En de rest ook natuurlijk!!

dell_1
Berichten: 1961
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 11:29

Ik was gisteren geweest. Mee kijken dan met iemand die ik ken. Wie van de bokkers moeten er vandaag?

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 15:24

En mijn menneke wou vandaag weer us niet over de sloot, word hard trainen dus, want om een of andere vage reden mocht ik wel door naar de Hippiade Haha!

Schoentje moest nog ZZ rijden, maar dat horen we vast als er feest is Tong uitsteken
Vonneke heb ik niet zien rijden, dus ik weet er ook niets van Lachen

nygwen
Berichten: 59
Geregistreerd: 22-06-03
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 17:44

Ik ben vandaag 7e geworden in de B
Tijdens de proef verloor mijn paard zijn ijzer dat was minder maar liep verder niet echt onregelmatig
In ieder geval ik ben zeer tevreden,ik heb namelijk nog niet veel wedstrijdervaring
hopelijk heeft iedereen ook een gezellige dag gehad en een tevreden gevoel
groetjes van kristel

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 17:55

Pieter Bergmans ging in ieder geval naar huis zonder te rijden bij het Z springen Lachen
Was ook wel heeeeeeeeeel banketstaaf van de organisatie, als je als 1e op de lijst staat zorg je dat je dan klaarstaat en losgesprongen hebt, gooien ze ineens de lijst om en moet ie 6e, ja dat scheelt ook wel een berg, dus kon hem niet helemaal ongelijk geven....
Maar om dan naar huis te rijden was weer wel een beetje overdreven Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 18:49

ik had vandaag jammer genoeg een balk op de laatste hindernis. puur ruiterfout helaas. reed de weniding na 9 niet goed en daardoor moest hij schuin erover, op zich goed te doen maar hij zat er veel te kort onder en kwam voor mijn gevoel ook niet echt omhoog.

ik heb jou wel zien rijden frans en ben langs je gereden maar je was zo serieus aan het losgalopperen ik denk ik zeg maar niets.

ik had het idee dat je paard het ook wel een beetje gehad had. ik zag dat je een aantal afsprongen had op hindernissen waar dat paard van jou normaal met gemak over gaat. of heb ik dat mis?

heb bianca wel zien rijden en geloof dat die ook een afsprong had maar ik kan er ook volkomen langs zitten.

petra won trouwens de Z2. de overkamping van de Z2 en de kur op muziek met Lucky.


wat heeft de rest gedaan?

x

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 19:14

Goede resultaten!
Nog meer, en waar staan de uitslagen?

Coolio

Berichten: 353
Geregistreerd: 15-08-03
Woonplaats: In het mooiste (en waarschijnlijk kleinste) dorp van Nederland :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 19:18

Laatst bijgewerkt door Coolio op 24-08-03 19:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 19:18

JAAAAAAAAAA!

we mogen door!!!


iemand een paard zien vliegen tijdens parade toen ie een strik aan zn hoofd kreeg?dat was ik Haha!

we waren 1e van onze ring, 2e met overkampen!

op naar de hippiade!!

alles staat op foto en 2e proef+debiele actie van Quentin tijdens parade ook op video(met dank aan de vader van iris(destinietje)!ben heel benieuwd!)

Coolio

Berichten: 353
Geregistreerd: 15-08-03
Woonplaats: In het mooiste (en waarschijnlijk kleinste) dorp van Nederland :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 19:22

hhmm..de link doet het dus niet Boos!, maar via www.knhs.nl kun je er ook komen.

Coolio

Berichten: 353
Geregistreerd: 15-08-03
Woonplaats: In het mooiste (en waarschijnlijk kleinste) dorp van Nederland :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 19:25

Renske20 schreef:
JAAAAAAAAAA!

we mogen door!!!


iemand een paard zien vliegen tijdens parade toen ie een strik aan zn hoofd kreeg?dat was ik Haha!

we waren 1e van onze ring, 2e met overkampen!

op naar de hippiade!!

alles staat op foto en 2e proef+debiele actie van Quentin tijdens parade ook op video(met dank aan de vader van iris(destinietje)!ben heel benieuwd!)

Ik denk dat ik je wel gezien heb ja, maar weet het niet zeker want bijna alle paarden waren debiel aan het doen!! Pling Maar wel goed van je hoor!! OK dan! Welke klasse rij je?

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 19:32

Citaat:
ik heb jou wel zien rijden frans en ben langs je gereden maar je was zo serieus aan het losgalopperen ik denk ik zeg maar niets.

ik had het idee dat je paard het ook wel een beetje gehad had. ik zag dat je een aantal afsprongen had op hindernissen waar dat paard van jou normaal met gemak over gaat. of heb ik dat mis?


Ja ik ben altijd wat in 'trance' als ik bezig ben, maar je mag wel een keer roepen hoor Haha!

En heb net de video gezien en hij was inderdaad zo duf als weet ik veel wat. Bij het inspringen al, had hem al een keer een fout laten maken, maar werd ut ammel nie beter van. Vierde dag dat ie ook al gelopen heeft deze week en ritjes op en neer naar Ermelo gaat hem ook niet in de koude kleren zitten , helaas, maar naar de hippiade mag ik Knipoog

Citaat:
heb bianca wel zien rijden en geloof dat die ook een afsprong had maar ik kan er ook volkomen langs zitten.


oliebol, daar gaat ons BOKT feestje Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 19:38

idd renske ik heb je gezien. eerst ging ie rondjes draaeien en dan ging ie van zijn strik wegrennen. totdat je hem eraf haalde.

ook niet zo gek franske dat je paardje dus een beetje op was.

veel succes allemaal in ermelo

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 19:52

haha ja idd eerder kon ik de strik er niet afkrijgen, want had ook nog een beker&zweep in mn handen haha

hier ff een actiefoto Haha!

Afbeelding

maar de hele dag was ie superbraaf geweest!dan mag een beetje klieren tijdens de parade wel vind ik!

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 20:10

Bij de pony's was de parade nog wel vet Tong uitsteken ff flink schuppen tegen de knol van je buurman Haha! hahaha

Maar nu was ik allang thuis, ik hoef dat ammel nie te zien Lachen