1e x wedstrijd, hoe was jullie paard?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 19:30

Ik heb afgelopen zondag voor het eerst wedstrijd gehad (wel onderling) maar het was verschrikkelijk Scheve mond
Het losrijden ging redelijk, in de ring was ik zowel het stuur als de rem kwijt ..gevolg; 149 punten Bloos!

2e proef ging gelukkig ietsje beter, maar nog steeds heel slecht.. daarbij had ik 158 punten.
Als ik ooit nog officieel ga starten hoop ik op een nettere proef Schijnheilig

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront


dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 19:45

Ik heb in Juni mijn eerste wedstrijd gehad. Ik verwachtte eigenlijk dat hij heel wild was. Maar het viel heel erg mee. We waren er al vroeg en toen heb ik wat met hem rond gestapt tussen de trailers. Tijdens het losrijden was hij ook heel wild, maar tijdens de proef zelf was hij braaf en had ik 151 punten. Tweede proef had ik 166 punten.

Niets te kiezen, wat je nu hebt kun je morgen weer verliezen. Wat moet je doen met goede raad en met adviezen? Kijk niet om, maar volg je weg...
    HitchHike today for a better world tomorrow

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 20:15

De eerste keer op Okkie had ik 184 punten, kun je nagaan hoe hij was Haha! ik heb ook geen voorzorgsmaatregelen getroffen!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 20:37

Mijn eigen eerste wedstrijd kan ik me bijna niet herinneren. Ik was toen een jaar of 8.

Maar mijn eerste wedstrijd met Magic kan ik me wel iets beter herinneren.
Magic was 3 en ik 13 en natuurlijk was ik behoorlijk zenuwachtig. Zeker toen ik zag dat er naast de ring van dat rood/wit lint hing Scheve mond

Maar ze was echt superbraaf ik was in de eerste proef 1e met 163 (geloof ik) en de 2e proef ging minder. Ze was wat moe en ik was toen 3e met 154.

Wat was ik trots op mijn kleine meisje!! En dat ben ik natuurlijk nu nog Ach gut

Stefanie

Berichten: 781
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 22:24

mijn allereerste wedstrijd ging super, dat kan ook niet beter,
1e met 166!!! OK dan!

met mijn huidige pony was het drama, hij was erg schrikkerig, en heel erg gespannen het was dus ook 3x niks maarja, kleine kinderen worden groot. En nu gaat het dus ook super met die pony..

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 00:28

24 augustus ga ik het meemaken ik lees geboeid alle verhalen tot zover het is heel spannend.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 00:49

Mijn eerste wedstrijd met Kim ging super.Ik had de week ervoor de zadelproef gedaan,om STER te worden.Ze liep beroerd.Ik deed min of meer voor de lol mee met die wedstrijd en werd EERSTE met 171 pnt.Ze liep als een zonnetje.Ik had nog meer punten kunnen hebben,maar maakte zelf wat fouten ,omdat ik zo verbaast was dat ze zo goed liep.Ik vergat zelfs aan te draven;oen die ik ben.Maar Kim was geweldig!!!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 15:50

Mijn eerste wedstrijd was echt een drama ik zat in ring 1 en 2 en ring 1 was echt aan een hele drukke weg dus me pony schoot er nogal vaak van door!! Gevolg 135 punten Bloos! tweede proef ging iets beter maar nog geen winstpunt gevolg 151 punten Bloos! het heeft mij nog 4 wedstrijden gekost om een winstpunt te behalen!!!

Live,LOve,'ndLaugh

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 18:35

de eerste keer binnen met luuk was die met losrijden super braaf. leip zo fijn daar. kom ik de ring in nou ik had dus echt geen vooruit meer.. hij bleef maar achterwaarts gaan had dus ook maar 138 pnt.
de eerste keer buiten was die met opzadelen heel gestressd. heb er een half uur over gedaan omde schroeven erin te krijgen. maar toen dat gelukt was en ik mijn proef ging rijden was die super braaf en had ikook een wp 163.

Love the life that you live, live the life that you love

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 19:55

De eerste keer met Trix? Zullen we het daar maar niet over hebben? Schijnheilig Ik was zo'n beetje laatste ofzo met de dressuur omdat ze zich gedroeg als een kikker met adhd. *LOL* Verder wel ontzettend veel lol gehad maar ik moet nog maar zien wat we er de volgende wedstrijd (endurance) van gaan maken. Clown

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 20:15

Superrr! Haha! 2 proeven, 2e proef gelijk een winstpunt. Tong uitsteken

carola

Berichten: 8684
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 21:04

De eerste wedstrijdjes (3 ofzo) was mijn bloedpaardje echt opgefokt. Dat hadden we wel verwacht, dus goed lang losrijden. Snuiven, dansen, dribbelen.... Pffff....

Nu (nog geen jaar later) is hij gigantisch koelbloedig op wedstrijden. Sommige paardjes schrikken nog van parasols, honden, geschreeuw, omroepers, enz.... Maar die van mij is echt cool Cool nu!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

chibra
Berichten: 18
Geregistreerd: 03-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 22:45

waarneer had je wedstrijd dan bij de boleem ??

hallo ik eb n saskia me pony heet chibra mail me als je wat te vertellen hebt of te vragen groeten saskia ui gelderland duiven!!!!!!!!

Aifa

Berichten: 1037
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-03 22:52

chibra schreef:
waarneer had je wedstrijd dan bij de boleem ??


afgelopen woensdag (groentjes) want mn startkaart is er nog niet.
voor fotos Cheese! van mij en raysa van afgelopen woensdag, zie profiel *LOL*
de 23e (hummelo) start ik voor t eerste officieel/

Golden Golias (Totilas x Discovery) Z2 *D
Jurylid B/L :)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 bezoekers