Prijsuitreiking... wie doet het correct

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 15:26

Aan die 2 uur houden ze zich in het outdoorseizoen ook nooit volgens mij. Is altijd pas na de parade, en die is meestal rond half 4. En ik haal ook niet altijd op in tenue hoor, soms ben ik al omgekleed, cap heb ik nooit op, witte broek nog wel altijd.
En van dat opsturen, doe ik ook wel eens tijdens het indoorseizoen. En dan bel ik 's avonds wel hoeveel punten ik had en hoeveelste ik was. Afgelopen winter deden we dat ook bij Esbeek, 's avonds gebeld bleek dat ik nog prijs had, die zijn we toen toch nog maar gaan halen. Maar anders wacht ik wel, als ik weet hoeveel punten ik heb, wat fout en goed ging weet ik zelf meestal ook wel.

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 15:55

Parade??? Waar wordt die nog gehouden?

Anyway op grote concoursen is de prijsuitreiking altijd dusdanig laat dat ze dan echt niet meer van je kunnen verwachten dat jij nog in tenue rond loopt. De meesten hebben hun paard al naar huis gebracht of iig wat makkelijkere kleding aangetrokken.
En hoeveel mensen laten hun prijs niet even ophalen door iemand anders, die helemaal niet gereden heeft.
Ik vind het geen probleem en vind het een belachelijke regel. Niemand houdt zich er dan ook aan in deze omgeving Haha!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 16:57

Ik spring alleen nog maar dus ik heb dit probleem helemaal niet meer Knipoog

Ik kan me nog een wedstrijd herinneren dat ik als enige van de club in tenue was(was net lid). Ik won een prijs en we moesten met alle prijswinnaars op de foto. Was ik de enige in tenue, heb het daarna nooit meer gedaan, vond het op die foto zelf erg banketstaaf staan Bloos