En dan bij proeven, die zelf verzonnen waren, maar nu jureer ik bij een onderlinge wedstrijd een KNHS proef, hoe gaan jullie om met corr. En hoe doen jullie dat precies? Zodat ik geen fouten maak

Alvast heel erg bedankt!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mootje schreef:Dit is toch gewoon terug te vinden in de reglementen? Alszijnde strafpunten voor doorzitten terwijl lichtrijden gevraagd wordt, verkeerd rijden e.d. ?
Mootje schreef:Sorry, maar maarom jureer jij proeven als je met dit soort vragen komt
Wat bedoel je met 2x doorzitten en dan lichtrijden? Bedoel je 2 onderdelen doorzitten of twee passen, om ervoor te zorgen dat je begint met het goede been te lichtrijden?
Als jurylid hoor je je gewoon aan de reglementen te houden welke zijn terug te lezen op http://www.knhs.nl. Niets meer en zeker niets minder!
CrossHorse schreef:Jolo schreef:In je profiel staat dat je 13 bent.... misschien nog een beetje vroeg om nu al als jury plaats te nemen bij de C?
(ja, Karin, lijkt mij ook....)
Ik doe het ook samen met iemand, maar we hadden samen dezelfde vragen, diegene is in de 20.