concour berkelenschot en ik mag naar de brabantse.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

concour berkelenschot en ik mag naar de brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 22:32

vandaag had ik mijn laatste selectie wedstrijd.

er waren 80 deelnemers.

ik moest als 65ste in de ring. het was een mooi parcour met wel wat lange lijnen.

van 7 naar 8 was een rechterwending. mijn paard lande na hindernis 7 in de linkergalop. ik wilde hem laten wisselen maar hierbij kwam hij overkruist. ik pakte hem terug en toen liet ik hem opnieuw aanspringen. hierdoor had ik een fout op 8.

ik had 58 stijlpunten, en er zou een stijlprijs zijn ongeacht hoeveel strafpunten. alleen de uitgesloten deelnemers telde automatisch niet mee.

aan het einde van de rubriek bleek ik de meeste stijlpunten te hebben en kreeg ik een envelop en een zak brok.

na een half uurtje werden de afgevaardigde combinaties afgelezen. gelukkig was ik de andere 2 wedstrijden 1x 3de en eenmaal 10,5 punt (balk)

nu mocht ik nog door naar de brabantse kampioenschappen.

x yvon

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 09:14

Gefeliciteerd!!
En jongen van onze club moest ook naar B-E, bij de pony's en werd 2de in de D-B. Hij mag nu ook door, was reservekampioen.

Succes bij de brabantse!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 09:57

he das leuk om te horen!! is het springen ook 24 augustus in Oirschot?daar ben ik dan met t viertal(sta zelf voor de M2 als 2e reserve ofzo)

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 11:22

Gefeliciteerd met je stijprijs en selectie! Jammer dat we niet meer echt gemeet hebben, al had je mij idd herkend Haha! Ik startte als een van de eerste met Raimaer, en ondanks wat balken was ik wel heel tevreden. Ik maakte zelf een fout op 2 en Raimaer vond de dubbel wat griezelig en ging daardoor dwars door de tweede heen. Toch was ze al weer een heel stuk beter te rijden dan in Vught en met voldoende kilometers komen we er wel Haha! Succes straks in Oirschot!

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 18:41

he gaaf man yvon....
met welke heb je gesprongen dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 19:03

ben zelf ook heel tevreden. en vond je paardje erg leuk lielle.

ik hoop dat het in oirschot ook goed gaat want dit paardje moet nog veel zien