startkaart aanvragen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Linda_k
Berichten: 188
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Velserbroek

startkaart aanvragen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-03 10:24

Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen om met mijn pony te kunnen starten?
Ze is 14 jaar, is niet gechipt en heeft geen paardenpaspoort. Ik ben ook niet lid van een vereniging ofzo.
Waar en hoe kan ik een startkaart aanvragen?

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 10:36

Je moet je eerst aanmelden bij een vereniging. Vaak kun je dan via de vereniging regelen dat ze gechipt wordt. Dit is namelijk verplicht.
Via de vereniging kun je dan ook een startkaart aanvragen.

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 17:35

dat wil ik ook graag weten hij is wel gechipt maar weet niet hoe ik een startkaart kan vragen.

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 18:47

ik heb mijn pony laten chippen via de eigenaar van de stal waar mijn pony staat(als je pony thuis staat of de eigenaar van de stal gaat dat niet voor je regelen, dan doet meestal de club het wel en anders moet je naar een dierenarts bellen die mag chippen) Dan moet je naar dus naar een club en lid worden, je moet dan een aantal gegevens meenemen, ik alleen mijn paardenpaspoort daar staat alles al in. (Je paardenpaspoort krijg je trouwens als je pony gechipt is) de club stuurt verder alles op en stuurt daarna als het goed is de startkaart door naar jou, je krijgt daar bij als het goed is ook gelijk startcoupons. Je kan ook het beste lid van paard en sport worden dan weet je welke wedstrijden er zijn en het telefoonnummer, maar je kan ook kijken via www.paardensport.nl. Trouwens wat veel mensen fout doe, als ze 2 proefjes willen rijden op een dresuurwedstrijd sturen ze maar eencoupon op, het is dus de bedoeling dat je er dan 2 opstuurt