wedstrijdverslag

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

wedstrijdverslag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-03 17:25

Vandaag had ik wedstrijd, dus ik spullen bij elkaar zoeken vanaochtend, was mn paspoort weg. Mn moeder en ik zoeken, maar niks gevonden, ik ging toch maar naar smiles voor het geval mn moeder hem zou vinden, smiles lag nog lekker te slapen en was supervies, maar goed mn moeder had mn paspoort gevonden
Okee smilesje was klaar om te gaan, spullen in de auto geladen en smilesje halster aan en op de fiets erheen (we hebben geen trailer) en smiles aan de hand. We hebben er een uurtje over gedaan om er te komen en prima op tijd. Alleen tegen mn moeder hadden ze gezegd dat ik eerder moest rijden dan geplant, dus ik ging iets te overhaast inrijden, uiteindelijk moest ik wel op tijden starten zoals het geplant was, maar doordat ik slecht had ingereden liep hij niet lekker, dat was helaas ook te merken in de proeven, 141 en 149 punten. Maar goed hij deed zn best Lovers
Ondertussen was mn moeder aan de praat geraakt met iemand ander, die vervolgens aanbood om Smiles met hun trailer mee terug te laten gaan want ze hadden een plekje over. Smilesje kon het echt super vinden met die andere pony, en het bleek later dat dat meisje en ik allebei dezelfde pony hebben verzorgd (wel bij verschillende eigenaren)
Maar goed ondanks een minder resultaat een leuke dag gehad!