verslagje springwedstrijd!

Moderators: A_nouk, chocobroodje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Anne

verslagje springwedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-03 09:50

gisteren een springwedstrijd gehad, en hier mijn verhaaltje!

het begon al meteen goed ( niet dus! ) want ik moest kalkoenen in draaien ( het heeft veel geregent hier ) en Kim werd helemaal lek geprikt door de horzels, dus wilde absoluut niet stil staan, en probeerde de horzels weg te slaan met haar staart, die ik dus in mijn gezicht kreeg.... was niet zo leuk, maar uiteindelijk toch de kalkoenen er in gekregen. Toen inspringen, ik had zaterdag met mijn moeder op de club in de springtuin parcours gesprongen, en toen ging ze super hard, dus ik dacht, ik ga lang inspringen ( niet zo veel springen, maar wel veel galopperen en draven ) Het springen zelf ging wel goed! Het duurde heel lang voordat ik aan de buurt was omdat bijna iedereen voor mij foutloos was en dus allemaal de barrage moesten rijden. Uiteindelijk was ik aan de beurt. Ik galopperde aan, en ik voelde het meteen! Ze ging weer zo hard, maar goed toch maar in volle galop op hindernis 1 aangereden, en dat ging goed! Het voelde meteen goed boven
de eerste hindernis, dus ik had er wel vertrouwen in, ik kon Kim niet echt rustiger laten galopperen ( ze vind springen de laatste tijd zo leuk! ) maar ze bleef wel goed stuurbaar, dus het parcours foutloos rondgereden ( zelfs geen balk aangtikt ) Dus ik was helemaal blij! Toen de barrage, die zat wat krom in elkaar, en ik kon niet echt scherpe bochten ervan maken omdat ze zo hard ging en omdat het best glad was, durf ik kim dan niet zo goed op een scherpe bocht te zetten, maar ik ging wel veel harder dan de rest, en was ook nog foutloos!
Toen de prijsuitreiking, ik was 2e!!!!!!!! degene die 1e was had nog net 2 seconden harder gereden dan ik ( omdat zij wel hele stukken had afgesneden)

Ik heb vanavond alweer een springwedstrijd
Maar dat was een beetje een foutje! Ik had er namelijk alleen op gerekent dat ik er vanvond 1 zou hebben, toen ik opeens de starttijden van gisteren doorkreeg Scheve mond
nouja, dan maar twee dagen achter elkaar wedstrijd....
Hopen dat het vanavond weer zo goed gaat ( misschien iets rustiger...)
Doen er nog meer mensen vanavond mee in Wezep?

(L)

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 10:05

Heej, harstikke goed gedaan zeg, gefeliciteerd! 2 winstpunten binnen en ook nog prijs, super hoor! Party!! Spring je eigenlijk B?
Als Wezep op een andere dag was was ik wel gegaan maar vanavond kan ik namelijk niet, nou eerder me vader niet, maar oke Tong uitsteken
Veel succes vanavond Party!! Zet hem op Knipoog

Chantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 10:07

`Heey anne!!
Super

Gefeliciteerd..

IK spreek je wel weer op msn Lachen

xx

xxLisaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 19:03

goed joh!! gefeliciteed!! welke klasse spring je??

Anne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-03 11:53

gewoon B nog,

Gisteren ging het trouwens een stuk slechter, en dat was helemaal mijn eigen schuld! Kim had er lang niet zoveel zin meer in als gisteren ( misschien was twee dagen achter elkaar wedstrijd iets te veel...) En ik was verschrikkelijk zenuwachtig.. vraag me niet waarom, maar goed! De eerste drie hindernissen sleepte kim mij er meer overheen dan andersom, ik had helemaal geen gevoel in mijn benen, en had ook geen kracht om haar eroverheen te zetten. Bij de vierde hindernis was ze wat kijkerig, en ik kon niet genoeg mijn been eraan zetten om haar door te laten gaan. Ze weigerde en ik had het toen al opgegeven. Er wel weer op aan gereden, maar het vertrouwen was weg, dus weer twee weigeringen... uitgebeld dus! Heel wat anders dan dinsdag, maarja! Het kan niet altijd goed gaan ( meestal gelukkig wel Haha! )

(L)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie