Wat zijn de laagste punten die jullie ooit haalden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
margriet11

Berichten: 289
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 20:24

139 punten in het M2 vorig jaar, heeeeel erg sloom we stonden nog net niet stil. En 155 in het Z, (dat was mijn eerste keer in het Z), maar van die zelfde jury had ik vorige week 185, ik ben dus wel vooruit gegaan.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 16:51

136 *schaam, schaam* 2 weken geleden nog Haha! maar gister had ik 169 dus was ik weer blij Haha!

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 17:10

Mijn laagste ooit is iets van 132, het was echt spiegelglad en een groet blubberboel want het al weken geregend en de ag voor de paarden waren de pony's al geweest. Je wilt nie weten hoe het inrijterein eruit zag, helemaal zwart en blubber en glad. De andere proef had ik toen 133. dat waren gelofo ik mijn laagste ooit.

ceetje
Berichten: 190
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 18:18

mijn laagste punten officeel zijn 144 en dat viel nog mee in de l1 ze ging alleen maar bokend de bak door en als ze dan moest lopen was het weer een slak(mijn hoogste punten zijn in de B 173 ongeveer Verward )

in de FNRS proeven een keer 209 punten in F8 en dat is niet zo errug en mijn hoogste punten daar is in de F9 234 wel chill
(ben nu gestop met F-proeven Scheve mond )

maarja het is en blijft een jurysport het is maar net wat de jury wil zien Gaaaap Slapen Dromen


joop007
Berichten: 798
Geregistreerd: 05-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 18:30

toevallig vandaag gehaald... in de M1 116 PUNTEN!!!! Zo probeer dat maar eens na te doen. Was met een paard dat voor het eerst op wedstrijd was en ik had haar HC gestart dus het maakte niks uit..... volgende keer beter

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 18:52

138 in de Z2 (135 is een verliespunt).
Er was iets vreselijks engs voorin, dus de voorste helft van de baan heb ik niet gezien.
Gelukkig gingen achterin een paar dingen wel goed (keertwendingen, eenv. wissels en 2 van de vier changementen zaten daar gelukkig) zodat ik nog net niet op verlies uitkwam.
Maar de jury had me wel uit kunnen bellen wegens verzet hoor, want vaak genoeg vrij lang stil gestaan in een poging een meter verder naar voren te komen. Was trouwens een internationaal jurylid, dus ik vond het echt heel aardig dat hij me niet uitgebeld heeft. Hij zal ook wel gedacht hebben, iedereen komt tegenwoordig maar in de Z. Haha!

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 19:45

Onderling 140 in de L1. Was eerste wedstrijd buiten errug spannend. En officieel 149 toen was ik tweede.......de bak was zo zwaar dat hij moest ploegen om er doorheen te komen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 20:12

132 in de M1 verleden jaar in Kootwijk Haha!
Het regende dat het goot en er waren ook nog een flinke windstoten. Lois ging helemaal door het lint van de toeschouwers met parapluis en de wapperende party tent, waaronder de ringmeesters zaten. Het grootste gedeeltje van de proef heb ik in galop afgelegd.
Achteraf gezien ben ik best nog wel gematst met de punten. De jury had ook overal "niet getoond" kunnen opmerken en alleen maar 1-en geven Lachen
Lois is nog steeds niet makkelijk te rijden buiten op concours, maar dit jaar gaan we voor de herkansing

Veronique
Berichten: 191
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 09:54

Oef mijn laagste bij een onderlinge wedstrijd was 118 in de M2 en mijn laagste officieel is 135 in de M1. Kan me er niks meer van herinneren. Lips are sealed

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 17:07

148, in de B
Valt nog mee, was mijn eerste wedstrijd Lachen

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132045
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 22:06

Hoe weinig het er precies waren weet ik niet meer, wel weet ik nog dat het een vet verliespunt was.
't Zal inmiddels alweer zo'n 15 jaar geleden zijn en het exacte puntenaantal mag ik dan niet meer weten, de proef kan ik me nog als de dag van gisteren herrineren Knipoog

Mijn pony (toen nog in de M2) had er het hele indoorseizoen al een handje van om thuis de sterren van de hemel te lopen en tijdens de proef alles bewust te verkloten.
En dan hebben we het echt over bewust lopen kwallen en de proeven verstieren........ Boos!
Na een half jaar was ik het beu en heb ik hem tijdens de proef een aantal keren door de ring geschopt in de hoop dat ie voorgoed genezen zou zijn.
Ook zijn laatste uitvinding (een soort steigerbeweging bij het aanspringen in galop en dan vol gas er tussenuit vlammen) heb ik de grond in geboord door hem tegen het schot van de bak te parkeren (lees: bijna in de kantine te belanden Haha! ).

Resultaat: een verliespunt en een pony die vanaf dat moment precies begreep dat ie dat kunstje niet meer hoefde te flikken.
Don't try this at home Knipoog Haha!

ingvdh

Berichten: 6370
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 23:07

Telt 0 punten ook?

Ik ben een keer uitgebeld in de B dressuur omdat mijn paard dacht dat er een hindernis stond, niet dus! was gewoon het hekje om de baan heen. Ik kon vertrekken!

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 23:31

Vandaag dus, 137 punten Bloos dat heb ik nog niet gepresteerd, maar goed ik zet me er ook zo weer overheen, vorige week nog 175, 163 en 162 dus het was wel even drie keer kijken Haha!

Finduilas
Berichten: 3116
Geregistreerd: 25-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 14:56

mijn laagste was 149...

Jessica24

Berichten: 1303
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 18:04

98 punten in de oude telling op een onderlinge wedstrijd.
Ik was een jaar of 12 en had een super eigenwijze shetlander die niet vooruit te branden was.
En al zeker geen zin had om te galloperen.
Die proef vergeet ik dan ook nooit meer!!

benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 14:41

Ik dacht 136 punten...
Was met Nono.... hij is nogal moelijk in zijn hoofd en als ie dan onregelmatig gaat lopen of ik ben te druk dan gaat niks meer goed..
Was denk ik in de L1 of L2....
Maar ja gewoon doorzetten Haha!
Niet dat het zo geweldig gaat maar ik kom er wel Knipoog

UniferB
Berichten: 702
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 12:16

Jasmijn schreef:
138 in de Z2 (135 is een verliespunt).
Er was iets vreselijks engs voorin, dus de voorste helft van de baan heb ik niet gezien.
Gelukkig gingen achterin een paar dingen wel goed (keertwendingen, eenv. wissels en 2 van de vier changementen zaten daar gelukkig) zodat ik nog net niet op verlies uitkwam.
Maar de jury had me wel uit kunnen bellen wegens verzet hoor, want vaak genoeg vrij lang stil gestaan in een poging een meter verder naar voren te komen. Was trouwens een internationaal jurylid, dus ik vond het echt heel aardig dat hij me niet uitgebeld heeft. Hij zal ook wel gedacht hebben, iedereen komt tegenwoordig maar in de Z. Haha!


137 in de Z1. Ongeveer zelfde verhaal. Ook bij een int. jurylid. Bij mij zat de plek alleen op het midden van de lange zijde...een pomp die steeds aan en af sloeg. Wij stonden alleen niet stil, we scheurde er steeds heel hard langs. Dat schiet dus ook niet op. Viel geen oefening te rijden voor en na de "plek".....paarden! Haha!