nog 1 puntje nodig .....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

nog 1 puntje nodig .....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 22:49

en dan mag ik met mijn E-pony Z paarden springen!! vanavond wedstrijd gehad(ben blij dat je me hebt over gehaald Gomir! Tong uitsteken )

ik was vandaag al de hele dag ziek(suiker) smiddags voelde ik me wel beter en ik meost en zou meedoen! Knipoog

Tobias in het M paarden, stond vreselijk laag, hij sprong braaf, vond zelf wel een btje rommelig. maar ik kreeg wel te horen dat ik netjes reed Bloos altijd leuk meegenomen. ik was foutloos en ik de barrage had ik 1 balkje. 2e parcours was ik foutloos en de barrage ook en een 1e prijs Knipoog

Toen Oeterma in het L paarden.idioot beest, had eergister 1.45m met haar gesprongen en dat had ze volgens mij met inspringen nog steeds in haar kop, wat een megasprongen *LOL* in het parcours gelukkig niet, maar omdat het zo vreselijk laag stond had ik zelfs nog moeite om er goed over heen te komen Tong uitsteken ik was foutloos en in de barrage ook, 2e parcours weer foutloos en de barrage 1 balkje....beide keren een 1e prijs OK dan!

3 1e prijzen en 8 wp! Haha!

oetje staat nu op 17! en Tobias op 9!!

Gomir, volgens mij heb je de coupons verwisseld...op de ene staat dat ik ene balk had maar dat was het 2e parcours...en er staat boven 1e parcours Verward
of had ik het 1e parcours ook een balk ofzo?pffffff tis wat om 4 bijna dezelfde parcoursen te springen Schijnheilig

Geriette

Berichten: 925
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 22:57

Gefeliciteerd! Wat goed zeg! Ik ben sinds kort ook begonnen met springen, maar ik durf eigenlijk niet zo heel hoog. Maar echt superknap van jou en je paarden natuurlijk

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 23:53

Gefeliciteerd, wat supergoed zeg!! Haha! OK dan!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-04 10:05

dankje wel

gomir

Berichten: 25536
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 10:18

De jury had al mijn keurig genummerde coupons door elkaar gegooid. Op de gele die wij voor de competitie gebruiken heb ik het wel verbeterd hoor *LOL*

Je was idd wel lekker op dreef ook al voelde je jezelf niet helemaal top...
Ik vond het trouwens wel erg onder de maat staan Bloos! Er waren al L-ruiters die het M binnen wilden rijden Knipoog 'oh, ben ik dan nog niet aan de beurt' Blond Haha!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-04 12:51

gomir schreef:
De jury had al mijn keurig genummerde coupons door elkaar gegooid. Op de gele die wij voor de competitie gebruiken heb ik het wel verbeterd hoor *LOL*

Je was idd wel lekker op dreef ook al voelde je jezelf niet helemaal top...
Ik vond het trouwens wel erg onder de maat staan Bloos! Er waren al L-ruiters die het M binnen wilden rijden Knipoog 'oh, ben ik dan nog niet aan de beurt' Blond Haha!



nou idd, struikelde zowat met oet Bloos voor TObias vond ik het opzich wel ff lekker
Jente zei ook al:goh wil ik een keer M! Tong uitsteken wat een muts is dat ook!

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 12:58

waaahh! super zeg!!!! knap hoor!

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 17:36

En dat met je pony Knipoog
Echt goed!
Ga je met Tobias ook metteen Z starten als je dat winstpuntje hebt?

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 21:01

Dat doe je echt super goed OK dan! Gefeliciteerd!
Ik zie niet vaak een pony in de hogere klasses springen OK dan!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 09:22

INkie schreef:
En dat met je pony Knipoog
Echt goed!
Ga je met Tobias ook metteen Z starten als je dat winstpuntje hebt?


neehoor, dat doe ik hem neit aan! Haha! hij staat te koop en ik zou het wel heel gaaf vinden als ik 1x Z kan starten, maar dan wel op een klein wedstrijdje Bloos Haha! maja strax heb ik dat gestart en dan is die nog niet verkocht....dat is niet de bedoeling

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 09:26

Dat is echt stoer! Ze zullen zeker wel raar staan te kjiken als jij met je pony binnenrijdt? Lijkt me echt grappig. Netjes gereden, en waar was het? Als het altijd zo laag is kan ik misschien mijn dressuurmerrie er een keer overheen proberen te sturen.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 18:39

Gertruud1984 schreef:
Dat is echt stoer! Ze zullen zeker wel raar staan te kjiken als jij met je pony binnenrijdt? Lijkt me echt grappig. Netjes gereden, en waar was het? Als het altijd zo laag is kan ik misschien mijn dressuurmerrie er een keer overheen proberen te sturen.



over het algemeen staat het niet hoog, maar dat stata het ook niet bij jullie in Venhuizen...
Knipoog

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:17

Nee, das waar. Maar dat hoeft de rest niet te weten natuurlijk.....

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:18

Nee, das waar. Maar dat hoeft de rest niet te weten natuurlijk..... Haha! Schijnheilig