4-tal met Gelderse?!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mara

Berichten: 961
Geregistreerd: 13-07-01

4-tal met Gelderse?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-03 13:33

heyzz allemaal, Party!!

Wie gaan er nog meer meedoen met een 4-tal op de Gelderse kampioenschappen op 23 augustus in Groenloo?
Dit jaar ga ik met de andere meiden voor het eerst meedoen en het is gelijk onze eerste wedstrijd! haha Knipoog
Zijn er ook mensen die al een keer meegedaan hebben met een 4-tal op de Gelderse (of op een andere wedstrijd)? Vertel er dan ff wat over! Kben echt nieuwsgierig hoe dat zal zijn/gaan? Dus kom maar op met die verhalen! *LOL*

nou doeggie kussie regientjuh!

Rocamor

Berichten: 10848
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 15:51

Tja, een aantal jaren terug heb ik meegereden met verenigingsviertallen. Als je een leuke vereniging hebt en leuke mensen dan is het erg leuk. (hoezo vaak leuk in 1 zin?).

Effe tussendoor, het is Groenlo met 1 "o". Lachen

Tegenwoordig zijn de regels betreffende vier- en achttallen veranderd, weet alleen niet hoe. Let er wel even op dat in het verleden je minstens 1 wedstrijd moet hebben gereden voordat je op een provinciale mag starten. Bij ons in de buurt is dat Barchem. Ik zou als ik jou was, dit zeker checken, anders kom je misschien bedrogen uit als je in Groenlo staat en je mag niet starten.

Succes!

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 18:26

regina, toch maar weer een keer op bokt om te kijken Haha!

Vond het eigenlijk al heel raar dat je zomaar naar de gelderse mag, het is goed dat je het zegt rocamor.
Maar er zijn daar dus helemaal geen selecties of wat dan ook voor Verward vaag!
Maar iig succes Lachen

Rocamor

Berichten: 10848
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 21:54

Een jaar of 2 geleden waren er inderdaad geen selecties voor, simpelweg omdat er toch niet zo heel veel verenigingen met een viertal starten. Het enige waar je voor moest zorgen, was dat iedereen een startkaart had, niemand van een te hoge klasse (individueel) in een laag geklasseerd viertal rijdt (geen Z-ruiters in L-viertal ofzo). Dat de combinaties individueel minstens 3 (dacht ik) keer gestart waren. En dat het viertal minstens 1 officiele wedstrijd was gestart.

Maar goed, nu praat ik over 2 of 3 jaar terug. Inmiddels is er een en ander veranderd. Dus je zult het moeten navragen.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 09:14

succes alvast! wij komen uit voor Noord-Holland

Mara

Berichten: 961
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-03 12:28

weet iemand dan toevallig waar je dat kunt controleren? op welke site ofzo?

Rocamor

Berichten: 10848
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 00:42

Mara schreef:
weet iemand dan toevallig waar je dat kunt controleren? op welke site ofzo?


Vraag dit aan de wedstrijdsecretaresse van je vereniging. die zou het moeten weten.

carlijn83

Berichten: 3514
Geregistreerd: 11-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 14:32

Ik heb dus een aantal jaren terug meegereden in t ponyviertal, errug gezellig, maar dus ook naar de gelderse geweest, een hele lange dag maar met leuke mensen is dat wel vol te houden, en ........ HOERA we waren gelders kampioen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
We mochten dus ook naar de Levade maar toen had ik een ongeluk gehad met mn pony, ruggewervel gebroken, 7 weken plat op bed en 2 en 1/2 maand niet rijden. Dus de levade heb ik niet meegemaakt, ze waren daar 4e ge-eindigd.
Regeltjes weet ik niet uit mn hoofd, en dat kan natuurlijk in die jaren ook wel veranderd zijn.

marionnnn

Berichten: 1194
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 13:39

eeej regina, ik doe lekker met je meej hoor met de Gelderse, word nog wel hard oefenen haha, ennuh.....met vollenhof gaan we dan wel racen of nie hahahaha......Mn vader heeft al aardig wat nummers voor ons geregeld duz dat komt wel goed!!!! word wel schik denk ik of niej!!! groetjes

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 14:33

Heeyyy

Wat leuk!!!!

Heel misschien maar ik heb er nog niks van gehoord doet ons 4-tal ook mee..

Maar 1 ding weet ik wel!!

Ik doe Zelf gewoon mee met de dressuur Haha!:D:D
Dus haha ik zal eens goed rondkijken of ik nog bekende zie ;0;)