Rabobank kür op muziek Mariënweide verslagje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-03 23:46

Fitzroy schreef:
Kiezen tussen een 'willekeurig' concours of de ZH selectie voor de Hippiade lijkt mij nog niet zo moeilijk Tong uitsteken

Ik zou het maar af laten hangen van degenen die kur mogen rijden zaterdag op de ZH regiokampioenschappen. Misschien zit alleen Jeff er wel bij. }>


Ik denk ook wel dat ik naar Heerjansdam kom ook al zullen mijn 'Woerdengangers' mij dat niet in dank afnemen .

Vanavond vroeg Anouk Hansen mij nog of ik zaterdag naar (?) kwam (ergens in de buurt van Apeldoorn) omdat ze daar de kür ging rijden met Paso Doble. Helaas 'nee' moeten verkopen dus.
Trouwens... de WK-selectie is nog niet bekend (iedereen balen dus).
Christa Laarakkers was afwezig (ze was geblesseerd en heeft zich laten kraken met gevolg dat het nog erger is geworden) en die rijdt toch mee met 2 paarden. Verder waren er nog 3 afzeggingen wegens ziekte dus heeft Bert Rutten gezegd dat hij nu geen goed beeld kon vormen. De definitieve WK-selectie wordt nu dus over een week of 2 bekend gemaakt.

M.b.t. de Heerjansdamküren, ik zou het jammer vinden als alleen Jeffrey Heistek door zou mogen van 'mijn' kürgangers.
Moniek van Dijk schat ik met haar Now I'm here al in als een zekere factor maar ik zou het leuk vinden als ook Chris en Dennis zich zouden kunnen plaatsen.
Angela van de Waall heeft net haar kür voor Nomination opgehaald en die zag alles ook al een beetje somber in gezien het sterke deelnemersveld.

Ik ben zeer benieuwd!!

Marije_jiplover

Berichten: 25322
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 09:11

Hoelaat is de kur eigenlijk zaterdag in Heerjansdam?
Want bij de het programma voor vrijdag staat alleen dat de beste 8 door ogen naar zaterdag ochtend, maar niet hoelaat er dan zaterdagochtend begonnen gaat worden.

Fitzroy

Berichten: 25107
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 09:15

Het is zelfs nog anders, Marije. De eerste 8 van allebei de ringen gaan door naar de zaterdagochtend. Het programma begint om 9.00 uur en er moet dan proef 48 uit het hoofd gereden worden.
De beste 8 hiervan mogen pas 's middags kur rijden en ik dacht dat dat om 14.00 uur begon. Zal het nog wel even checken.

Correctie: middagprogramma begint om 13.30 uur.

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-03 23:55

Dus als ik het goed begrijp beginnen de küren om 13.30?
Btw, heb jij je mobieltje bij je zodat ik evt. s'morgens kan informeren wie er door gaan naar de küren?

Fitzroy

Berichten: 25107
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 00:01

En dan ga jij er vanuit dat ik er zaterdag ben Knipoog
Moeten ze zich eerst nog 'even' plaatsen voor de zaterdag ....

Kuren beginnen idd om 13.30 uur