Almelose Ruiterdagen 2004

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 12:58

Jorientje schreef:
Vorig jaar waren er ook een aantal mensen die bij ons op stal kwamen staan. Vlak bij onze stal is een camping en daar overnachten ze meestal Je bent dan qua stalling iig goedkoper uit.. En het is vanaf onze stal ongeveer een kwartier 20 minuten rijden (doe zelf ook weer mee dit jaar *LOL* )


Dat was ik onder andere Haha!
Is erg goed bevallen en ik als ik weer ga doe ik het zeker weer zo!
Wat betreft stalling scheelde het de helft t.o.v. de stalling op het terrein, paard staat er ook een stuk rustiger en bovendien wordt alles gedaan.

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 20:34

ik had de alemlose ruiterdagen voor dit jaar al helemaal ingepland (ondanks dat het in het 2e tijdvak valt..) maar ja nu Murphy paard is gemeten is de data anders en SGW Hooge Miede waar ik ook heen wil 27 juni komt dan wel heel dicht bij.. ik denk dat de Almelose Ruiterdagen voor mij dit jaar dus denk ik niet door zal gaan, maar dan geef ik mijn zusje wel op hoor! haha

Biebel

Berichten: 1353
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Son

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 23:00

Ik ben d'r ook weer! Start met 2 paarden...dusse...ff sparen nog!!!!!!

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 23:34

paardje schreef:
Datums van de Almelose Ruiterdagen in 2004:
Pony's 18 t/m 20 juni
Paarden 21 t/m 27 juni

Kijk maar op de site: http://www.almelose-ruiterdagen.nl


hmmmm, ik heb dan een congress voor mijn werk in Parijs.... maar Almelo is leuker .... Schijnheilig Oef, zal ik nu verstandig zijn of voor lol kiezen... Schijnheilig Gaan we nog maar even over nadenken...

_Jody_

Berichten: 2640
Geregistreerd: 29-08-02
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 23:35

Das dichtbij voor mij, dus ik ben er ook een paar keer om jullie te kunnen aanmoedigen, en eindelijk een paaar bokkers meer te ontmoeten

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 10:01

Sprintje"]
[quote="paardje schreef:
Datums van de Almelose Ruiterdagen in 2004:
Pony's 18 t/m 20 juni
Paarden 21 t/m 27 juni

Kijk maar op de site: http://www.almelose-ruiterdagen.nl


hmmmm, ik heb dan een congress voor mijn werk in Parijs.... maar Almelo is leuker .... Schijnheilig Oef, zal ik nu verstandig zijn of voor lol kiezen... Schijnheilig Gaan we nog maar even over nadenken...
[/quote]

Voor de lol kiezen natuurlijk Knipoog Zo'n congres kan altijd nog. Dit is veeeel leuker *LOL*

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 10:21

Dat klinkt wel erg gezellig. Ik zal eens in mijn omgeving navragen of meer mensen zin hebben hierin.
Ik was aan het kijken voor een accommodatie waar je je paard ook kan stallen. Is het Overheempark ´t Mölke iets? Is het ver van het terrein af?

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 10:48

LMsWinnetou"]
[quote="Sprintje"][quote="paardje schreef:
Datums van de Almelose Ruiterdagen in 2004:
Pony's 18 t/m 20 juni
Paarden 21 t/m 27 juni

Kijk maar op de site: http://www.almelose-ruiterdagen.nl


hmmmm, ik heb dan een congress voor mijn werk in Parijs.... maar Almelo is leuker .... Schijnheilig Oef, zal ik nu verstandig zijn of voor lol kiezen... Schijnheilig Gaan we nog maar even over nadenken...
[/quote]

Voor de lol kiezen natuurlijk Knipoog Zo'n congres kan altijd nog. Dit is veeeel leuker *LOL*
[/quote]

Hihi, moet voor mijn baas wel met een andere smoes aankomen Haha! Haha! Maar daar heb ik wel al een paar ideetjes voor Haha! Haha!

NANZA
Berichten: 738
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 14:51

Ik wil er ook zo graag heen Haha!maar moet nog even kijken of dat allemaal gaatlukken i.v.m school en ofdat mijn budget mee wil werken :S

anydale

Berichten: 3486
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 17:02

oke staat genoteerd..!

Alleen heb ik nog tentamens tot 15 juni... :S

Dan maar 2 dagen korter...

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 19:24

Ik ga ook mee doen!Dat roep ik al jaren maar nu kan ik eindelijk vrij krijgen!Ik laat Orbaldo lekker thuis staan het is van ons ookmaar 20 min rijden

Sedaru

Berichten: 539
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 20:44

Vraagje:

Zou dit ook een wedstrijd voor mij zijn. Ik wil graag nog een aantal grote wedstrijden starten dit jaar. (Ik spring nu in het Z). Dit is namelijk mijn laatste jaar met Allegro bij de pony's. Lijkt me leuk om tegen een groot en sterk deelnemersveld te rijden Lachen

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 12:04

Goed, ik ben eruit... wij gaan.
Het vraagprogramma met het inschrijfformulier komt 1 deze dagen op de website en dan kan je jezelf inschrijven.
In principe is verder alles geregeld!

Ik heb er zin in. Vind het wel heel spannend... op gras, hoe zal Treasure zich gedragen. En hoe vindt ze het daar, kan ze tegen de drukte.
Ik ben zeer benieuwd!

KazimirOrryS

Berichten: 1056
Geregistreerd: 15-09-03
Woonplaats: Niftrik, bij Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 14:32

jaaa ik ga ook voor uh de 5e keer Verward ik hoop nog met 2 paardjes te gaan als die ene niet verkocht is maarja me zus moet ook nog mee Schijnheilig gaan we gezellig met zn drietjes dressuuren Haha! Het is wel supermooi concours daar!

En ik ga natuurlijk voor me vriendje Tong uitsteken die daar moet helpen en ook woont Bloos Haha!

Sedaru

Berichten: 539
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 21:34

sedar schreef:
Vraagje:

Zou dit ook een wedstrijd voor mij zijn. Ik wil graag nog een aantal grote wedstrijden starten dit jaar. (Ik spring nu in het Z). Dit is namelijk mijn laatste jaar met Allegro bij de pony's. Lijkt me leuk om tegen een groot en sterk deelnemersveld te rijden Lachen


Wat denken jullie??
Waar komt het vraagprogramma te staan?

KazimirOrryS

Berichten: 1056
Geregistreerd: 15-09-03
Woonplaats: Niftrik, bij Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 23:34

Er is hier zeker een groot en sterk deelnemersveld en dit vooral in de categorie D Maar over het algemeen in alle categoriën. Er doen ook veel van die bekende namen mee dus zeker een uitdaging! Het vraagprogramma komt te staan op [url]www.almelose-ruiterdagen.nl[\url] maar staat er nu nog niet op.

Celeste
Berichten: 1777
Geregistreerd: 23-09-03
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 11:23

Ik ga dit jaar ook mee doen!!! Jeuj eindelijk ik heb wel lang moeten zeuren ik ga dresuren en springen DL1 dressuur en waarschijnlij k DM springen licht eraan hoe ik met mijn punten zit.. Weet iemand of de inschrijving al geopend is wij hadden al een maand geleden gebeld maar toen kon je nog niet opgeven Verdrietig

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 11:42

Celeste, als je nou goed had gelezen, dan had je het antwoord hier uit het topic kunnen halen!

Celeste
Berichten: 1777
Geregistreerd: 23-09-03
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 11:50

Kleintje schreef:
Celeste, als je nou goed had gelezen, dan had je het antwoord hier uit het topic kunnen halen!

Oepsie, idd niet goed opgelet Bloos

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 13:05

Ik ga absoluut dit jaar weer naar Almelo!

Sedaru

Berichten: 539
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 21:41

Okeej! Cat. D is toch vaak in handicap met de cat. E, omdat er over het algemeen nooit zo veel E'pony's zijn.
Ik denk dat ik dan ook wel ga, lijkt me erg leuk om tegen bekende mensen te rijden Lachen
Ik hoor het wel als je kunt inschrijven..

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 00:03

Fabiënne1 schreef:
Is het Overheempark ´t Mölke iets? Is het ver van het terrein af?


Hebben ze daar ook stallen te huur? Ik weet dat de eigenaren van 't Mölke ook paarden hebben, maar voor zover ik weet is dat verder alleen campingterrein. Op zich wel dicht bij het wedstrijdterrein, je zit daar zo op de weg van Rijssen naar Almelo (ongeveer een kwartier rijden). En anders de stal die Jorientje en Naz al noemden. Knipoog

Ik zal eens kijken of ik dit jaar nog een dagje Almelo kan meepikken. SGW Ede is ook in die week en daar gaan Lau en ik al naartoe als alles goed gaat.

Dickie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 07-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 12:27

Ik ben ook zeker weer van de partij dit jaar, iig om een aantal mensen te groomen, of ik zelf ook een paard meeneem dit jaar ben ik nog niet over uit. Hoe dan ook is het veel te gaaf om te missen! Lachen

Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 14:37

hey ik ga natuurlijk ook naar almelo dit is de 2de keer dat ik mee doe. het is een geweldig mooi concour alleen met de uitslag van de punten doet het heel lang maar ik ga er zeker weten heen ik hoop dat ik dan al z ben ik zit nu nog in de m2 maar moet zeker lukken. en ik zie dat er dit jaar weer deelnemers over het hele land komen vast gezellig ik hoop dat ik nog een van jullie tegen kom of nog leuker dat ik tegen jullie mag rijden nou ik zie jullie van zelf wel

_Jody_

Berichten: 2640
Geregistreerd: 29-08-02
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 15:57

Is er iemand nog een groom nodig?