dubbelslag

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

dubbelslag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-03 22:56

vandaag hadden we wedstrijd in Bocholtz.
vanmorgen om 9 uur vertrokken en om half 11 waren we daar.

eerst moet ik Mistral Jinx D-B dressuur rijden, ik moest hem flink lang losrijden om zoveel mogelijk pit eruit te hebben, daarna ging hij wel lekker, maar toen ik de ring in ging, zag hij plotseling de koeien die dicht bij de ring stonden en daar had hij het niet op gevolg, de proef verliep niet zo soepel, nou is dit niet zo'n ram, ik bedoel hij is pas 4 jaar en dit was pas zíjn 2de wedstrijd en het ging al beter dan de vorige keer.
we hadden 153 punten en daar kon ik me goed in vinden en we zaten in de middenmoot, dus helemaal niet zo slecht.
2 vriendinnen van me waren ook D-B gestart, de ene Bapke Geraets met Floor was 5de met 162 en de andere reed ook D-B maar n een andere ring, Jenny Kuntzelaers met Ananka, waren 4de met 161 punten.

rond half 3 moest ik Jafet ben Jaquar E-M1 rijden, dat was op zand/hout grond, zag er goed uit, helaas was het eigenlijk op sommige plaatsen net iets te zwaar, en oja we konden binnen losrijden, was speciaal losrijden voor deze ring. de proef ging best netjes, wel kleine foutjes, maar daar word aan gewerkt natuurlijk.
uiteindelijk hadden we 163 punten en waren we daarmee 1ste, de 2de had maar 156 punten en de rest had allemaal onder het wp.
het leuke van deze jury was ook nog, dat hij nog vertelde dat hij vond dat ik mijn pony zo mooi recht richtte, hij had gister nl. het Z2 bij de paarden gejureerd en had er geen een dat zo mooi zien doen als die van mij, *trots* *trots*.

en als laatste zou ik Jafet ben Jaquar dan nog springen, maar dat zou pas om 6 uur zijn en dat was het dan ook. ik had het parcours al eerder op die dag gelopen, was super mooi parcours, op zand/hout grond en er stond veel te kijken, dus ik had al zoiets van, oejee, dat word wat.
stom genoeg waren de peesbeschermers vergeten en konden we ze van niemand lenen, dus zodoende maar zonder beschermers gesprongen.
nou we kwamen dus foutloos rond, was de 1ste x dat dat ons lukte, ik was al super blij, toen barrage met z'n 3en rijden, 1tje had 8 strafpnt, de andere was foutloos met 43 stijlpnt, en ik ja ik was ook foutloos met jawel !!57!! stijlpunten *trots* 9 voor het binnenkomen, 8 voor rijden van het parcours en 8 voor houding en zit.
en natuurlijk waren we 1ste, ik ben helemaal happy en mijn dag kan niet meer stuk.

volgende week hebben we weer eens een weekje rust, daarna kunnen we eindelijk een selectie rijden.

Supernicky

Berichten: 139
Geregistreerd: 08-06-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 23:12

Goed gedaan zeg.. Gefeliciteerd.. Haha!

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-03 23:19

ja dankjewel, was zelf ook heel tevreden, hebben maar revanche genomen op vorige week!