Fijne wedstrijd gehad!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Fijne wedstrijd gehad!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 18:42

Zondag had ik wedstrijd in Liessel. Zaterdag liep hij super in de les, ik had de proef geoefend, en niemand had commentaar. Toen ik terugkwam had ik zijn voetjes gewassen en was ik bezig met knotjes maken toen ik ziek werd. Merel heeft de knotjes afgemaakt gelukkig!
Zondag stond meneer al weer met gele benen in zijn stal, hij had lekker in z'n plas gelegen... Naja, maakt niet zoveel uit... Hij ging makkelijk te trailer in en daar gingen we. Toen we aankwamen ging ik eventjes naar de juriauto om me aan te melden. Toen ik daarvan terugkwam hebben we de kalkoenen erin gedraaid en opgezadeld.

Ik had hem lekker lang losgestapt, en veel buiging en stelling. Toen hij lekker soepel was ben ik gaan draven, hij deed supergoed zijn best! Er zaten wel superveel dazen, ik heb hem 2x ingespoten met anti-vliegenspul, maar het hielp niet, Emeraldo werd veel gestoken (ik ook). Toen nog wat schouderbinnenwaarts gereden, en nog wat galopoefeningen, en we waren klaar om te starten... Ik mocht na het meisje met de schimmel de ring in had mijn zusje voor mij geinformeerd. Ik ging de ring in na de schimmel.... En toen moest ik er meteen weer uit, foutje gemaakt, er zat er nog eentje tussen... Nog eventjes gewerkt en toen mocht ik.
Tijdens de proef was hij lekker voorwaarts, daar heeft hij de meeste moeite mee. Verder gg de schouderbinnenwaarts ook goed, en middendraf ook. Galopoefeningen gingen ook goed (ons sterkste punt). 4 seconden stilstaan, 4 passen achterwaarts ging redelijk maar er zat een daas te vervelen dus die heb ik maar van zijn nek afgeslagen. Bij de vrije stap zat er weer een daas te vervelen en die heb ik er weer afgeslagen. Ik was wel tevreden.
Toen moesten mijn zusje en ik wachten. Ik was om half 12 klaar met mijn proef en mijn zusje moest om ongeveer half 3 rijden met Emeraldo. Paard weer afgezadeld etc. En eten en drinken gegeven. Gewacht, gewacht en gewacht... Toen konden we weer opzadelen want mijn zusje moest rijden. Daar liep hij ook goed bij, hij deed weer super zijn best. Mijn zusje reed ook een net proefje voor zover een voorlezer het goed kan zien...
Toen mijn zusje klaar was met rijden kwam de uitslag van het ochtend programma, snel kijken en ik had 162 punten! Ik was blij!!! Nu heb ik 6 winstpunten in de M1, en het schiet dus al lekker op! Ik ging mijn sartcoupon ophalen en toen kreeg ik die van mijn zusje ook al mee! Ze had ook een winstpunt... Eventjes laten zien aan mijn zusje en toen maar weer terug gebracht naar het secretariaat...
Emeraldo had dus super goed zijn best gedaan, en 2 winstpunten binnen gesleept voor ons!!! Tja... het is en blijft een superpony Lovers !!!

Nathalietjuh
Berichten: 1316
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Hardinxveld, Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 18:51

GEFELICITEERD!!!!!!!! Haha!:D:D

Supernicky

Berichten: 139
Geregistreerd: 08-06-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 20:52

goed gedaan hoor.. *LOL* Nu de volgende 4.. Haha!

Jan_VT

Berichten: 3487
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: in een gezellig plattelandsdorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 14:08

Jaa hoor, mooi gedaan!

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-03 18:17

Ik had voor alle voltes 10 meter een 7, die voltes lukken dus wel!!!! HAHA, echt steeds 6,6,6 en weer voor een volte 10 meter ineens een 7! Het is maar waar je goed in bent!!