Pechprijs

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PinoLover
Berichten: 572
Geregistreerd: 11-04-02
Woonplaats: Heinkenszand

Pechprijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-03 18:36

Vandaag was er een onderlinge wedstrijd bij ons op de manege, ik had me er voor opgegeven. Deze keer geen gewone dressuurproef, maar een caprilleproef. 2 weken terug nog een privelesje springen gehad en verder gaat het rijden de laatste tijd super lekker, dus ik had goeie moed. Maar ja soms heeft die Fjord van mij zn buien (een echte Fjord dus Knipoog ), dat als ie geen zin heeft dat t ook niet gebeurd, en vandaag was zo'n dag. Losrijden ging lekker, totdat ik even een paar sprongetjes wou maken, eerst over het stijltje, dat ging goed en toen wou ik over het oxertje, maar dat vertikte die dus, paar keer aangereden maar niet willen springen, dus toen kwam mn instructeur even helpen en toen lukte het na weer een aantal keren proberen wel en dachten we van dan is het voor het losrijden genoeg, hij had tenslotte die oxer gesprongen. Dus 5 minuutjes later de proef in, nummer 1 was cavaletti lopen, ging al aarzelend en ja nummer 2 was een kruisje en daar kwamen we dus ook niet over heen, na 2x op t kruisje aangereden te hebben, moest ik door naar hindernis 3 en ook daar kwamen we niet over heen en ondertussen had ik niet veel meer over hem te zeggen. Conclusie ik werd uitgebeld. Buiten toen nog maar even het stijltje gesprongen, ook al koste dat ook weer een paar keer aanrijden voordat ie er over ging. Daarna hem maar naar huis gebracht en terug voor de prijsuitreiking. Ze hebben daar regelmatig een pechprijs en ik zat al met mn zusje te grappen van als ze die nu weer hebben is die vast voor mij en jawel hoor ik kreeg de pechprijs! Haha! 10 euro korting bij de plaatselijke ruitersportzaak, is toch altijd lekker meegenomen. Maar mn Fjordje heeft vandaag wel weer bewezen een echte Fjord te zijn. Gelukkig kon ik er zelf nog het hardste om lachen en proberen we het volgende keer gewoon weer Haha!

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 19:27

Goed gedaan hoor zussie Tong uitsteken
Je hebt in ieder geval wel bewezen dat je geen duffe fjord hebt, met zijn steiger- en bokacties Knipoog
't Blijft een fjord he, volgende keer beter!!! Lachen

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 19:49

toch nog leuk dat je dan de pechprijs kreeg, och ja de volgende keer weer beter dan heeft je pony er gewoon wel weer zin in!