Ik zeg nooit meer dat het slecht ging!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
krunsjkim
Berichten: 602
Geregistreerd: 04-06-03

Ik zeg nooit meer dat het slecht ging!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-03 22:43

Ik schijn dus helemaal geen kijk te hebben op wat de jury van mij verw8 haha.

Vorige week had ik wedstrijd, ik had er niet zo'n geweldig gevoel over...ben ik 2de en 3de geworden met 161 pnt. en 166 pnt. En ook nog gedelecteerd voor de frieschekampioenschappen Haha!

Vandaag had ik wedstrijd. daar had ik echt een hopeloos gevoel over. Hij liep geoon niet lekker, zelfs stukjes onregelmatig. En wat denk je! 4de prijs met 160 pnt. en 1ste met 167 pnt. Verward Ik snap er helemaal niks meer van.
Ok mijn paard heeft Z1 gelopen en dit was L1, dus hij kan het wel, maar toch het waren alle vier geen nette proeven...al zeg ik het zelf...hm misschien moet mamma me maar es op video opnemen
doeg!


Supernicky

Berichten: 139
Geregistreerd: 08-06-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 10:05

Goed gedaan zeg..Ik heb ook meestal een slecht gevoel maar dan is het juist niet zo..hihi Haha!

Ik HoU vAn MiJn DrEsSuUrKaMpIoEnTje NiCkY!!

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 10:39

kim je moet niet zo zeuren

jullie rijden altijd goed, en altijd zeg je weer dat het niet goed ging
die jury was ook heel erg over je te spreken he

super hoor!!

ik kom snel een keer langs, met de digi, dan kun je zelf ook zien hoe het eruit ziet

Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 11:27

Je moet gewoon niet altijd zo slecht over jezelf denken, want je kunt het blijkbaar wel Lachen ( en nog ontzettend goed ook ! )
Veel succes de volgende keer en neem het proefje inderdaad eens op video op. Kun je, met het protecol in je hand erbij, eens kijken wat je kunt verbeteren om de volgende keer een nog hoger puntenaantal te halen Lachen !

Jan_VT

Berichten: 3487
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: in een gezellig plattelandsdorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 14:09

Zo zie je maar, altijd het goede blijven zien!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 15:43

Gefeliciteerd hoor!
Ik denk zelf ook altijd dat het niet zo goed gaat, maar mijn vader zegt dat ik te hoge eisen aan mezelf stel ofzo Tong uitsteken Dat ik alles perfect wil Schijnheilig Dus ik oordeel voortaan maar niet meer tot ik mijn punten heb...
En idd goed idee je proefje op video te zetten dan zie je dat het netter eruit ziet dan je eigenlijk verwacht (heb ik meestal).

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 17:10

Ik vind het ook nooit goed genoeg gaan, dan weet ik dat het veel beter kan, dus waarom genoegen nemen met minder. Ik hoef ook helemaal niet blij te zijn met een winstpunt of zelfs een prijs, terwijl ik ook best heel tevreden kan zijn met een proef, terwijl die geeneens eens winstpunt geeft.
Op ene of andere manier is het wel altijd zo als ik niet het gevoel heb dat het echt helemaal lekker was, dan heb ik meestal de hoogte punten Haha!

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 17:49

Vaak als ik er een redelijk goed gevoel over heb dan heb ik slechte punten. Maar afgelope zondag vond ik mn proef hartstikke slecht aanvoelen, en ik had gewoon 175 punten! Bloos

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 18:49

Het is bij ook vaak zo dat als ik op een bepaald punt aan het werken ben en dat punt gaat goed in het proefje, dan ben ik ook tevreden. ALs dat bepaalde punt net niet lekker gaat, dan ben ik al minder blij Haha!

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

peggel

Berichten: 1134
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 19:15

kan heel anders voelen als t eruit ziet. vonden degene die de proef gezien hadden t ook niet lekker gaan?

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 22:19

nee joh, alleen kim vond het niet lekker gaan peggel, maar dat vindt kim wel vaker Lachen
t zag er super uit hoor

krunsjkim
Berichten: 602
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-03 22:41

Haha Bodien heeft het helemaal niet gezien en mijn moeder heeft ook altijd wel wat aan te merken, zij was ook de enige die het gezien had. Naja een btje perfectionisme kan ook geen kwaad toch??

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 22:45

oke oke, bodien heeft de proef niet helemaal gezien
maar wel een stukje van het inrijden!

Homiafortuna

Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 13:34

Ik ben er ondertussen ook achter, dat ik beter mopperend en dreigend met de slachter uit de proef kan komen, want dan vallen de hoogste punten. Afgelopen vrijdag kwam ik bijna jubelend uit de proef, zo goed voelde het. En wat schetst mijn verbazing. 2x 150 punten. Wat een desillussie.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 bezoekers