Concours Liessel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Olrike

Berichten: 1227
Geregistreerd: 27-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 20:03

Hoi

Kan het zijn dat ik iemand op een schimmel in het L2 heb zien rijden, die ook met dit forum meedoet. De schimmel was nogal kijkerig op de jury auto.

Nou ik hoor het wel

Groetjes Sanne en Olrike N


Olrike

Berichten: 1227
Geregistreerd: 27-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 20:06

Hoi nog een keer ik

en nog iets gemaakt?

Groetjes Sanne en Olrike N

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-03 19:37

wahaha ja da was ik jah met die schimmel Als hij daar normaal had gedaan, had ik een winstpunt gehad Boos! Ik had maar 149 punten. Maar met losrijden liep ie gelukkig wel lekker. En 's middags is het programma niet doorgegaan. Ik was namelijk ook dat meiske met dat paard z'n kop vol met bloed. Maar komt goed. Hoe was et bij jullie gegaan?

[RT-HAW] Supergave rijfoto's van Rongo (AdB manier)
Waarom denkt iedereen dat door die kop maar omlaag te trekken, die rug gelijk ontspant?
Wie een paard zoekt zonder gebreken, kan beter te voet gaan.
Als je twijfelt, doe dan wat het vriendelijkste is.

Olrike

Berichten: 1227
Geregistreerd: 27-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 19:41

Hoi

hoe kan je hoofd vol met bloed komen???
nou ik had SUPER gereden dat zei iedereen zelfs mensen die we niet konden, mijn instructeur zei voor het eerst dat het goed ging en dat na 4 jaar (kan je nagaan)
maar helaas vond de jury dat niet
pech hebben.
IK heb nog met jou losgereden

groetjes sanne en Olrike N

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-03 20:13

ja?? bij die ***kinderen, tussen de z-ruiters?? wat voor paard had je dan?

[RT-HAW] Supergave rijfoto's van Rongo (AdB manier)
Waarom denkt iedereen dat door die kop maar omlaag te trekken, die rug gelijk ontspant?
Wie een paard zoekt zonder gebreken, kan beter te voet gaan.
Als je twijfelt, doe dan wat het vriendelijkste is.

Olrike

Berichten: 1227
Geregistreerd: 27-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 20:23

Nounou ik ben zelf ook nog maar 16.
Olrike is een vosje van 1.65 hoog en is rond gebouwd ik had gisteren dressuurknotten en een dekje van het rabobank talentenplan. Ik had een zwart jasje aan en een veiligheidscap op. Ik zal een foto meesturen van ons samen.

Groetjes Sanne en Olrike N

Olrike

Berichten: 1227
Geregistreerd: 27-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 20:30

Ow sorry foto vergeten.

Kan iemand uitleggen hoe ze foto's bij de tekst krijgen, dat wil mij niet lukken.

Olrike

Berichten: 1227
Geregistreerd: 27-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 21:05


Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-03 21:19

nee, ik bedoel niet de ruiters. Ik bedoelde die kinderen bij die blokhut of zo?? die de hele tijd aan het schreeuwen waren: hup paardjes of zoiets. Ik kijk nu ff die foto's, maar ik denk dat ik al weet wie jij bent.

[RT-HAW] Supergave rijfoto's van Rongo (AdB manier)
Waarom denkt iedereen dat door die kop maar omlaag te trekken, die rug gelijk ontspant?
Wie een paard zoekt zonder gebreken, kan beter te voet gaan.
Als je twijfelt, doe dan wat het vriendelijkste is.

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-03 21:19

Was er iemand bij jou die jou aanwijzigingen gaf?

[RT-HAW] Supergave rijfoto's van Rongo (AdB manier)
Waarom denkt iedereen dat door die kop maar omlaag te trekken, die rug gelijk ontspant?
Wie een paard zoekt zonder gebreken, kan beter te voet gaan.
Als je twijfelt, doe dan wat het vriendelijkste is.

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-03 21:46

Maar dat mijn paard zo bloedde. Toen we em in gingen laden, begon hij echt hoog te stijgeren op de vrachtwagen klep. En toen heeft hij echt gruwlendig hard zijn hoofd gestoten tegen de rand. Voor op zijn hoofd een wond. De dierenarts maar laten hechten. En toen de dierenarts weg was, kwam er nog bloed van z'n maantop af. Die kon je ook een cm omhoog trekken. Dus de dierenarts weer gekomen, en dat ook nog gehecht. Vandaag heeft Rongo een opgezwolle kop en ontzettende hoofdpijn. Arme jongen Verdrietig . Hier foto's van thuis. Dus toen het al redelijk schoon was. Echt iedereen wees naar m'n paard, want heel z'n hoofd zat onder het bloed. Die wond bij z'n maantop zie je niet, omdat daar z'n manen overheen hangen (duh)

Afbeelding

Afbeelding

[RT-HAW] Supergave rijfoto's van Rongo (AdB manier)
Waarom denkt iedereen dat door die kop maar omlaag te trekken, die rug gelijk ontspant?
Wie een paard zoekt zonder gebreken, kan beter te voet gaan.
Als je twijfelt, doe dan wat het vriendelijkste is.

Olrike

Berichten: 1227
Geregistreerd: 27-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 21:56

Hoi

wat erg van je paard!!!!
beterschap ermee.
Ja er waren 2 mensen die mij hielpen, mijn moeder en Martien verbakel, dat is de inspecteur van het kwpn stamboek. Martien heeft mij even geholpen en heeft ook de hele tijd met Tommy Snijders staan kletsen, ik weet niet of je die kent. Maar de volgende wedstrijd zal ik ja aanspreken.

Nogmaal beterschap

Groetjes Sanne en Olrike N

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-03 22:02

Ik denk dat ik je wel heb zien rijden. Een heel mooi vosje, met mooi kontje en hals Haha!. Met m'n paard komt et wel goed. Hij krijgt even rust, om te herstellen. Ben je de 13e ook in Roggel?

[RT-HAW] Supergave rijfoto's van Rongo (AdB manier)
Waarom denkt iedereen dat door die kop maar omlaag te trekken, die rug gelijk ontspant?
Wie een paard zoekt zonder gebreken, kan beter te voet gaan.
Als je twijfelt, doe dan wat het vriendelijkste is.

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-03 01:02

En hoe ging het bij de rest? Celine, Marloes en Angelique?

[RT-HAW] Supergave rijfoto's van Rongo (AdB manier)
Waarom denkt iedereen dat door die kop maar omlaag te trekken, die rug gelijk ontspant?
Wie een paard zoekt zonder gebreken, kan beter te voet gaan.
Als je twijfelt, doe dan wat het vriendelijkste is.

Olrike

Berichten: 1227
Geregistreerd: 27-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 07:11

Nee ik ga zelf niet naar roggel maar zal er wel moeten groomen.
Maar dat is ook nog niet zeker zal het vandaag eens navragen.

celine

Berichten: 225
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 11:28

hmm.. kheb jullie geloof ik allemaal nie gezien..Boos!
bij mij ging 't losrijden super!!!! maja toen de proef nog :S
ik was zow dom om net voor me proef me jasje aan te doen dus ik kon weer helemaal van voor af aan beginnen nadat ik uhm lange teugel had gegeven..dusss me proefje ging beetje te onder.. al met al had ik toch nog 156 punten..
mijn tante kent tommy snijders ook geloof ik.. die stond daar ff mee te prate toen ik aan 't los rijden was.. is 't ook niet zow dat hij marie louise swinkels wat aanwijzingen gegeven had.. f sit ik nouw weer helemaal verkeerd..

maar vonnie veel sterkte met Rongo..

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 14:12

ik heb jou gezien olrike moest je niet in ring 2??

haha en bij mij ging het losrijden ook super alleen vond ie in de ring de jury auto niet zo leuk, stond nogal raar tegen de berg op geparkeert, dus was ik hem weer helemaal kwijt en kreeg ik hem pas aan het einde weer gerepareert en ja celine da klopt van tommy snijders.

celine

Berichten: 225
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 19:04

jaaah hè Tong uitsteken goh..
maare wie heeft er zin in een meeting in de vakantie????
marloes meet ik bijna elke dag Tong uitsteken erg genoeg hihi.. (geintjuh hè)

Olrike

Berichten: 1227
Geregistreerd: 27-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 21:53

Ja ik moest met Olrike N in ring 2 rijden.

Dus het kan wel kloppen dat je me gezien hebt.

Morgen worden er nieuwe foto's gemaakt dus dan zijn er weer nieuwe foto's op mijn profiel.....

Iemand die ook naar het springconcours in Mierlo gaat om te groomen of om zelf te rijden???
Ik namelijk wel (groomen)

Ja die ringen in Liessel zijn zo stom neergelegd. Moesten we achttal rijden in een 20*60 bak, breken ze de Z ring af terwijl wij daar nog in moeten rijden echt een rare organisatie hebben ze daar in Liessel!!

Nou ik ga stoppen...

Als ik de volgende keer iemand zie zal ik wel hoi zeggen
(als ik niet te verlegen ben)
of anders zeggen jullie maar hoi

Groetjes Sanne en Olrike N

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-03 22:36

Olrike schreef:
echt een rare organisatie hebben ze daar in Liessel!!

Nou ik ga stoppen...

Als ik de volgende keer iemand zie zal ik wel hoi zeggen
(als ik niet te verlegen ben)
of anders zeggen jullie maar hoi


Jah inderdaad rare organisatie. De vrachtwagens stonden helemaal vast. Ze konden geen kant meer op Verward Fout geparkeert enzo. En ik vond het ook slecht dat ik minstens 20 minuten op de dierenarts heb moeten wachten. Ok, dit was geen noodgeval. Maar stel dat er wel een noodgeval was?? En ik kan me nog herinneren dat de friet 2 jaar terug echt niet te eten was. Ik heb hem zelfs weggegooid, en als vonnie friet weggooit is het echt vies, dus ik heb me er dit jaar maar niet aan gewaagd Haha!


En ik was op concours Aarle-rixtel ook te verlegen om iets te zeggen tegen Celine. En ik denk dat als ik jou gezien had in Liessel dat ik of heel verlegen of me rot had geschaamt voor mijn proef. Maar Sanne, jij had mijn proef gezien he. Kan je nie ff zeggen wa je d'r van vond, buiten dat hij niet langs de jury-auto af wilde. Want ik heb m'n coupon nog niet gezien.

Oh en Celine, over die meeting. Ik had het daar met Ilse (Solide heet ze hier op bokt) ook al over om een boktrit te organiseren hier op de strabrechtse heide. Maar dat was nog onder die vogelpest, dus hebben we het verder nog niet over gehad. Maar als je mee wilt organiseren..... *LOL*

ff offtopic
Volgens mij is Rongo nu van zijn hoofdpijn af. Morgen ga ik weer voor et eerst rijden sinds zondag, omdat ik bang was dat de frontriem z'n wond bij z'n maantop weer open zou halen. En morgen om 8.00 komt de paardentandarts. Ben wel benieuwd wat ie gaat vinden.

[RT-HAW] Supergave rijfoto's van Rongo (AdB manier)
Waarom denkt iedereen dat door die kop maar omlaag te trekken, die rug gelijk ontspant?
Wie een paard zoekt zonder gebreken, kan beter te voet gaan.
Als je twijfelt, doe dan wat het vriendelijkste is.

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 07:42

he jah heb ik ook wel zin in, en ik vond het ook flut daar in liessel had nog nie eens fatsoenelijkplaats om los te rijden echt zonden.

en ik ga ook naar mierlo, heb vibkaarten, joepie en mijn vader staat er met een vrachtwagen van ketterer helaas niet op terijn wegens bezwaar van roellofsen, maar er naast.

en zoals het er nu uit ziet valt het weer mooi in het water.

Olrike

Berichten: 1227
Geregistreerd: 27-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 07:53

Is er ook toevallig iemand in Milheeze op concours geweest?? Nou daar was pas een slechte organisatie. Mijn vriendin Inge Manders was van haar paard af gevallen en de EHBO had geen zin om te komen kijken, terwijl Inge niet op kon staan, na een kwartier kwamen ze eraan gescheten en ze deden eigelijk niets. Inge is op eigen inischatief (ik weet niet hoe je dat schrijft) naar het ziekenhuis gegaan en bleek een hersenschudding te hebben een een zwaar gekneusde heup. Er was daar ook een man uit gemert, ik weet zijn naam niet meer die was met het springen tussen zijn paard gevallen en kon niet op zijn been staan, en die moest op eigen houtje naar het ziekenhuis omdat de organisatie geen ambulance wou bellen. Toen is iemand van de club met hem meegereden en toen bleek dat hij zijn knie had gebroken!!!
Hoezo een slechte organisatie???

Ik heb je proef niet helemaal kunnen zien maar wat ik zag was dat je paard niet langs de auto wou, en daardor kon je je onderdelen niet goed uitvoeren. Ik denk dat als je paard langs de auto wou je dan veel meer punten kreeg, want het geheel (plaatje) zag er wel leuk uit.

Als morgen de paardentandarst komt en er moet iets aan je paard zijn gebit gedaan worden, word dat verdooft en mag je een dag niet rijden. Dus ik niet of je dan kan rijden.
Ik heb zelf een paard gereden dat ook een hoofdwond had onder de frontriem en elke keer als ik haar ging rijden haalde ik de frontriem ervanaf. Het ziet er misschien niet zo mooi uit, maar zo heb je teminste geen kans op openhalen.

Ik ga stoppen..... moet nu al naar Mierlo

Groetjes Sanne en Olrike N

P.S. wat een vervelend weer.

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-03 08:12

Ik had ook al zitten denken of ik dan wel kan rijden. Maar de tandarts komt om een uur of half 9 - 9 uur (had gebeld) en we hebben vanavond les om 20.15. Maar ik zal het navragen of het kan.
Maar ik vind het best gevaarlijk om zonder frontriem te rijden, omdat zo de riempjes van de neusriem en bakstukken naar achteren zakken en als hij dan tegen de hand komt, dan gaat dat niet goed... Ik heb nog een hele grote frontriem. En ik stap dan elk kwartier of zo ff af, kijken wat het doet. Of ik rij met halster, da's altijd leuk als hij op z'n bit wil knabbelen, wat er niet hangt Haha!

Wij zijn ook in Milheeze geweest. Ik vond het wel redelijk georganiseerd. Maar ik heb daar dan gelukkig geen EHBO nodig gehad.
Ik vind Sevenum nog altijd een mooi concours. Maar goed.

Is dat concours in Mierlo nu zondag. Ik ga trouwens niet, Kennedymars he. En die komen hier heel de zondag van 6 uur 's ochtends tot 6 uur 's avonds langs ons huis, dus we kunnen er niet uit met de auto. En ik moet natuurlijk ff naar het dorp *LOL*

Maar goed. Ik ga ook weer es wat doen

[RT-HAW] Supergave rijfoto's van Rongo (AdB manier)
Waarom denkt iedereen dat door die kop maar omlaag te trekken, die rug gelijk ontspant?
Wie een paard zoekt zonder gebreken, kan beter te voet gaan.
Als je twijfelt, doe dan wat het vriendelijkste is.

celine

Berichten: 225
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 09:55

Vonnie84 schreef:
Oh en Celine, over die meeting. Ik had het daar met Ilse (Solide heet ze hier op bokt) ook al over om een boktrit te organiseren hier op de strabrechtse heide. Maar dat was nog onder die vogelpest, dus hebben we het verder nog niet over gehad. Maar als je mee wilt organiseren..... *LOL*


jaaah.. lijkt me leuk.. alleen die van mij is wel gevaarlijk buiten Tong uitsteken
doet ie z'n kop tussen z'n benen, dan gaat ie ligge te bokken en scheurt ie kei hard weg.. maja Tong uitsteken krijguh jullie mooi bossebolle..
zouw je niet verwachten van die slome knol van mij

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-03 10:00

celine schreef:
krijguh jullie mooi bossebolle..


Jaaaaaa Celine gaat mee *LOL* hihi. Aah da komt wel goed. Als hij met een groep is, zal ze d'r wel bij blijven toch? (uit deze zin blijkt wel dat ik echt niet weet of het een merrie of ruin is Verward ) En anders komen we je wel ophalen met een zelfgemaakte brancard van twijgjes

[RT-HAW] Supergave rijfoto's van Rongo (AdB manier)
Waarom denkt iedereen dat door die kop maar omlaag te trekken, die rug gelijk ontspant?
Wie een paard zoekt zonder gebreken, kan beter te voet gaan.
Als je twijfelt, doe dan wat het vriendelijkste is.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers